Ajax heeft verloren?quote:
Jij solliceert ook naar een note?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren?
Hoi, ik ben wakker
Kom maar op, ben ik eindelijk note-maagd afquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij solliceert ook naar een note?![]()
En nu ga ik roti eten![]()
![]()
Oi, het is niet eerlijk dat jij dat wel weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom maar op, ben ik eindelijk note-maagd af
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, het is niet eerlijk dat jij dat wel weet..
Volgorde op foto'squote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef PeRi het volgende:
Bluezz, Stinkie, Laffer, Aventura, Orange, livEliveD, Qyroz, BE. De rest weet ik ook niet.
terecht!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren?
Hoi, ik ben wakker
FOK! is dood.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef Svensational het volgende:
Hee BVO. Lekker geneukt?
Neeeheeee, dat weet ik wel.quote:
Je ogen zijn kapot jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeheeee, dat weet ik wel.
Ja ava is kapot trouwens.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:54 schreef Breuls het volgende:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Morgen moeten iteejer en ik gewoon werken voor de boterham, maar daarna gaan we beiden direct naar Redbus om het probleem op te lossen.
Tot die tijd vraag ik om een beetje begrip en geduld. Klik wat meer linkjes tegelijk aan zodat er al topics klaarstaan om te lezen enzo. Morgenavond wordt het, als het allemaal niet te ernstig is, weer wat sneller.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:42 schreef Skaai het volgende:
?
Slechte trekker dan zegquote:Breuls:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Zoek een wijf.quote:Die zit er momenteel hard aan te trekken
Misschien iets te vroeg gejuicht.quote:
Wat jij wil.quote:
M'n budget is wel bijgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die punten trouwens.
Een simpele ja of nee will do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat jij wil..
Ik voel gewoon niet zo de behoefte om mijn sexleven op internet te plempen..
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Alleen gisteravond.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Voetbalmanager.quote:
Ik lijk niet meer op hem!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingen.
Hey niks is vies aan je partner...go in there and do the jobquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen gisteravond.. Maar vandaag was ook leuk.
.
Een rimjob.. Hoorde pas wat dat nou eigenlijk was, maareh, nee, dank je.
.
Yehawquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lijk niet meer op hem!!!!!
[[url=http://img180.imageshack.us/img180/5581/afbeelding0561ox.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ook, maar hij blijft leukquote:
Wie is dat dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:10 schreef BVO het volgende:
Die kende ik al Svurno..
Ah, en Duiveltja, ik ben die daarnaast he..
Die van:quote:
quote:
quote:
Ik vond het ook leuk, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb vanavond Big Brother gezien en ik vond het best leuk![]()
Die voelde zic echt kut toen ie Rob had weggestuurdquote:
Ik vond z'n reactie wel vaag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die voelde zic echt kut toen ie Rob had weggestuurd
Ik kom op de thee met PeRi!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben geïnstalleerd in Amsterdam..
Big Brother gemist, helaas. Was naar The Hitchhikers Guide geweest. Die is ook erg tof!
Ja, net alsof de anderen het meer verdienden om te gaan dan hij ofzo.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
Hij zei toch ook iets van 'Ja en dan loop je helemaal naar mij toe'
dat was ook al zo debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |