Dude...anders snap je ff de werkelijke boodschap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
Het zit wel erg diep he, Buup..
WTF boeit het mij nou of ze op TV aandacht voor FOK! hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude...anders snap je ff de werkelijke boodschap.
Natuurlijk boeit het me geen reet! Gewoon een beetje dollen met gasten van tv.
! Aandacht voor Fok!....mooi toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF boeit het mij nou of ze op TV aandacht voor FOK! hebben???
Zelfs al was ik mod, dan kon het me nog niet boeienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen mod. Je weet niet hoe het voelt, Sven..
Ah, hier kan ik wel op antwoordenquote:
quote:Ooh, eeh, ooh, ah, ah, ting, tang, walla, walla, ging, bang
quote:Hij maakte me gek met z'n vingers - De Foetsies
quote:"Maar nu, heb ik er éééééén!!!!!! Die preciesss weet hoe het moet. Die er ààltijd voor me isss, en die alles voor me dóóóééét!!!!"
quote:Welles verliefd geweest - B*e*d
Ja, vraag maar aan LeBeau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef beaverhausen het volgende:
Ruzie?!.
Heb ik wat gemist? Moet ik teruglezen? Samenvatting? Bron? Link? url?
Geweldige site is dat idd... kende 'm al een tijdjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Héle foute jaren-90-muziek.
http://jaren90.wwzapper.com/
Jaar kiezen en dan "Hall of Shame".
Nostalgie..
.
Ja, daar ben ik nu ondertussen ook achterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja ruzie was misschien een beetje een groot woord.
Je bedoelt dat van Bupa en mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef LeBeau het volgende:
Nou ja ruzie was misschien een beetje een groot woord.
Wie anders? Jullie zijn soms net een oud stel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat van Bupa en mij?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie anders? Jullie zijn soms net een oud stel.
Tssssk.....Ik ken er nog tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Da's geen ruzie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kom jij achterquote:
Ik sla geen jongensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:02 schreef Svensational het volgende:
Dan zou ik dat klasgenootje een stomp in de maag geven.
Ik ook niet. Maar ER is wel leuk dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik sla geen jongens.
Meisjes ook niet trouwens.
Ik het volgende week even proberen, maar dan zal ik wel afstand moeten doen van mijn TALPA-boycot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ER is wel leuk dus.
Ik lig ook altijd helemaal in een deukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:40 schreef mark_03 het volgende:
Joling & GordonBlijft toch het leukste Talpa programma
![]()
Wat ik er tot nu toe van gezien heb: bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
slaat nergens op om een zender te boycotten omdat 't nieuw is enzo...
ze bieden prima programma's [ja ook troep ja] en als je het niks vind, zet je 'm uit...
ER ziet er zeker zo mooi uit als andere jaren én ze hebben veel leuke deelnemers
en volgens mij gaat het dáár om..... [/talpa-pleidooi]
Nee ik zei juist dat ik AFSTAND deed van mijn boycot. (zo serieus was het nou ook weer niet).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
boycot is boycot:
je neemt je voor om uberhaupt níets te kijken, omdat de rest op die zender ruk is
da's toch krom
Gordon en Joling vind ik overigens ook waardeloos
en mijn verdegingspose is zeldzaam he.... dus geniet ervan
mag ik al met dingen gaan gooien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
he!!!!lief doen jij.........
![]()
* bindt vast aan keukenstoel
Ik geloof je graag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hoort zo bij zusjes [believe me!]
en da's geen mot, da's een discussie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |