Blijf je nu ook?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik was effe op vakantie. Een jaar.
Dat heb ik nou ook altijd als ik weer eens een kloon van onder het stof vandaan haal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:34 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik wil helemaal niet IE open hebben staan.![]()
Als ik met die andere bij 100k ben, kom ik weer.quote:
Tot over een jaar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Als ik met die andere bij 100k ben, kom ik weer.
Dat was door Skaai. Ze gingen me afkorten en toen zei Skaai een keer peri, dat was leuker. En toen noemden ze me allemaal zo, alleen JK niet. Nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
Waarom heb je trouwens niet PeRa geregistreerd.
Da's toch véél logischer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat was door Skaai. Ze gingen me afkorten en toen zei Skaai een keer peri, dat was leuker. En toen noemden ze me allemaal zo, alleen JK niet. Nog steeds niet
Worden er ooit users zomaar gedeletedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Bestaat PeterRabbit trouwens nog?
Alleen degenen die het moeten weten. Kan je ook meteen zien, die behandelen me niet als een newbiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn trouwens niet veel mensen hier die weten dat je ooit PeterRabbit heette, ofwel?
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Worden er ooit users zomaar gedeleted?
Nou ja..ik wist het in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen degenen die het moeten weten. Kan je ook meteen zien, die behandelen me niet als een newbie
Omdat ik met het geld dat ik nu heb de hele maand september nog moet doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef PeRi het volgende:
Sven je zou toch naar de L&S meet gaan? Waarom ga je niet meer?
Opzich logisch geredeneerd ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat ik met het geld dat ik nu heb de hele maand september nog moet doen.
Nou en, ik vind 'm tof.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Sven jij bent de enige die die smiley gebruikt
Hoezo "opzich"quote:
Alleen hijzelf weet het nog niet geloof ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Svensational het volgende:
Dat van PeterRabbit wist ik sinds dat je ruzie had met Elmaikel.
Ah, dan is 't goed.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
Sven jij bent de enige die die smiley gebruikt
haquote:
En hoe weet jij dat?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef Nano het volgende:
BVO, waarom ben je gestopt met je BB-site?
Omdat Thijmen de nieuwe beheerder is, en daar werk ik ook vaak mee samen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?!.
Ik heb het beheer voorlopig iig overgedragen, heb het nogal druk met iemand iets ..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Airelle het volgende:
Bah, gaat het nu alweer over BB.
Vertel ik helemaal niks over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Vertel eens over dat vriendinngetje van je, BVO?
"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Vertel eens over dat vriendinngetje van je, BVO?
Daar gleuf ik dus helemaal niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |