quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
LivElived tuidgebracht.. Check
Orange en skaai thuisgebracht... Check
Cartwoman thuisgebracht... Check
Nu ga ik slapen.
En ik heb een BOB sleutelhanger gekregen.
Jammer dat Eindhoven niet helemaal op je route lag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
Orange en skaai thuisgebracht... Check
Cartwoman thuisgebracht... Check
Wel goedkoop trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik had dus een enorm slaaptekort en ik dacht 'even slapen voor de meet zodat ik daar niet in slaap val' en nou is het 10 uur de volgende dag..
Advies: slaap gewoon helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik had dus een enorm slaaptekort en ik dacht 'even slapen voor de meet zodat ik daar niet in slaap val' en nou is het 10 uur de volgende dag..
Nou ja, ik had eergisternacht al de hele tijd de neiging om in slaap te vallen, en daarna had ik maar 4 uur geslapen. Dus ik wist dat ik me gisternacht weer zo ging voelen, dus dacht ik dat even 1,5 uur slapen wel genoeg zou zijn. Maar ja, dat werd dus 13 uur slapen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Advies: slaap gewoon helemaal niet
Bij mij komt de klap vanavond denk ik, ik had eergisternacht 5 uur geslapen en vannacht maar 3 uur.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik had eergisternacht al de hele tijd de neiging om in slaap te vallen, en daarna had ik maar 4 uur geslapen. Dus ik wist dat ik me gisternacht weer zo ging voelen, dus dacht ik dat even 1,5 uur slapen wel genoeg zou zijn. Maar ja, dat werd dus 13 uur slapen.
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.quote:
Niks van meegekregenquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:31 schreef static het volgende:
[..]
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.
Drie stuks, was zelfs een motoragente opgedraven.schaam
Ik word oud. Een beetje fatsoenlijk zuipen kan ik al niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:55 schreef Skaai het volgende:
Je kwam ook best brak over, lieve schat.
Trustenquote:
Thnxquote:Op zondag 28 augustus 2005 07:19 schreef nikky het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:31 schreef static het volgende:
Akkefietje in de Starlight en men vond het nodig om de politie daarom te bellen.
Drie stuks, was zelfs een motoragente opgedraven.schaam
Ok, wie is wie?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:39 schreef Skaai het volgende:
Goedesmorgens! Nu al wakker man, ik ben nog steeds moe
--knip--
Ik zit met een sigaret+hand voor me mond links naast Nikkyquote:
Jij bent er al vroeg weer bij!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:19 schreef laffer het volgende:
môgge rakkers![]()
zo nu eerst maar een bakkie koffie![]()
Jij had hem wel aardig hangen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:02 schreef QyRoZ het volgende:
Volgend jaar ga ik proberen wel wakker te zijn.
Op je broek?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Die nep-champagne is wat verkeerd gevallen.
Neuh, was naar het Amsterdamse bos met de honden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapt iedereen nog?
Kreeg mijn ouders op visite.. dus moest ff beetje schoonmaken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapt iedereen nog?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef Skaai het volgende:
Foto 11: LiveLived/LivedLive ofzo
Nou, laat ik je uit de droom helpen; we vroegen ons zowat continue af waar je nou bleef.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:36 schreef Angelic1 het volgende:
ehm... hoi...
Ik zie dat jullie me niet gemist hebben, dus ik ga me niet schuldig voelen dat ik uiteindelijk metde man van mijn dromen
en een paar flessen
wijn
op de bank beland ben en gekeken heb naar de meest slechte film van het afgelopen jaar: The Aviator.
![]()
Ik pak wel die borrel mee die Static en Sunchaser een keer gaan doen
Groen hierquote:
Groen, blauw, paars whatever. HIJ DOET ER BLUE CURACAO IN! DAT IS BIERSCHENNIS!quote:
Zo ongeveer het lijstje dat ik al voorspeld had.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik zo naar die lijst kijk zijn er toch nog een aantal niet gekomen!!!!
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Of waren die er wel???
Graag gedaan, lieverd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef static het volgende:
Nikky, thanks voor je lieve mailtje; komt allemaal goed.
En CW: jij ook bedankt voor je cadeautje!
Die had afgemeld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:20 schreef Ole het volgende:
SC staat er nog niet bij
Nee, net nog gekeken. Kun je hem nog een keer sturen? Of heb je hem naar het @fok adres gestuurd; die werkt volgens mij niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:28 schreef just me het volgende:
Static heb je mijn mail ontvangen ??
Die werkt dus niet meer denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:59 schreef just me het volgende:
Ik loop even naar boven en stuur hem nog een keer.. ik weet ook niet of ik het goeie adres gebruikt heb, was van de meeting van vorig jaar!
Ah wilde verhalen vertel!!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:24 schreef CartWOman het volgende:
Ow, en ik ben de enige die (tijdens de meet) een man bovenop me heeft gehad.![]()
Sorry, gistermiddag begon er een zware migraine aanval op te zetten bovenop mijn drukke schema. Ik had vergevorderde plannen om toch te komen, maar ik ben nu pas weer een beetje levendquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Of waren die er wel???
Say what?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef nikky het volgende:
Dan kan Cartwoman ook in het " boe's wie neukt wie lijstje"
ik heb je net gemaild, maar ik bel je nu ffquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
En ik wil nog even weten wat er nou echt gebeurde waardoor de plisie erbij werd gehaald.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
Surequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Nikky, het was echt mij mobieltje die je voelde toen je bij mij op schoot kroop en niet mijn rolletje King.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Nou, iedereen kan beamen dat ik nooit zo ben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:10 schreef nikky het volgende:
[..]
En eigenlijk wordt ik daar ook wel weervan maar ook weer erg blij
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef static het volgende:
En CW: dank je voor het bellen naar nikky blijkbaar. Of interpreteer ik je post verkeerd?
Ohw, mijn excuses dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.
Haar vriendje. En als FA's communiceren we wel eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:06 schreef static het volgende:
Maar wie is die andere 'ook' dan? Je schijnt volledig op de hoogte te ziin qua communicatie onderling.
Lieg niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als FA's communiceren we wel eens.![]()
Yeah Rightquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:41 schreef static het volgende:
[..]
Nou, laat ik je uit de droom helpen; we vroegen ons zowat continue af waar je nou bleef.
Het was plastic, en jij was dronken.quote:
Oh. Dat was het dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het was plastic, en jij was dronken.
Don't blaim it on the champagne.
Ik denk skaai zelfquote:
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Nou, iedereen kan beamen dat ik nooit zo ben.
Geen idee waarom het zo wel gebeurde en wat me bezielde.
Heb net laffer gesproken en ik zit met rode wangen van schaamte dit te posten.
En CW: dank je voor het bellen naar nikky blijkbaar. [afbeelding]
Of interpreteer ik je post verkeerd?
Sjonge jonge, eerst word ik tot in den treure vergeten op de lijst gezet te worden en dan kom ik godverdegodver óók niet eens op de lijst met mensen die niet op zijn komen dagen voor,quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Bij TPG?quote:
Tja, je stond niet op de lijst dus kon ik je ook niet niet-deleten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Barb het volgende:
[..]
Sjonge jonge, eerst word ik tot in den treure vergeten op de lijst gezet te worden en dan kom ik godverdegodver óók niet eens op de lijst met mensen die niet op zijn komen dagen voor,.
Fraaie boel dit.
ik vroeg wanneer, niet waarquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zag net 'een zeker iemand' online komen...
Ik zal maar niet storen.
Oh dan wil ik ook wel even gemaild worden door Skaai.quote:
Nee hoor Q, het was gewoon bagger,... plastic of niet..quote:
Voor privegebruik heb ik genoeg, dank jequote:
Volgens jou wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
Er waren toch nog meer foto's?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
Ga jij eens weg hier, je hebt hier niks te zoeken.
Ja dus?quote:
Ik ben zo benieuwd naar de groepsfoto hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
HW heeft een stuk oF 4/5 foto's, die wil ik morgen wel posten, en Cynix had volgens mij ook nog, die zullen nog wel komen
Die is volgens mij van Cynix.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de groepsfoto he
Dus mag ik hier weer komen.quote:
Nee, mag nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus mag ik hier weer komen.Napret enzo.
Niemand gaat jou vertellen waar we allemaal over hebben gekletst hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus mag ik hier weer komen.Napret enzo.
MissBliss heeft mij dat al verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niemand gaat jou vertellen waar we allemaal over hebben gekletst hoor.
Dus die napret is voor jou niet van toepassing.
Heet Blinky tegenwoordig 'van alles' ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was nog ff druk met van alles. Foto's komen iig deze week.
Ja, we missen je hier..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
mag ik ze ook in m`n mailbox??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet alleen met MissBliss gepraat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss heeft mij dat al verteld
Dit keer woensdag. Vanaf volgende week misschien voortaan donderdags.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Mr. Orange het volgende:
Ja, we missen je hier..![]()
Of je komt elke donderdag weer?![]()
De BB-Voordeur meet??
We zitten niet 24/24 op elkaars lip. Dit keer was hij echt bezig met 'vanalles'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heet Blinky tegenwoordig 'van alles' ?
Nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss heeft mij dat al verteld
Schop!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
HW heeft een stuk oF 4/5 foto's, die wil ik morgen wel posten, en Cynix had volgens mij ook nog, die zullen nog wel komen
De dag is nog lang niet omquote:
Bij mij ook welkom op het bekende mailadres.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef static het volgende:
De originelen zou ik graag in mijn mailbox willen verwelkomen, ben heel benieuwd naar de groepsfoto's.
Same here, mijn @apennootje.nl wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn @Fok werkt trouwens niet meer
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef laffer het volgende:
mag ik de foto`s in meetingfotos@hetnet.nl ???![]()
ik heb dit e-mail adres speciaal hiervoor aangemaakt![]()
je hebt me afgelopen zaterdag nog gepijpt, vind je dat niet genoeg dan?quote:
Die ene snelle keer, man, dat leek nergens naarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:32 schreef laffer het volgende:
je hebt me afgelopen zaterdag nog gepijpt, vind je dat niet genoeg dan?![]()
Ik ook niet vannachtquote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Mailbox is trouwens stuk of zo. Ik ontvang zelfs geen spam meer.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil fotoooooooos
Bluez@fok.nl
NU
Was jij ook stuk vannacht?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook niet vannacht
Maar het kwam later wel allemaal door
wie heeft jou stuk gemaaktquote:
Klopt, zoiets meende ik te lezen in FB; een post van Iteejer in dat server-verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt, zoiets meende ik te lezen in FB; een post van Iteejer in dat server-verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Says who?quote:
quote:
Bluezzquote:
Ga trouwen, muts!quote:
Hmmnee, laat ik deze eens niet inkoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:44 schreef Blinky het volgende:
Enne...je weet het he? Wie zeurt....![]()
ik heb ook nog niks ontvangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef static het volgende:
Rust er een vloek op die foto's ofzo?
vandaag m`n eerste gesprek gevoerd met m`n mobieltjequote:
zeker wetenquote:
Die cijfers 0 t/m 9 zijn voor het invoeren van het telefoonnummerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker weten![]()
het is echt makkelijk![]()
ik weet nog niet hoe alles werkt, maar dat komt nog wel![]()
ja, en voor amsterdam met 020 ervoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef Light het volgende:
[..]
Die cijfers 0 t/m 9 zijn voor het invoeren van het telefoonnummer
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, en voor amsterdam met 020 ervoor![]()
*laffer gaat mobiel*quote:
Waarom bel je mij nooitquote:
Dat wordt wennenquote:
ik heb je nummer niet eens gek!quote:
whehehe, ik bel sowieso nooit zomaar op hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef Light het volgende:
[..]
Dat wordt wennen
Nouja, ik post mijn nummer toch niet, des te meer kans ik heb dat ik kan uitslapen morgen
Maar dan kun je mij toch ook helemaal niet bellenquote:
Ja, met jou weet je het nooitquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
whehehe, ik bel sowieso nooit zomaar op hoor![]()
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meetquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, met jou weet je het nooit
En ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn de 27ste.
Bel mij maar wanneer het zover is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meet![]()
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
Lafferbeeb, mag ik die ene foto die van ons is genomen hier neerzetten?
Dan vraag ik m'n man of hij 'm wil inscannen.
Het is een lieve foto!![]()
Kan je al smsen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
ik weet nog niet hoe alles werkt, maar dat komt nog wel![]()
eeh nee, dat moet ik nog ff uitzoekenquote:
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meet![]()
quote:Wie wilt mijn onderkin even wegsoepen?
Ik zie daar mijn pakje sigaretten liggen; die laat ik meestal nooit alleen.quote:
wie is die bolle homo op de voorgrond?quote:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto staquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Tadaafantastische foto's zei ik al
Nah, je hebt wel wat weg van Neve Campbell.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto sta
Wie houd er nou niet van jou?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Skaai het volgende:
Waarom sta ik 3 keer op de foto?
Jullie houden van me he?
nee hoor, je ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto sta
tuurlijk houden we van jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Skaai het volgende:
Waarom sta ik 3 keer op de foto?
Jullie houden van me he?
Ik stel je binnenkort nog wel eens aan mijn buitenvrouw voor.quote:
prupke!quote:
Hoe klinkt dat nou, als je dat hardop uitspreekt?quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Mijn echtgenoot
Die telt nie meequote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Nah, je hebt wel wat weg van Neve Campbell.
Ze zijn van HWquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Mijn echtgenoot met een vreemd wiev
Leuke foto's Blissje
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Nou leuk is dit zeg....
Zitten wij nu in de coco`s op jullie te wachten, zijn jullie er niet.
Zijn we voor niks helemaal vanuit Alkmaar naar Amsterdam gekomen. Bah!!
We zijn nu maar een internet cafè ingedoken om het jullie te melden.
De meeting was toch deze avond?![]()
Naja, jullie bekijken het maar, wij komen niet meer op jullie meetings.![]()
Volgens mij is het ook erg lastig om gelijkenissen met jezelf te zienquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die gelijkenis hoor ik wel vaker maar ik zie het niet zo
Die kloon post hier en jij meld je hier..quote:
Het zijn ook altijd die verdomde coockies... wedden?quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die kloon post hier en jij meld je hier..
Ik moest lachen, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die kloon post hier en jij meld je hier..
Ik hoor echt de raarste vergelijkingen iddquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook erg lastig om gelijkenissen met jezelf te zienEn ja, ik ben me bewust van het bestaan van spiegels, maar dan nog
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die verdomde coockies... wedden?
Maar ik ben dan ook op de meet geweestquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ja.
Jij meldde je anders ook.
Joh.quote:
Nou en? Ik lurk hier gewoon. Is niet verboden ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook op de meet geweest
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou en? Ik lurk hier gewoon. Is niet verboden ofzo.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef static het volgende:
Ohw, nikky, ik ga je NU een reply sturen.
En jij bent een vieze ouwe man, maar daar heb ik toch ook nooit iets over gezegd?quote:
Die bolle homo kruipt wel zo met Neve Campbell in bedquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
wie is die bolle homo op de voorgrond?![]()
en wat moest ie daar![]()
en waarom roken jullie zoveel? dat is slecht voor je![]()
En vindt de Neve Campbell look-alike dat wel goed dan?quote:Op zondag 4 september 2005 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die bolle homo kruipt wel zo met Neve Campbell in bed.
nu al vreemd gaan, dat zal MissBliss leuk vinden!!quote:Op zondag 4 september 2005 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die bolle homo kruipt wel zo met Neve Campbell in bed.
Je bent traagquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
nu al vreemd gaan, dat zal MissBliss leuk vinden!!![]()
een paar seconden verschil maarquote:
Lees je inquote:Op zondag 4 september 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
nu al vreemd gaan, dat zal MissBliss leuk vinden!!![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef static het volgende:
Wat schrijf jij toch ongelovelijk lieve mailtjes, nikky.
*smelt*
quote:
Omg... Je begint toch nie op yvonne te ljiken op meets he??quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Omg... Je begint toch nie op yvonne te ljiken op meets he??
uhhu...quote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Skaai het volgende:
[..]![]()
Het is static zijn schuld! Hij had geen tas mee, maar ik wel, en toen ben ik 'm vergeten aan static te geven.
Wat?quote:
Ja. Dat daar!quote:Op zondag 4 september 2005 21:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dat?
* Skaai slaps Mr. Orange around a bit with a large troutquote:
Mirc..quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai slaps Mr. Orange around a bit with a large trout
Zeg, ik ben geen wijf.quote:
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Is die groepsfoto nou al eens ergens opgedoken?
Kreeg ik nou een SMSje van je? Ik had het nummer per ongeluk gewist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef laffer het volgende:
en een hele goede avond toegewenst allen![]()
het is me dus toch gelukt te sms-enquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef static het volgende:
[..]
Kreeg ik nou een SMSje van je? Ik had het nummer per ongeluk gewist.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef laffer het volgende:
[..]
het is me dus toch gelukt te sms-en![]()
ik ben er lekker ff mee bezig geweest vanmiddag, ik vind het een prachtding![]()
Waar blijft dat nummer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben er lekker ff mee bezig geweest vanmiddag, ik vind het een prachtding![]()
Goed zo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef laffer het volgende:
[..]
u heeft mail mevrouwquote:
quote:
Heej, jij krijg nog geld van me!quote:
Wie opent een nieuwe met de pics die in deze staan? Ik heb er geen zin in.quote:
mail me maar jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef static het volgende:
[..]
Heej, jij krijg nog geld van me!
Zullen we even mailen?
Of hadden we wel al afgerekend? En maak geen gebruik van dat zwarte gat in mijn geheugen.![]()
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mail me maar ja.
Had het er met MB nog over gehad, maar was het alweer vergeten eigenlijk.
Dat zal weinig zin hebben, vermoed ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef static het volgende:
Nikky? Kun jij Cynix even een schop geven op de crewchat?
Ligt hij weer te krikken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Light het volgende:
[..]
Dat zal weinig zin hebben, vermoed ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |