nee hoor, je ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto sta
tuurlijk houden we van jouquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Skaai het volgende:
Waarom sta ik 3 keer op de foto?
Jullie houden van me he?
Ik stel je binnenkort nog wel eens aan mijn buitenvrouw voor.quote:
prupke!quote:
Hoe klinkt dat nou, als je dat hardop uitspreekt?quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Mijn echtgenoot
Die telt nie meequote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Nah, je hebt wel wat weg van Neve Campbell.
Ze zijn van HWquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Mijn echtgenoot met een vreemd wiev
Leuke foto's Blissje
quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef Br33Zah-GirLzZ het volgende:
Nou leuk is dit zeg....
Zitten wij nu in de coco`s op jullie te wachten, zijn jullie er niet.
Zijn we voor niks helemaal vanuit Alkmaar naar Amsterdam gekomen. Bah!!
We zijn nu maar een internet cafè ingedoken om het jullie te melden.
De meeting was toch deze avond?![]()
Naja, jullie bekijken het maar, wij komen niet meer op jullie meetings.![]()
Volgens mij is het ook erg lastig om gelijkenissen met jezelf te zienquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die gelijkenis hoor ik wel vaker maar ik zie het niet zo
Die kloon post hier en jij meld je hier..quote:
Het zijn ook altijd die verdomde coockies... wedden?quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die kloon post hier en jij meld je hier..
Ik moest lachen, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Die kloon post hier en jij meld je hier..
Ik hoor echt de raarste vergelijkingen iddquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook erg lastig om gelijkenissen met jezelf te zienEn ja, ik ben me bewust van het bestaan van spiegels, maar dan nog
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd die verdomde coockies... wedden?
Maar ik ben dan ook op de meet geweestquote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ja.
Jij meldde je anders ook.
Joh.quote:
Nou en? Ik lurk hier gewoon. Is niet verboden ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook op de meet geweest
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou en? Ik lurk hier gewoon. Is niet verboden ofzo.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:20 schreef static het volgende:
Ohw, nikky, ik ga je NU een reply sturen.
En jij bent een vieze ouwe man, maar daar heb ik toch ook nooit iets over gezegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |