quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
LivElived tuidgebracht.. Check
Orange en skaai thuisgebracht... Check
Cartwoman thuisgebracht... Check
Nu ga ik slapen.
En ik heb een BOB sleutelhanger gekregen.
Jammer dat Eindhoven niet helemaal op je route lag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
Orange en skaai thuisgebracht... Check
Cartwoman thuisgebracht... Check
Wel goedkoop trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik had dus een enorm slaaptekort en ik dacht 'even slapen voor de meet zodat ik daar niet in slaap val' en nou is het 10 uur de volgende dag..
Advies: slaap gewoon helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik had dus een enorm slaaptekort en ik dacht 'even slapen voor de meet zodat ik daar niet in slaap val' en nou is het 10 uur de volgende dag..
Nou ja, ik had eergisternacht al de hele tijd de neiging om in slaap te vallen, en daarna had ik maar 4 uur geslapen. Dus ik wist dat ik me gisternacht weer zo ging voelen, dus dacht ik dat even 1,5 uur slapen wel genoeg zou zijn. Maar ja, dat werd dus 13 uur slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Advies: slaap gewoon helemaal niet
Bij mij komt de klap vanavond denk ik, ik had eergisternacht 5 uur geslapen en vannacht maar 3 uur.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eergisternacht al de hele tijd de neiging om in slaap te vallen, en daarna had ik maar 4 uur geslapen. Dus ik wist dat ik me gisternacht weer zo ging voelen, dus dacht ik dat even 1,5 uur slapen wel genoeg zou zijn. Maar ja, dat werd dus 13 uur slapen.
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.quote:
Niks van meegekregenquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:31 schreef static het volgende:
[..]
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.
Drie stuks, was zelfs een motoragente opgedraven.schaam
Ik word oud. Een beetje fatsoenlijk zuipen kan ik al niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
Je kwam ook best brak over, lieve schat.
Trustenquote:
Thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:31 schreef static het volgende:
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.
Drie stuks, was zelfs een motoragente opgedraven.schaam
Ok, wie is wie?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:39 schreef Skaai het volgende:
Goedesmorgens! Nu al wakker man, ik ben nog steeds moe
--knip--
Ik zit met een sigaret+hand voor me mond links naast Nikkyquote:
Jij bent er al vroeg weer bij!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef laffer het volgende:
môgge rakkers![]()
zo nu eerst maar een bakkie koffie![]()
Jij had hem wel aardig hangen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Volgend jaar ga ik proberen wel wakker te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |