Ja, met jou weet je het nooitquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:20 schreef laffer het volgende:
[..]
whehehe, ik bel sowieso nooit zomaar op hoor![]()
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meetquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:26 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, met jou weet je het nooit
En ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn de 27ste.
Bel mij maar wanneer het zover is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meet![]()
maar natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
Lafferbeeb, mag ik die ene foto die van ons is genomen hier neerzetten?
Dan vraag ik m'n man of hij 'm wil inscannen.
Het is een lieve foto!![]()
Kan je al smsen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
ik weet nog niet hoe alles werkt, maar dat komt nog wel![]()
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:35 schreef laffer het volgende:
[..]
maar we meeten mekaar wel weer op de volgende L&S meet![]()
quote:Wie wilt mijn onderkin even wegsoepen?
Ik zie daar mijn pakje sigaretten liggen; die laat ik meestal nooit alleen.quote:
wie is die bolle homo op de voorgrond?quote:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto staquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Tadaafantastische foto's zei ik al
Nah, je hebt wel wat weg van Neve Campbell.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk, hoe stommer ik op die foto sta
Wie houd er nou niet van jou?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Skaai het volgende:
Waarom sta ik 3 keer op de foto?
Jullie houden van me he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |