Wat een niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter dan Boring & van Dorp
Jensen-grapje
Nieuwe album vertellen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom komt ze? En waarom komt het door jou. [afbeelding]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuwe album vertellen geloof ik.
Ik heb Boulevrd een mailtje gestuurd, van "Hind moet binnenkort in de uitzending!." met bijgevoegd een artikeltje over haar album.
.
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humor![]()
![]()
) Kwalbert mailt wel meteen, maar die Gordon is te lui om mijn mailtje te behandelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard..
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Misschien moet ik Boulevard maar eens mailen over Gordon en zijn gejatte grapjes.Niet dat zij daar wat aan hebben, maar ja...
Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Mail er een heel verhaal om heen en veroorzaak een rel.
. Boulevard die Thuis beschuldigt van plagiaat.
.
* BVO 's roddelgeest slaat weer op hol..
Jaja.quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Niet eens een héél slecht idee..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor..
Mijn Hind-nieuwtje ("Hind komt in GTST") is ook ooit bij Kwalbert op Noordzee FM te horen geweest. Belde 'ie met d'r manager, die het gerucht tegensprak. Tewijl ik dat als lolletje in het GTST-topic had geplaatst..
Ik was al aan het zoeken, maar ik kon 't niet vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Beev, wat is nou het e-mail adres van Boulefart (Whaha Jensen-humor-niveau)
Ik ook niet. Stomme sitequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken, maar ik kon 't niet vinden.
Nee, jouw smiley is stomquote:
quote:Senior Persvoorlichter RTL Nederland
Telefoonnummer: 035-671 88 79
Fax nummer: 035-671 88 77
e-mail: jaap.paulsen@rtl.nl
Contactpersoon voor de volgende programma's:
De Aanhouder Wint, RTL Boulevard, IC, TV Makelaar, Baantjer, Yacht Vision, Pulse, Verhuisbericht, Bekend & Bekeken, Life & Cooking, Staatsloterij Live, WIN 't & IN 't, Wonen In De Wolken en CSI/CSI: Miami/CSI:NY.
Boeiend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
Ik had wel een diepte-interview verwacht..
Nou, dat duurde lang.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuwe album vertellen geloof ik.
Ik heb Boulevrd een mailtje gestuurd, van "Hind moet binnenkort in de uitzending!." met bijgevoegd een artikeltje over haar album.
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend.Dat gaat niet bij Hind.
En nu mijn vraag hierboven lezen.![]()
Het gaat om de reclame.quote:
quote:Geachte Boulevard-mensen,
Hieronder treffen jullie mijn mailtje aan dat ik gestuurd heb naar de Talpa-redactie. Aan de datum (24 augustus) is te zien dat de heren en dames aldaar niet echt willen opschieten met het beantwoorden van de mail.
Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Misschien dat jullie er wat mee kunnen doen. Plagiaat door meneer Gordon himself is natuurlijk bij voorbaat al een hot item!
Sla jullie slag en maak een sappig verhaal over Gordon en de Gejatte Grappen !
Of misschien dat jullie wel een item willen besteden aan het hieronder genoemde topic Duo's die het net niet haalden Duo's die het net niet haalden want jullie programma draait voornamelijk om (Nederlandse) bekendheden en daar draait het in dit topic immers ook om.
Met vriendelijke groeten,
Bupatih
Bupa die zich verlaagt tot het niveau van Jensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Beev, wat is nou het e-mail adres van Boulefart (Whaha Jensen-humor-niveau)
Rookt ze nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |