quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
Ga jij eens weg hier, je hebt hier niks te zoeken.
Ja dus?quote:
Ik ben zo benieuwd naar de groepsfoto hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
HW heeft een stuk oF 4/5 foto's, die wil ik morgen wel posten, en Cynix had volgens mij ook nog, die zullen nog wel komen
Die is volgens mij van Cynix.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dus?
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de groepsfoto he
Dus mag ik hier weer komen.quote:
Nee, mag nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus mag ik hier weer komen.Napret enzo.
Niemand gaat jou vertellen waar we allemaal over hebben gekletst hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus mag ik hier weer komen.Napret enzo.
MissBliss heeft mij dat al verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niemand gaat jou vertellen waar we allemaal over hebben gekletst hoor.
Dus die napret is voor jou niet van toepassing.
Heet Blinky tegenwoordig 'van alles' ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik was nog ff druk met van alles. Foto's komen iig deze week.
Ja, we missen je hier..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
mag ik ze ook in m`n mailbox??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet alleen met MissBliss gepraat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss heeft mij dat al verteld
Dit keer woensdag. Vanaf volgende week misschien voortaan donderdags.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Mr. Orange het volgende:
Ja, we missen je hier..![]()
Of je komt elke donderdag weer?![]()
De BB-Voordeur meet??
We zitten niet 24/24 op elkaars lip. Dit keer was hij echt bezig met 'vanalles'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heet Blinky tegenwoordig 'van alles' ?
Nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss heeft mij dat al verteld
Schop!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef MissBliss het volgende:
HW heeft een stuk oF 4/5 foto's, die wil ik morgen wel posten, en Cynix had volgens mij ook nog, die zullen nog wel komen
De dag is nog lang niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |