Je ogen zijn kapot jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeheeee, dat weet ik wel.
Ja ava is kapot trouwens.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:54 schreef Breuls het volgende:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Morgen moeten iteejer en ik gewoon werken voor de boterham, maar daarna gaan we beiden direct naar Redbus om het probleem op te lossen.
Tot die tijd vraag ik om een beetje begrip en geduld. Klik wat meer linkjes tegelijk aan zodat er al topics klaarstaan om te lezen enzo. Morgenavond wordt het, als het allemaal niet te ernstig is, weer wat sneller.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:42 schreef Skaai het volgende:
?
Slechte trekker dan zegquote:Breuls:
De traagheid vandaag komt door de databaseserver. Die zit er momenteel hard aan te trekken om FOK! snel te serveren, maar dat lukt 'm, zoals je merkt, helaas niet.
Zoek een wijf.quote:Die zit er momenteel hard aan te trekken
Misschien iets te vroeg gejuicht.quote:
Wat jij wil.quote:
M'n budget is wel bijgewerkt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die punten trouwens.
Een simpele ja of nee will do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat jij wil..
Ik voel gewoon niet zo de behoefte om mijn sexleven op internet te plempen..
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Alleen gisteravond.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een simpele ja of nee wil do the trick. Je hoeft niet gelijk te vertellen of je haar een rimjob hebt gegeven![]()
Voetbalmanager.quote:
Ik lijk niet meer op hem!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
He bah, nu heb ik mental images van een Jan Smit met SM-neigingen.
Hey niks is vies aan je partner...go in there and do the jobquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen gisteravond.. Maar vandaag was ook leuk.
.
Een rimjob.. Hoorde pas wat dat nou eigenlijk was, maareh, nee, dank je.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |