Ah wilde verhalen vertel!!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:24 schreef CartWOman het volgende:
Ow, en ik ben de enige die (tijdens de meet) een man bovenop me heeft gehad.![]()
Sorry, gistermiddag begon er een zware migraine aanval op te zetten bovenop mijn drukke schema. Ik had vergevorderde plannen om toch te komen, maar ik ben nu pas weer een beetje levendquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik zo naar die lijst kijk zijn er toch nog een aantal niet gekomen!!!!
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Of waren die er wel???
Say what?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef nikky het volgende:
Dan kan Cartwoman ook in het " boe's wie neukt wie lijstje"
ik heb je net gemaild, maar ik bel je nu ffquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
En ik wil nog even weten wat er nou echt gebeurde waardoor de plisie erbij werd gehaald.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
Surequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Nikky, het was echt mij mobieltje die je voelde toen je bij mij op schoot kroop en niet mijn rolletje King.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Nou, iedereen kan beamen dat ik nooit zo ben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:10 schreef nikky het volgende:
[..]
En eigenlijk wordt ik daar ook wel weervan maar ook weer erg blij
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef static het volgende:
En CW: dank je voor het bellen naar nikky blijkbaar. Of interpreteer ik je post verkeerd?
Ohw, mijn excuses dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.
Haar vriendje. En als FA's communiceren we wel eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:06 schreef static het volgende:
Maar wie is die andere 'ook' dan? Je schijnt volledig op de hoogte te ziin qua communicatie onderling.
Lieg niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als FA's communiceren we wel eens.![]()
Yeah Rightquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:41 schreef static het volgende:
[..]
Nou, laat ik je uit de droom helpen; we vroegen ons zowat continue af waar je nou bleef.
Het was plastic, en jij was dronken.quote:
Oh. Dat was het dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het was plastic, en jij was dronken.
Don't blaim it on the champagne.
Ik denk skaai zelfquote:
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Nou, iedereen kan beamen dat ik nooit zo ben.
Geen idee waarom het zo wel gebeurde en wat me bezielde.
Heb net laffer gesproken en ik zit met rode wangen van schaamte dit te posten.
En CW: dank je voor het bellen naar nikky blijkbaar. [afbeelding]
Of interpreteer ik je post verkeerd?
Sjonge jonge, eerst word ik tot in den treure vergeten op de lijst gezet te worden en dan kom ik godverdegodver óók niet eens op de lijst met mensen die niet op zijn komen dagen voor,quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik zo naar die lijst kijk zijn er toch nog een aantal niet gekomen!!!!
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Bij TPG?quote:
Tja, je stond niet op de lijst dus kon ik je ook niet niet-deleten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Barb het volgende:
[..]
Sjonge jonge, eerst word ik tot in den treure vergeten op de lijst gezet te worden en dan kom ik godverdegodver óók niet eens op de lijst met mensen die niet op zijn komen dagen voor,.
Fraaie boel dit.
ik vroeg wanneer, niet waarquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zag net 'een zeker iemand' online komen...
Ik zal maar niet storen.
Oh dan wil ik ook wel even gemaild worden door Skaai.quote:
Nee hoor Q, het was gewoon bagger,... plastic of niet..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |