Nee, maar Yolanthe ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan heb jij H. nog nooit van dichtbij gezien..
.
Terug naar je hok ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Tania18 het volgende:
Gaan ze Yolanthe met Hind vergelijken
Wat bedoel je nou preciesquote:
Ik zag gister voor het eerst dat nieuwe (quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Terug naar je hok ja..
Ik moet naar de winkels maar kan me er maar niet toe zetten..
Wat een buitengewoon originele opmerking.quote:
Hij wordt heel goed ontvangen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zag gister voor het eerst dat nieuwe (:? ) nummer van Hind. Ik heb echt serieus geprobeerd om objectief te kijken, maar het was echt verschrikkelijk
Ik vind het maar een raar liedjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wordt heel goed ontvangen hoor..
Zelfs Christine vond hem best leuk..
Ik wilde even mijn visie op deze discussie duidelijk laten worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon originele opmerking..
Ja, je vindt Hindquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vind Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:Yolanthe is beter dan Hind.
Gok ik...
Lagere school wiskunde is dat hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vind Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je vindt Hind. Maar wat Yolanthe en dat pijltje er doen snap ik niet.
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Lagere school wiskunde is dat hoor..
Yolanthe is groter dan Hindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Lagere school wiskunde is dat hoor..
Wat heeft originaliteit hiermee te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon originele opmerking..
Elk topic hetzelfde zeggen is niet nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft originaliteit hiermee te maken?
Nah, dat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yolanthe is groter dan Hind????
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Elk topic hetzelfde zeggen is niet nodig..
We weten nu heus wel dat je Hindvindt, dat zo vaak mededelen is niet nodig.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |