Ik ook niet vannachtquote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Mailbox is trouwens stuk of zo. Ik ontvang zelfs geen spam meer.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil fotoooooooos
Bluez@fok.nl
NU
Was jij ook stuk vannacht?quote:Op donderdag 1 september 2005 15:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook niet vannacht
Maar het kwam later wel allemaal door
wie heeft jou stuk gemaaktquote:
Klopt, zoiets meende ik te lezen in FB; een post van Iteejer in dat server-verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Klopt, zoiets meende ik te lezen in FB; een post van Iteejer in dat server-verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef Cynix ® het volgende:
Says who?quote:
quote:
Bluezzquote:
Ga trouwen, muts!quote:
Hmmnee, laat ik deze eens niet inkoppenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:44 schreef Blinky het volgende:
Enne...je weet het he? Wie zeurt....![]()
ik heb ook nog niks ontvangenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef static het volgende:
Rust er een vloek op die foto's ofzo?
vandaag m`n eerste gesprek gevoerd met m`n mobieltjequote:
zeker wetenquote:
Die cijfers 0 t/m 9 zijn voor het invoeren van het telefoonnummerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker weten![]()
het is echt makkelijk![]()
ik weet nog niet hoe alles werkt, maar dat komt nog wel![]()
ja, en voor amsterdam met 020 ervoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef Light het volgende:
[..]
Die cijfers 0 t/m 9 zijn voor het invoeren van het telefoonnummer
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ja, en voor amsterdam met 020 ervoor![]()
*laffer gaat mobiel*quote:
Waarom bel je mij nooitquote:
Dat wordt wennenquote:
ik heb je nummer niet eens gek!quote:
whehehe, ik bel sowieso nooit zomaar op hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:12 schreef Light het volgende:
[..]
Dat wordt wennen
Nouja, ik post mijn nummer toch niet, des te meer kans ik heb dat ik kan uitslapen morgen
Maar dan kun je mij toch ook helemaal niet bellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |