Wat een niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter dan Boring & van Dorp
Jensen-grapje
Nieuwe album vertellen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom komt ze? En waarom komt het door jou. [afbeelding]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Nieuwe album vertellen geloof ik.
Ik heb Boulevrd een mailtje gestuurd, van "Hind moet binnenkort in de uitzending!." met bijgevoegd een artikeltje over haar album.
.
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Potverdikkie. Die (let op: Jensen-humor![]()
![]()
) Kwalbert mailt wel meteen, maar die Gordon is te lui om mijn mailtje te behandelen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mail terug van Boulevard..
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Misschien moet ik Boulevard maar eens mailen over Gordon en zijn gejatte grapjes.Niet dat zij daar wat aan hebben, maar ja...
Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Mail er een heel verhaal om heen en veroorzaak een rel.
. Boulevard die Thuis beschuldigt van plagiaat.
.
* BVO 's roddelgeest slaat weer op hol..
Jaja.quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Niet eens een héél slecht idee..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je zoiets een beetje aandikt lukt het zo hoor..
Mijn Hind-nieuwtje ("Hind komt in GTST") is ook ooit bij Kwalbert op Noordzee FM te horen geweest. Belde 'ie met d'r manager, die het gerucht tegensprak. Tewijl ik dat als lolletje in het GTST-topic had geplaatst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |