Op je broek?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Die nep-champagne is wat verkeerd gevallen.
Neuh, was naar het Amsterdamse bos met de honden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapt iedereen nog?
Kreeg mijn ouders op visite.. dus moest ff beetje schoonmaken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
Slaapt iedereen nog?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef Skaai het volgende:
Foto 11: LiveLived/LivedLive ofzo
Nou, laat ik je uit de droom helpen; we vroegen ons zowat continue af waar je nou bleef.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:36 schreef Angelic1 het volgende:
ehm... hoi...
Ik zie dat jullie me niet gemist hebben, dus ik ga me niet schuldig voelen dat ik uiteindelijk metde man van mijn dromen
en een paar flessen
wijn
op de bank beland ben en gekeken heb naar de meest slechte film van het afgelopen jaar: The Aviator.
![]()
Ik pak wel die borrel mee die Static en Sunchaser een keer gaan doen
Groen hierquote:
Groen, blauw, paars whatever. HIJ DOET ER BLUE CURACAO IN! DAT IS BIERSCHENNIS!quote:
Zo ongeveer het lijstje dat ik al voorspeld had.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik zo naar die lijst kijk zijn er toch nog een aantal niet gekomen!!!!
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Of waren die er wel???
Graag gedaan, lieverd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef static het volgende:
Nikky, thanks voor je lieve mailtje; komt allemaal goed.
En CW: jij ook bedankt voor je cadeautje!
Die had afgemeld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:20 schreef Ole het volgende:
SC staat er nog niet bij
Nee, net nog gekeken. Kun je hem nog een keer sturen? Of heb je hem naar het @fok adres gestuurd; die werkt volgens mij niet meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:28 schreef just me het volgende:
Static heb je mijn mail ontvangen ??
Die werkt dus niet meer denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:59 schreef just me het volgende:
Ik loop even naar boven en stuur hem nog een keer.. ik weet ook niet of ik het goeie adres gebruikt heb, was van de meeting van vorig jaar!
Ah wilde verhalen vertel!!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:24 schreef CartWOman het volgende:
Ow, en ik ben de enige die (tijdens de meet) een man bovenop me heeft gehad.![]()
Sorry, gistermiddag begon er een zware migraine aanval op te zetten bovenop mijn drukke schema. Ik had vergevorderde plannen om toch te komen, maar ik ben nu pas weer een beetje levendquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Als ik zo naar die lijst kijk zijn er toch nog een aantal niet gekomen!!!!
Insomaniac
Harrie
k_i_m
Paxlie
MUUS
yvonne
Havoc
Jerruh
Dakota
Of waren die er wel???
Say what?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:13 schreef nikky het volgende:
Dan kan Cartwoman ook in het " boe's wie neukt wie lijstje"
ik heb je net gemaild, maar ik bel je nu ffquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
En ik wil nog even weten wat er nou echt gebeurde waardoor de plisie erbij werd gehaald.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Laffer? Volgens mij moeten we even praten, ik heb een zwart gat sinds dat politiegebeuren.
Surequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Nikky, het was echt mij mobieltje die je voelde toen je bij mij op schoot kroop en niet mijn rolletje King.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:46 schreef static het volgende:
Nou, iedereen kan beamen dat ik nooit zo ben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:10 schreef nikky het volgende:
[..]
En eigenlijk wordt ik daar ook wel weervan maar ook weer erg blij
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:49 schreef static het volgende:
En CW: dank je voor het bellen naar nikky blijkbaar. Of interpreteer ik je post verkeerd?
Ohw, mijn excuses dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh ja. Nikky bedoelde iemand anders, door wie ze (ook) net gebeld is.
Haar vriendje. En als FA's communiceren we wel eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 02:06 schreef static het volgende:
Maar wie is die andere 'ook' dan? Je schijnt volledig op de hoogte te ziin qua communicatie onderling.
Lieg niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als FA's communiceren we wel eens.![]()
Yeah Rightquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:41 schreef static het volgende:
[..]
Nou, laat ik je uit de droom helpen; we vroegen ons zowat continue af waar je nou bleef.
Het was plastic, en jij was dronken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |