Ik was cultureel bezig op de Uitmarktquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dan had je maar gewoon gister moeten kijken
Dat komt misschien nog.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was cultureel bezig op de Uitmarkt
Maar hallo, je kan het 24 uur per dag volgen maar een uitzending op internet zetten is teveel moeite?
Maar nu is aflevering 2 al geweestquote:
Oh ja, aflevering 2 ga ik straks kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar nu is aflevering 2 al geweest
Naja, ik kan het vast nog wel oppikken
Ik heb wel weer genoeg Talpa gehad voor vandaagquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, aflevering 2 ga ik straks kijken.Nu eerst Parels & Zwijnen
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
HODFR, gaan ze nu Samen uitzenden!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Dan had je maar gewoon gister daarnet moeten kijken
Ik krijg een Dada-flashbackquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
Een serie als P&Z moet je kijken zonder FOK! aan..
Scherpquote:
Jij bent nooit echt op tijd met dat soort dingen he?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
GODVER. moet een hele applicatie bouwen met Filemaker en ik snap er geen bal van. En het moet morgen af
Ben ik ook. Alleen moet ik dit inleveren anders krijg ik mijn diploma niet op 7 september maar een andere dagquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Je was toch afgestudeerd???
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent nooit echt op tijd met dat soort dingen he?
quote:
quote:
Na Big Brother enquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
Helleuh!
Vonden jullie ER en P&Z ook zo leuk?
ER wel, P&Z nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
Helleuh!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
*kuch*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Na Big Brother enER
had ik genoeg Talpa gehad
Maar ER was echt heel leuk ja
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:02 schreef Svensational het volgende:
Hendrikje is overleden.
[afbeelding]
[afbeelding] Maar dan met.
Die knipoog was verkeerd hoor.quote:
Heulemaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef Skaai het volgende:
Sven, die icon is dan wel weer heel erg belachelijk.
Echt nietquote:
Heus wel.quote:
Yolanthe is veel lekkerderquote:
Dan heb jij H. nog nooit van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yolanthe is veel lekkerder!
Nee, maar Yolanthe ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb jij H. nog nooit van dichtbij gezien..
.
Terug naar je hok ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Tania18 het volgende:
Gaan ze Yolanthe met Hind vergelijken
Wat bedoel je nou preciesquote:
Ik zag gister voor het eerst dat nieuwe (quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Terug naar je hok ja..
Ik moet naar de winkels maar kan me er maar niet toe zetten..
Wat een buitengewoon originele opmerking.quote:
Hij wordt heel goed ontvangen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zag gister voor het eerst dat nieuwe (:? ) nummer van Hind. Ik heb echt serieus geprobeerd om objectief te kijken, maar het was echt verschrikkelijk
Ik vind het maar een raar liedjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wordt heel goed ontvangen hoor..
Zelfs Christine vond hem best leuk..
Ik wilde even mijn visie op deze discussie duidelijk laten worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon originele opmerking..
Ja, je vindt Hindquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vind Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:Yolanthe is beter dan Hind.
Gok ik...
Lagere school wiskunde is dat hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vind Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vindt Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Lagere school wiskunde is dat hoor..
Yolanthe is groter dan Hindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Lagere school wiskunde is dat hoor..
Wat heeft originaliteit hiermee te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon originele opmerking..
Elk topic hetzelfde zeggen is niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft originaliteit hiermee te maken?
Nah, dat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yolanthe is groter dan Hind????
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Elk topic hetzelfde zeggen is niet nodig..
We weten nu heus wel dat je Hindvindt, dat zo vaak mededelen is niet nodig.
.
Ja, maar nu is het met een extra dimensie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Elk topic hetzelfde zeggen is niet nodig..
We weten nu heus wel dat je Hindvindt, dat zo vaak mededelen is niet nodig.
.
Iedere man vindt hetzelfde van Yolanthe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
En je wist nog niet wat ik van Yolanthe vind.
Zelfs jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedere man vindt hetzelfde van Yolanthe..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
BVO, houd je klonen bij je!! [afbeelding]
Ik zit onder de plak tegenwoordig.quote:
En dan mag je Yolanthe niet meer mooi vinden?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hij bedoelde iedere heteroseksuele man denk ik
Wat is een "Yolanthe"?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedere man vindt hetzelfde van Yolanthe..
Een lekker wijfquote:
Ah...quote:
Definieër "zij".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Tering, wat spreekt zij slecht Engels zeg.
Wauw, dit is de eerste keer dat je daadwerkelijk Rotterdams overkomt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Tering, wat spreekt zij slecht Engels zeg.
Hind.quote:
Die rechter he?!quote:
Idemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
Ja ja...
He, je kende 'm alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
Dan zijn ze eerder bij het brood dan de eendjes![]()
Een aardbei?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef Svensational het volgende:
Het is rood en het is geen aarbei.
Godver, das al de tweede keer vandaag dat je me verbetertquote:
Het was toch een aarbeiquote:
Nou ben jij aan de beurt.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Bupatih het volgende:
Het niveau daalt weer eens als ik weg ben.
Maar da's logisch.
quote:
Mooiere had Google niet in de aanbiedingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]????
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]????
Dan weet ik 't ook niet meer.quote:
Ja, je hebt natuurlijk ook wel heeeel erg je best gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet ik 't ook niet meer..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk ook wel heeeel erg je best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh wacht...dat doet ze al. [afbeelding]
Nou ja.. het was m'n muismat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb minstens 5 minuten gegoogled ja
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
Buup, we kregen op de introductie trouwens onze roosters uitgereikt. Krijgen jullie dat niet (want dan mis je dat)
Okee, en nou een leuk raadseltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja.. het was m'n muismat.
Dat je dat niet doorhad zeg![]()
![]()
Ga je in Zwolle op kamers?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.
Dan heb jij geluk. Die eikels bij mij deden dat dus wel. Maar toen ik hem eenmaal had ben ik ook niet meer gegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.
Niet dat ik weet.quote:
Ik zou ook nog wat krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
O jee.. en dan krijg jij zeker ook nog wat van mij
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk. Die eikels bij mij deden dat dus wel. Maar toen ik hem eenmaal had ben ik ook niet meer gegaan![]()
Jouw OV is zeker pas vanaf oktober geldigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik had een mooie kamer gezien in Kampen: perfect gewoon.
Houden ze zo'n kijkavond, ik ben daar amper 10 minuten en werd later gemaild dat ze iemand anders gekozen hadden van die avond.
Ik bedoel...ik was daar maar 10 minuten!!!![]()
![]()
![]()
Maar ik heb (nog) geen kamer dus.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
O jee.. en dan krijg jij zeker ook nog wat van mij
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw OV is zeker pas vanaf oktober geldig?
Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View Saved Passwordsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
Buup, waar kan ik wachtwoordenbeheer vinden?
Dat had ik 2 jaar geleden ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vanmiddag dus een jeugdmaandtrajectkaart (mooi woord) gehaald.
Ja euh....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Leuke mail en mooie foto's(al sta jij er niet op
)
Oké, is goed.quote:Donderdag krijg je een verhaaltje met foto's terug (nu geen tijd voor)
quote:Ik heb een reuzenschildpad op de foto![]()
Van de vakantiefoto's sta ik er maar bij een paar op... En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....quote:
Elke keer als ik m'n profiel aanpas bij FOK!, vraagt ie of hij het wachtwoord moet wijzigen, terwijl het elke keer hetzefde isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View Saved Passwords
Hmm, weirde zooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Elke keer als ik m'n profiel aanpas bij FOK!, vraagt ie of hij het wachtwoord moet wijzigen, terwijl het elke keer hetzefde is.
Dat lijkt me beter, ja.quote:Maar ik ga wel even naar DIG
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
De Passeig Svensation...Sventenius
[afbeelding]
I'll show you mine of you show me yoursquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de vakantiefoto's sta ik er maar bij een paar op... En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....
O ja, wat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wat krijgen.
if.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I'll show you mine of you show me yours![]()
![]()
De programma’s waar jij wel weg van bent zijn BB en ER correct? BB heb ik nog steeds niet een hele aflevering van gezien, ben dat wel van plan, maar van wat ik heb gezien vond ik het niet echt super. ER heb ik gister gemist maar ga ik ook zeker volgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
Maar daar irriteer ik mij ook aan. En ik heb echt geprobeerd om al die programma's een kans te geven, Samen, LL, P&Z. Maar de meeste programma's kunnen mij gewoon niet boeien, terwijl ik er echt veel vertrouwen in had.En ik ga volgende week ook gewoon weer kijken, het is ook kinderachtig om een nieuwe serie al na 1 aflevering geen kans meer te geven
quote:
quote:Tania18 zei :
[..]
Teveel moeite
Als jij nou eerst wat meer foto's plaatst dan heb ik misschien nog een filmpje
Gemaakt op mijn vakantie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan![]()
?
BB en ER vind ik wel super jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:23 schreef Dada het volgende:
[..]
De programma’s waar jij wel weg van bent zijn BB en ER correct? BB heb ik nog steeds niet een hele aflevering van gezien, ben dat wel van plan, maar van wat ik heb gezien vond ik het niet echt super. ER heb ik gister gemist maar ga ik ook zeker volgen![]()
Ik dacht ik pleur hem hier neer anders is het zo off topic in het P&Z topic
En daar kom je nu pas meequote:
Ik wachtte op het juiste moment.quote:
Hou nou eens op me te verbeterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Sven.!
Je kunt je niet aan iets irriteren.
Jeez.
Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je kan je niet érgens aan irriteren
Flauw zegquote:
Je leert snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou nou eens op me te verbeteren. Je irriteert me en ik erger me aan je Buup
www.rapidshare.dequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar kon je ook alweer filmpjes uploaden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
http://rapidshare.de/files/4537361/AVI00004.AVI.html
quote:You have requested the file AVI00004.AVI (6397568 Bytes). This file has been downloaded 2 times already.
IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account!
Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Ik zal het doorgeven (ik heb het niet gefilmdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Wel een beetje schokkerig gefilmd, Miss Spielberg
Qua geluid sta je erop, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven (ik heb het niet gefilmd)
Je hoort mij klappen op de achtergrond, dus ik sta er wel op![]()
Of wel..maar dan deed die achterste het verkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Die bal van de voorste dolfijn! Was niet helemaal volgens de planning, of wel?
Allemaal dolfijntjes aan het downloadenquote:
Oh...dan deed die achterste het dus verkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Allemaal dolfijntjes aan het downloaden![]()
En die bal moest het publiek in Bupa, maar dat ging niet helemaal goed
Ik had er wel bijna 1 gevangen![]()
Voor een handtekeningquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Heb je ook de mogelijkheid gehad om dichter bij de dolftijntjes te komen? Wanneer ze bijvoorbeeld niet met een show bezig waren?
Mooi is dat, hè? Tania horen klappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Tania, nu weet ik eindelijk hoe het klinkt als jij klapt
Dankzij mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
Hind zometeen bij Boulevard zegt ze net..
Je was met haar aan het ©h@tTuh 0p mSn¿quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
Hind zometeen bij Boulevard zegt ze net..
Jij mag nooit meer raden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was met haar aan het ©h@tTuh 0p mSn¿?
Die is hier nog niet gesignaleerd vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Timbob?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Jensen krijgt vanaf volgende week een dagelijkse talkshow
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
Leuk juist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
potver.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is hier nog niet gesignaleerd vandaag..
Maar waarom komt zequote:
quote:
quote:BVO zei :
Ach ja, zal m'n slechte smaak wel weten..
Wat een niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter dan Boring & van Dorp
Jensen-grapje
Nieuwe album vertellen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom komt ze? En waarom komt het door jou. [afbeelding]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuwe album vertellen geloof ik.
Ik heb Boulevrd een mailtje gestuurd, van "Hind moet binnenkort in de uitzending!." met bijgevoegd een artikeltje over haar album.
.
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humor![]()
![]()
) Kwalbert mailt wel meteen, maar die Gordon is te lui om mijn mailtje te behandelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard..
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Misschien moet ik Boulevard maar eens mailen over Gordon en zijn gejatte grapjes.Niet dat zij daar wat aan hebben, maar ja...
Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Mail er een heel verhaal om heen en veroorzaak een rel.
. Boulevard die Thuis beschuldigt van plagiaat.
.
* BVO 's roddelgeest slaat weer op hol..
Jaja.quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Niet eens een héél slecht idee..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor..
Mijn Hind-nieuwtje ("Hind komt in GTST") is ook ooit bij Kwalbert op Noordzee FM te horen geweest. Belde 'ie met d'r manager, die het gerucht tegensprak. Tewijl ik dat als lolletje in het GTST-topic had geplaatst..
Ik was al aan het zoeken, maar ik kon 't niet vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Beev, wat is nou het e-mail adres van Boulefart (Whaha Jensen-humor-niveau)
Ik ook niet. Stomme sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar ik kon 't niet vinden.
Nee, jouw smiley is stomquote:
quote:Senior Persvoorlichter RTL Nederland
Telefoonnummer: 035-671 88 79
Fax nummer: 035-671 88 77
e-mail: jaap.paulsen@rtl.nl
Contactpersoon voor de volgende programma's:
De Aanhouder Wint, RTL Boulevard, IC, TV Makelaar, Baantjer, Yacht Vision, Pulse, Verhuisbericht, Bekend & Bekeken, Life & Cooking, Staatsloterij Live, WIN 't & IN 't, Wonen In De Wolken en CSI/CSI: Miami/CSI:NY.
Boeiend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
Ik had wel een diepte-interview verwacht..
Nou, dat duurde lang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuwe album vertellen geloof ik.
Ik heb Boulevrd een mailtje gestuurd, van "Hind moet binnenkort in de uitzending!." met bijgevoegd een artikeltje over haar album.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.Dat gaat niet bij Hind.
En nu mijn vraag hierboven lezen.![]()
Het gaat om de reclame.quote:
quote:Geachte Boulevard-mensen,
Hieronder treffen jullie mijn mailtje aan dat ik gestuurd heb naar de Talpa-redactie. Aan de datum (24 augustus) is te zien dat de heren en dames aldaar niet echt willen opschieten met het beantwoorden van de mail.
Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Misschien dat jullie er wat mee kunnen doen. Plagiaat door meneer Gordon himself is natuurlijk bij voorbaat al een hot item!
Sla jullie slag en maak een sappig verhaal over Gordon en de Gejatte Grappen !
Of misschien dat jullie wel een item willen besteden aan het hieronder genoemde topic Duo's die het net niet haalden Duo's die het net niet haalden want jullie programma draait voornamelijk om (Nederlandse) bekendheden en daar draait het in dit topic immers ook om.
Met vriendelijke groeten,
Bupatih
Bupa die zich verlaagt tot het niveau van Jensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Beev, wat is nou het e-mail adres van Boulefart (Whaha Jensen-humor-niveau)
Rookt ze nog steedsquote:
Dude...anders snap je ff de werkelijke boodschap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Het zit wel erg diep he, Buup..
WTF boeit het mij nou of ze op TV aandacht voor FOK! hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude...anders snap je ff de werkelijke boodschap.
Natuurlijk boeit het me geen reet! Gewoon een beetje dollen met gasten van tv.
! Aandacht voor Fok!....mooi toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF boeit het mij nou of ze op TV aandacht voor FOK! hebben???
Zelfs al was ik mod, dan kon het me nog niet boeienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen mod. Je weet niet hoe het voelt, Sven..
Ah, hier kan ik wel op antwoordenquote:
quote:Ooh, eeh, ooh, ah, ah, ting, tang, walla, walla, ging, bang
quote:Hij maakte me gek met z'n vingers - De Foetsies
quote:"Maar nu, heb ik er éééééén!!!!!! Die preciesss weet hoe het moet. Die er ààltijd voor me isss, en die alles voor me dóóóééét!!!!"
quote:Welles verliefd geweest - B*e*d
Ja, vraag maar aan LeBeau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ruzie?!.
Heb ik wat gemist? Moet ik teruglezen? Samenvatting? Bron? Link? url?
Geweldige site is dat idd... kende 'm al een tijdjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Héle foute jaren-90-muziek.
http://jaren90.wwzapper.com/
Jaar kiezen en dan "Hall of Shame".
Nostalgie..
.
Ja, daar ben ik nu ondertussen ook achterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja ruzie was misschien een beetje een groot woord.
Je bedoelt dat van Bupa en mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja ruzie was misschien een beetje een groot woord.
Wie anders? Jullie zijn soms net een oud stel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat van Bupa en mij?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie anders? Jullie zijn soms net een oud stel.
Tssssk.....Ik ken er nog tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Da's geen ruzie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kom jij achterquote:
Ik sla geen jongensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Dan zou ik dat klasgenootje een stomp in de maag geven.
Ik ook niet. Maar ER is wel leuk dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik sla geen jongens.
Meisjes ook niet trouwens.
Ik het volgende week even proberen, maar dan zal ik wel afstand moeten doen van mijn TALPA-boycot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ER is wel leuk dus.
Ik lig ook altijd helemaal in een deukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:40 schreef mark_03 het volgende:
Joling & GordonBlijft toch het leukste Talpa programma
![]()
Wat ik er tot nu toe van gezien heb: bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
slaat nergens op om een zender te boycotten omdat 't nieuw is enzo...
ze bieden prima programma's [ja ook troep ja] en als je het niks vind, zet je 'm uit...
ER ziet er zeker zo mooi uit als andere jaren én ze hebben veel leuke deelnemers
en volgens mij gaat het dáár om..... [/talpa-pleidooi]
Nee ik zei juist dat ik AFSTAND deed van mijn boycot. (zo serieus was het nou ook weer niet).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
boycot is boycot:
je neemt je voor om uberhaupt níets te kijken, omdat de rest op die zender ruk is
da's toch krom
Gordon en Joling vind ik overigens ook waardeloos
en mijn verdegingspose is zeldzaam he.... dus geniet ervan
mag ik al met dingen gaan gooien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
he!!!!lief doen jij.........
![]()
* bindt vast aan keukenstoel
Ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoort zo bij zusjes [believe me!]
en da's geen mot, da's een discussie![]()
Tsja, dat daar zoveel verschil in kan zitten ... het is precies mijn humor, zulke foute grappen maak ik ook 9 van de 10 keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gorden en Joling heb ik nog nooit leuk gevonden. Niet mijn humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |