Ik heb echt een grafhekel aan die mensen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
beetje topic vullen en geen nieuwe maken!
Je hebt de goede OP gebruiktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef timbob het volgende:
[..]
laagdrempelige minimalisme is okay
ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan die mensen..
Zeg dan: Hoi, ik zit nu naakt achter m'n computer. Dit is zo'n topickiller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Dit dus ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dan: Hoi, ik zit nu naakt achter m'n computer. Dit is zo'n topickiller..
Ja, dat zei ik zelf toch al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
En dan zeuren over de dooddoener van MB.
http://fotoboek.fok.nl/timbobquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe weet jij datquote:
Omdat jij altijd een punt na een smiley doet, lijkt het nu net alsof er as van zijn sigaar komt!quote:
Dan zeur je niet, dan moet je blij zijn dat je een hype hebt gezet.quote:
Ik heb het anders niet van jou gekopieërd.quote:
Ach ja...ik ben het ook gewend om trends en hypes te zetten in SHO.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan zeur je niet, dan moet je blij zijn dat je een hype hebt gezet.
'Gezet'.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Of hoe je dat woord ook mag schrijven.
quote:Trema (ä, ë) en koppelteken (-)
Hoofdregel
Het trema wordt afgeschaft tussen de delen van een samenstelling. Woorden als zeeëgel, zoëven en naäpen worden in het vervolg geschreven als zee-egel, zo-even en na-apen. Het trema blijft wel bestaan in woorden als reëel, kopieën, knieën, coördinatie en geïnd. Deze woorden zijn namelijk geen samengestelde, maar afgeleide woorden.
Blijf je nu ook?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik was effe op vakantie. Een jaar.
Dat heb ik nou ook altijd als ik weer eens een kloon van onder het stof vandaan haal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:34 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik wil helemaal niet IE open hebben staan.![]()
Als ik met die andere bij 100k ben, kom ik weer.quote:
Tot over een jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Als ik met die andere bij 100k ben, kom ik weer.
Dat was door Skaai. Ze gingen me afkorten en toen zei Skaai een keer peri, dat was leuker. En toen noemden ze me allemaal zo, alleen JK niet. Nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom heb je trouwens niet PeRa geregistreerd.
Da's toch véél logischer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was door Skaai. Ze gingen me afkorten en toen zei Skaai een keer peri, dat was leuker. En toen noemden ze me allemaal zo, alleen JK niet. Nog steeds niet
Worden er ooit users zomaar gedeletedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Bestaat PeterRabbit trouwens nog?
Alleen degenen die het moeten weten. Kan je ook meteen zien, die behandelen me niet als een newbiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn trouwens niet veel mensen hier die weten dat je ooit PeterRabbit heette, ofwel?
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Worden er ooit users zomaar gedeleted?
Nou ja..ik wist het in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen degenen die het moeten weten. Kan je ook meteen zien, die behandelen me niet als een newbie
Omdat ik met het geld dat ik nu heb de hele maand september nog moet doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef PeRi het volgende:
Sven je zou toch naar de L&S meet gaan? Waarom ga je niet meer?
Opzich logisch geredeneerd ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik met het geld dat ik nu heb de hele maand september nog moet doen.
Nou en, ik vind 'm tof.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Sven jij bent de enige die die smiley gebruikt
Hoezo "opzich"quote:
Alleen hijzelf weet het nog niet geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Svensational het volgende:
Dat van PeterRabbit wist ik sinds dat je ruzie had met Elmaikel.
Ah, dan is 't goed.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Sven jij bent de enige die die smiley gebruikt
haquote:
En hoe weet jij dat?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef Nano het volgende:
BVO, waarom ben je gestopt met je BB-site?
Omdat Thijmen de nieuwe beheerder is, en daar werk ik ook vaak mee samen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?!.
Ik heb het beheer voorlopig iig overgedragen, heb het nogal druk met iemand iets ..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Airelle het volgende:
Bah, gaat het nu alweer over BB.
Vertel ik helemaal niks over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Vertel eens over dat vriendinngetje van je, BVO?
"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Vertel eens over dat vriendinngetje van je, BVO?
Daar gleuf ik dus helemaal niks vanquote:
Toch is het zo.quote:
Nee, wel het flippo'en.quote:jij was zeker ook zo'n ventje dat zei dat je elk jaar knikkeren uitgevonden had?
ja, want jij hebt die letters ook uitgevonden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toch is het zo.Zie vorige topic.
[..]
Nee, wel het flippo'en.![]()
't Is toch echt zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar gleuf ik dus helemaal niks van
Ja, maar ik herintroduceer het weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, want jij hebt die letters ook uitgevonden?
ik kan me herinneren dat tania dit ook een paar maanden mee begon hoor
En ik van de Pen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
En ik ben de uitvinder van het schrift, ja!
Ik heb zonet de Printer uitgevondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zijn we onmisbaar voor elkaar.
Nou, dan vind ik snel de inkt uit!!! Ha!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb zonet de Printer uitgevonden
Moet je geen Gordon kijken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:37 schreef Hind. het volgende:
Hoi!
Dat was ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, want jij hebt die letters ook uitgevonden?
ik kan me herinneren dat tania dit ook een paar maanden mee begon hoor
Wanneer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
Mark: Wietske zit in Hart in Aktie...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt bij nader inzien niet zoveel gemist
ik heb haar grote hoofd maar 2x langs zien komen
Oh, dat had ik nog niet eens doorquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik deed er 5 minuten over om te concluderen dat zij d'r oppompte
Hoi, ennuh succes!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:00 schreef Airelle het volgende:
Ha mensen.
Wens me succes moet zo spelen.
Ze schrijven m'n naam niet eens goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:35 schreef knorretje het volgende:
postopkrikkers uit Pub gebanned
--christiaan--
svensationeel
jaco90
Vector_SLD
indahnesia.com
Ik was dronken aan het wordenquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:56 schreef Skaai het volgende:
Sven, homo, waar was je?!
Maar je was wel aan het baggeren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze schrijven m'n naam niet eens goed
En ik was niet aan het postopkrikken.
Bluezz?? De rest herken ik ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Bupatih het volgende:
foto's
Ik herken MB, Skaai, nikky, QyRoZ en nog een moderator waarvan ik haar neem even niet weet.
Donderdag ja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je was wel aan het baggeren..
Die ja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bluezz?? De rest herken ik ook niet.
Hihi, ik nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Donderdag ja.. En daar word ik nou nog voor geband
. En dan schrijven ze m'n naam niet eens goed
Sta ik een keer in MED.
.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
.
Ajax heeft verloren?quote:
Jij solliceert ook naar een note?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren?
Hoi, ik ben wakker
Kom maar op, ben ik eindelijk note-maagd afquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij solliceert ook naar een note?![]()
En nu ga ik roti eten![]()
![]()
Oi, het is niet eerlijk dat jij dat wel weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom maar op, ben ik eindelijk note-maagd af
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, het is niet eerlijk dat jij dat wel weet..
Volgorde op foto'squote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef PeRi het volgende:
Bluezz, Stinkie, Laffer, Aventura, Orange, livEliveD, Qyroz, BE. De rest weet ik ook niet.
terecht!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren?
Hoi, ik ben wakker
FOK! is dood.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Hee BVO. Lekker geneukt?
Neeeheeee, dat weet ik wel.quote:
Je ogen zijn kapot jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeheeee, dat weet ik wel.
Ja ava is kapot trouwens.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:54 schreef Breuls het volgende:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Morgen moeten iteejer en ik gewoon werken voor de boterham, maar daarna gaan we beiden direct naar Redbus om het probleem op te lossen.
Tot die tijd vraag ik om een beetje begrip en geduld. Klik wat meer linkjes tegelijk aan zodat er al topics klaarstaan om te lezen enzo. Morgenavond wordt het, als het allemaal niet te ernstig is, weer wat sneller.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:42 schreef Skaai het volgende:
?
Slechte trekker dan zegquote:Breuls:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Zoek een wijf.quote:Die zit er momenteel hard aan te trekken
Misschien iets te vroeg gejuicht.quote:
Wat jij wil.quote:
M'n budget is wel bijgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die punten trouwens.
Een simpele ja of nee will do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat jij wil..
Ik voel gewoon niet zo de behoefte om mijn sexleven op internet te plempen..
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Alleen gisteravond.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Voetbalmanager.quote:
Ik lijk niet meer op hem!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingen.
Hey niks is vies aan je partner...go in there and do the jobquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen gisteravond.. Maar vandaag was ook leuk.
.
Een rimjob.. Hoorde pas wat dat nou eigenlijk was, maareh, nee, dank je.
.
Yehawquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lijk niet meer op hem!!!!!
[[url=http://img180.imageshack.us/img180/5581/afbeelding0561ox.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ook, maar hij blijft leukquote:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Die kende ik al Svurno..
Ah, en Duiveltja, ik ben die daarnaast he..
Die van:quote:
quote:
quote:
Ik vond het ook leuk, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb vanavond Big Brother gezien en ik vond het best leuk![]()
Die voelde zic echt kut toen ie Rob had weggestuurdquote:
Ik vond z'n reactie wel vaag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die voelde zic echt kut toen ie Rob had weggestuurd
Ik kom op de thee met PeRi!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben geïnstalleerd in Amsterdam..
Big Brother gemist, helaas. Was naar The Hitchhikers Guide geweest. Die is ook erg tof!
Ja, net alsof de anderen het meer verdienden om te gaan dan hij ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
Hij zei toch ook iets van 'Ja en dan loop je helemaal naar mij toe'
dat was ook al zo debiel
Precies.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef Tania18 het volgende:
Die dochter was echt hysterisch ja
Eerder alsof ze had gehoord dat haar vader dood ging dan dat hij het huis uit moest
Ik zie het niet gebeuren eigenlijk, die kijkcijfersquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies..
Nu snap ik ook wel dat het lullig is als je denkt dat hete r na 24 uur weer voor hem opzit, maar een beetje overdreven was het wel.. Ben benieuwd of dit wél hoge kijkcijfers gaat halen.
.
Gezellig! Maar niet deze week, want ik heb geen tijd!quote:
Ik denk dat de Kick Off wel rond de 900.000 zit, de Eredivisie ervoor is wel gunstig bleek vorige week ook.. doordeweeks zal na een tijdje zo'n 600.000 gemiddeld worden denk ik...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eigenlijk, die kijkcijfers
ER scoort beter, denk ik. Dat begint morgen toch?
Oh jee, dan moet ik gaan tapen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef BVO het volgende:
ER komt boven het miljoen.. Morgen ja.
.
Ik vond Bridget en Ruud wel super trouwens! Eindelijk een keer een soepele presentatie en niet zo chaotisch etc. als de jaren daarvoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kick Off wel rond de 900.000 zit, de Eredivisie ervoor is wel gunstig bleek vorige week ook.. doordeweeks zal na een tijdje zo'n 600.000 gemiddeld worden denk ik...
.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=14229bodyquote:Pulpa
Ik wilde eigenlijk meteen al na de eerste uitzendavond van Talpa fulmineren tegen deze bijeengeschraapte Molshoop van schaamteloos gejatte TV concepten, overgoten met een vleugje stront uit eigen keuken om de suggestie van vernieuwing te wekken. Maar mijn vrouw wist me nog te kalmeren. 'Kijk het nog even aan. Misschien wordt het nog wat.' Inmiddels weet ze beter en polst ze dagelijks ongeduldig mijn column eindelijk klaar is.
Talpa begint om 18.00 uur met het programma 'Samen'. De Mol heeft daarvoor wat Bekende Nederlanders omhoog gewroet die aan het eind van hun carrierecurve zitten. Zoals de omroep-appendix Gordon. Gordon mensen!! Wie zet nou Gordon in bij de lancering van een nieuwe kostbare zender?! Dan begrijp ik het woord 'durfkapitaal' opeens veel beter. Alle vooroordelen die je kunt hebben tegen TV, radio en de mensheid in het algemeen, zijn in deze vals zingende vleesboom vertegenwoordigd: oppervlakkigheid, platvloersheid, domheid en onaangepast gedrag. Naast hem krijgt een Tokkie een ronduit adelijke uitstraling. Zijn dramatische pogingen op de radio om met goedkope Mounties-grappen de kwaliteit van Edwin Evers zelfs maar te benaderen stranden in een gebrek aan woordenschat en misplaatste zelfingenomenheid. Dus beste John, omwille van het herstel van ons vertrouwen in TV in het algemeen en Talpa in het bijzonder: stuur deze jeukende pusophoping een van je mollengangen in en laat hem nooit meer bovengronds komen! Ik heb er al mijn kijkgeld voor over. Hok hem voor mijn part op maar voorkom dat deze infectie zich verder verspreidt.
Wel lof voor de wijze waarop John de kijkersdemocratie probeert te introduceren. We mogen zelf bepalen welke show we willen zien. Het is een begin. Probeer de keuze alleen wel wat breder te maken dan een pseudo-geengageerde Reinoud Oerlemans die een handvol zaad heeft klaargerukt om over een clubje lesbomoeders uit te storten, vijf uitgewoonde hoeren die voor de verandering een kroeg overeind moeten houden en twee wanhopige alleenstaande Nederlanders die zonder elkaar te kennen het ja-woord geven. We vragen geen 2 voor 12 maar een snufje kwaliteit of educatie moet toch kunnen John? Zo’n natte BN-wind van 18.00 tot 22.00 uur gaat snel vervelen.
En Beau is inmiddels ook lekker op weg met zijn lingeriewinkeltje. Eerst zien we hem wekenlang in een onderbroekreclame paraderen en nu zet hij zichzelf weer in zijn hemd door in NSE plaats te nemen naast een overrijpe Alabastine-oma. Wie is dat mens eigenlijk? De voorzitter van de vereniging voor bejaardensex? Toch niet de moeder van Gordon he? John, ik weet dat van BN’ers geen intelligentie wordt gevraagd maar ze kunnen toch op zijn minst doen alsof ze de lage school hebben afgemaakt?
En tutje Maasland zet rond koffietijd even je Leven in de Steigers. Een fantasieloze kopie van Hart in Actie. Wat Wendy in een dag voor elkaar krijgt kost Bridget 14 dagen. Maar dan bouwt ze ook wel je hele huis van de grond af aan opnieuw op, verwijdert lastige buren, laat je baas overplaatsen, je kinderen heropvoeden, en als het moet dat hele horizonvervuilende flatgebouw tegenover je woonkamer tot de grond gelijk maken. Enig! Als ik John was zou ik eerst mijn eigen ploeg 14 dagen in de steigers zetten in een laatste poging toch nog iets authentieks te bedenken. Er moet toch IETS zijn wat niet eerder is vertoond? Op deze manier winnen de publieke omroepen de strijd om de kijker zonder de wapens te hoeven oppakken en loop je met al de andere commerciele zenders in je eigen zwaard.
Nou goed, laat ik ook iets positiefs zeggen. Die voetbalflitsen tussen de reclame op zondag vind ik wel leuk bedacht. Wij hebben er thuis een leuk concentratiespelletje van gemaakt. Welke twee ploegen zag je zojuist voetballen tussen de Hypotheker en Versatel? Mij gaat het te snel maar de kinderen zijn er gehaaid in. En er moet nog even worden geschaafd aan de objectiviteit want de liefde voor Ajax lag er tegen Feijenoord weer erg dik op. Draai de doelpunten nog maar eens terug. Hoor je het verschil bij de verslaggever? Maar dat waren we bij de NOS al gewend dus daar doen we in de opstartfase niet moeilijk over.
En als dan de avond eindelijk ten einde loopt wordt het ultieme bewijs van gebrek aan creativiteit aan ons gepresenteerd in de vorm van herhalingen van dezelfde avond. Teletubbies voor grote mensen: de hele emmer geestelijke armoe wordt nog een keertje over ons uitgestort. Sorry beste kijkers, meer krijgen we gewoon niet bij elkaar bedacht bij Pulpa. Pak anders even een boek of ga wat eerder naar bed. Wij zijn echt he-le-maal leeg. Geen punt jongens, dat weten we toch al jaren.
Een dikke pluim derhalve voor alle Nederlanders die na een dag kritisch meekijken het gezicht vol afschuw hebben afgewend van deze kabelpiraat. Net als bij de Europese grondwet schudden we mistroostig het hoofd. De politiek neemt ons niet serieus, de omroepen ook al niet. Met dat verschil dat je de TV gewoon kunt uitzetten. Een aanrader! John kan best een tegenvaller hebben en de VARA zal in het nieuwe zaterdagavondprogramma ‘duimschroeven’ graag een met hangende pootjes terugkerende Jack Spijkerman ontvangen. Dan kunnen we allemaal weer eens echt lachen.
Kru
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze dat op maandag uitzenden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef BVO het volgende:
.
Ach ja, dat went zo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet kunnen dat ze dat op maandag uitzenden..
Hoog of laagquote:
Alleen jammer dat het samen met ONM is, dan moet ik het aar om 11 uur kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
jaja mensen vanavond weer een heus tv-avondje
jammer van de heilige zondag, maar we pakken de draad gewoon op maandag op
BB was gisteren trouwens weer ouderwets fout:
gaat nergens over, geen heel erg leuke mensen én toch nu al weten dat ik 3 maanden ga kijken
Wist ik veel dat het er 1.5 miljoen warenquote:
Nog wel redelijk snel ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
Hij doet 't weer.
Geen idee, kwam uit PUB ergens. Waar ik nog steeds geband benquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:03 schreef Duiveltja het volgende:
Waar is dit van? Van Cars?
[afbeelding]
Ik heb nog steeds geen idee wat ik gedaan heb.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:08 schreef babette21 het volgende:
gabanned in PUB
was je niet puberaal genoeg?!?
je mag daar geen rose drinken he!! alleen maar breezers......
wat heb je volgens de Hoge Heren gedaan dan??quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik gedaan heb.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heb je volgens de Hoge Heren gedaan dan??
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:35 schreef knorretje het volgende:
postopkrikkers uit Pub gebanned
--christiaan--
svensationeel
jaco90
Vector_SLD
indahnesia.com
Dat waren andere mensenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:13 schreef Duiveltja het volgende:
Waarschijnlijk lopen zuigen in het forum
Genadeloosquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
Ik heb MissBliss gezien, en we hebben over je geroddeld, Svennepen.
Dat is gemeenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
En jij bent er weer toch nuquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Woei, BB is begonnen! En Fok! zit eindelijk weer in de versnelling!![]()
Alleen beetje jammer dat static is weggeshoptquote:
Ik heb maandag geroddeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
Met wiequote:
Dat ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat static is weggeshopt.
Waarschijnlijk op eigen verzoek. Static en herkenbare foto's op FOK! gaan niet samen ( het is een SHO-mod kwaal denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat static is weggeshopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef Skaai het volgende:
Sommige menssen hechten waarde aan hun privacy. Als je er was kon je gewoon zien hoe iedereen eruit zag hoor.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
quote:
Moet je niet verder vertellen!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ook met Cc hoor, als SHO mod hoort dat erbij![]()
Vertel nouquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Ja, what happened at The Mile Mr. Coco's, stays at Mr. Coco's.
Dat studentenleven heeft toch wel zijn voordelen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
De inhoud niet nee![]()
Tis echt supermooi weer! Ik ga zo even van het mooie weer genieten![]()
Nog niet helemaalquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij bent er weer toch nu??????????????
Of nog steeds niet helemaal.?
Hoi.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoi.Nu ben ik er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Wat duurde dat lang zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |