Alleen beetje jammer dat static is weggeshoptquote:
Ik heb maandag geroddeldquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
Ik heb MissBliss gezien, en we hebben over je geroddeld, Svennepen.
Met wiequote:
Dat ook.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat static is weggeshopt.
Waarschijnlijk op eigen verzoek. Static en herkenbare foto's op FOK! gaan niet samen ( het is een SHO-mod kwaal denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen beetje jammer dat static is weggeshopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef Skaai het volgende:
Sommige menssen hechten waarde aan hun privacy. Als je er was kon je gewoon zien hoe iedereen eruit zag hoor.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
Ik heb MissBliss gezien, en we hebben over je geroddeld, Svennepen.
quote:
Moet je niet verder vertellen!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Duiveltja het volgende:
Ook met Cc hoor, als SHO mod hoort dat erbij![]()
Vertel nouquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Ja, what happened at The Mile Mr. Coco's, stays at Mr. Coco's.
Dat studentenleven heeft toch wel zijn voordelen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Duiveltja het volgende:
De inhoud niet nee![]()
Tis echt supermooi weer! Ik ga zo even van het mooie weer genieten![]()
Nog niet helemaalquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij bent er weer toch nu??????????????
Of nog steeds niet helemaal.?
Hoi.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoi.Nu ben ik er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |