SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja dan heeft er tenminste íemand weer eens een behoorlijke verhaallijn..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik heb het idee dat die twee moslims nog een behoorlijke verhaallijn gaan krijgen.
Aysen is dan ook gewoon een baas!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef loezzzje het volgende:
Aysen tegen Bing
My god, eindelijk iemand die hem de waarheid zegt
Die logeert al maanden bij vriendinnetjes dus dat zal niet veel uitmakenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Amy nou eigenlijk?Weet ze eigenlijk wel dat de fam. Sanders nu tijdelijk in de Rozenboom woont?
Haha ja daar zat ik ook al aan te denken. Heel vreemd allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef GSMboy het volgende:
Waar is Amy nou eigenlijk?Weet ze eigenlijk wel dat de fam. Sanders nu tijdelijk in de Rozenboom woont?
Aysen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef inZanity het volgende:
Zul je zien dat die galbak van een Bing er met het (op een na) lekkerste wijf van de serie vandoor gaat..
Aysen inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Aysen?( vind ik ook overigens niet)
Ach ja, hij heeft Lorena en Sjors natuurlijk ook al gehad. En 1 van die twee zul je wel het mooiste vinden?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die logeert al maanden bij vriendinnetjes dus dat zal niet veel uitmaken
Dit vond ik achteraf gezien toch wel de leukste en de beste tijd, deels zal dit pure nostalgie zijn, maar als je feitelijk bekijkt wat er toen en wat er nu gebeurde kom je tot grote verschillen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Frits van Houten.
[ afbeelding ]
Tom van Beek (Herman Hogendoorn) uit de tv-serie Willem van Oranje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een uitstraling had die man.
Nog wat foto's uit de goede tijden van Goede Tijden, Slechte Tijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim (Angela Schijf).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof man ! ik vermoedt die man rechts boven in die uit dat glas drinkt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Van een website van de Artez toneelschool te Arnhem, ik kan alleen niet goed zien wie Wik Jongsma nou eigenlijk is
Wat zou je doen Frey als je 's ochtends je deur uitkwam en Ton Pompert stond naast een limousine je ontspannen aan te kijken zoals op die onderste foto?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Frey het volgende:
Mooi om te zien dat de foto's er weer staan. De vorige keer kon ik er niet meer bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zou zo de broer van Wassenaar kunnen spelen.quote:
Ze lijken zoveel op elkaar ik dacht effe dat het dezelfde was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zou zo de broer van Wassenaar kunnen spelen.
Ik vond die vent vroeger al zo'n eng hoofd hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Eduard Bouwhuis belt met Ludo.
Nu nogquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond die vent vroeger al zo'n eng hoofd hebben.
"Luister Sanders, je bent mij nog heel wat verschuldigd, dat weet je dondersgoed! Dus als ik jou was, zou ik maar doen wat ik zeg, voordat er ongelukjes kunnen gaan plaatsvinden!"quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Eduard Bouwhuis belt met Ludo.
Hij kan zich ook goed vermommen als Koekiemonster:quote:
Hij heeft zoveel stemmen ingesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kan zich ook goed vermommen als Koekiemonster:
En daarnaast doet hij ook de stem van Statler in de nieuwe Muppets-film
Ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel stemmen ingesproken.
Alleen had je een recenter filmpje moeten pakken, want hier was het nog Peter Piekos.
Is dat nou Evert Scherpenzeel, de directeur van Waterland BV?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nog een rol voor deze baas in gtst?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Is dat nou Evert Scherpenzeel, de directeur van Waterland BV?
Ja klopt, was echt een toffe piet toen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Grappig, lees dat Erik de Vogel (Ludo) vroeger hoofdpiet is geweest en dat hij daarmee moest stoppen, omdat hij teveel herkend werd als Ludo. Kan ik mij dus niets bij voorstellen, Erik als Zwarte Piet.
Over Danny gesproken, ik zie nu Jan Kooijman bij Rtl Boulevard met zijn haar zo naar achteren. Dan vind ik hem echt zo'n zwijmel knappe kop hebben.quote:
Ik vind er nog steeds niks aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Danny gesproken, ik zie nu Jan Kooijman bij Rtl Boulevard met zijn haar zo naar achteren. Dan vind ik hem echt zo'n zwijmel knappe kop hebben.Terwijl ik er bij gtst totaal niet naar om kijk.
Wat een kapsel toch voor verschil kan maken.
Hij is ook een tijdje de financiënpiet geweest, totdat hij er met de miljoenen van Sinterklaas vandoor gingquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Grappig, lees dat Erik de Vogel (Ludo) vroeger hoofdpiet is geweest en dat hij daarmee moest stoppen, omdat hij teveel herkend werd als Ludo. Kan ik mij dus niets bij voorstellen, Erik als Zwarte Piet.
Zijn de wonden van het het harde straat leven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Die groeven in die wangen van bing ook... brr
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn de wonden van het het harde straat leven.
Daar dacht ik ook net aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef vencodark het volgende:
Sorry, maar zijn de borsten van Lorena gegroeid? Ik zie ze steeds vaker in beeld.
Push upquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef vencodark het volgende:
Sorry, maar zijn de borsten van Lorena gegroeid? Ik zie ze steeds vaker in beeld.
McDonalds denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:09 schreef vencodark het volgende:
En waarom staat Bing zo vies dicht bij Aysen. Als hij dat bij mij zou doen, zou ik echt even afstand nemen. Volgens mij stinkt die gozer echt naar shoarma ofzo.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
Ik mag haar wel, eigenlijk mag ik iedereen die tegen bing is
Ik ben al blij dat m'n vriend niet hier is, als ie dit ziet wil ie helemaal nooit meer kinderenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Laysa het volgende:
Zelfs mijn man wordt agressief van dat stomme kind
Ik bedoelde Aysenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat m'n vriend niet hier is, als ie dit ziet wil ie helemaal nooit meer kinderen
dat kind gaat ook een leuke jeugd hebben maar niet heusquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als moeder het gejank van je baby niet willen horen en je koptelefoon opdoen.
Wel de lusten, niet de lasten......
Ze is 17... en heeft hem net terug. Trouwens heb je weleens uren met een jankende baby gezeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Als moeder het gejank van je baby niet willen horen en je koptelefoon opdoen.
Wel de lusten, niet de lasten......
1 temazepam deed wonderen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze is 17... en heeft hem net terug. Trouwens heb je weleens uren met een jankende baby gezeten?
Met Janine!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu wil ze natuurlijk niet meer, omdat hij daar al gewoond heeft
Kan me er iets bij voorstellen...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu wil ze natuurlijk niet meer, omdat hij daar al gewoond heeft
Ach, likje verf, muurtje wegbreken, en het is heel andersquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
De zaal uit Anton!! Telefoons uit tijdens de toets!!!
Wat denken mannen weer heerlijk rationeelquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, likje verf, muurtje wegbreken, en het is heel anders
Sorryquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat denken mannen weer heerlijk rationeel
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
zo heeft ie mooi beeld op maxime, wat een rat is het ook.
gaat ze gewoon in dat bosje zitten neuzen naar een kaartje. valt me nog mee dat ze hem niet uit de envelop haaltquote:
ik sta nu voor de deurquote:
Ervaring?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Maartel het volgende:
Als je een geheime affaire hebt ga je elkaar niet aanraken in een kroeg vol bekenden, en bewijs zoals kaartjes creëren
Hebben ze ook niet lang vol kunnen houden...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Als ze op deze manier doorgaan wel. Ze doen nou niet echt stiekem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.
Ze weet niet eens hoelang een orgasme van een varken duurtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
kerstfilm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
Ja! Uit 1998. De Reünie. Nog nooit gezien? Staat op youtube. Met een hysterische Helen die oog in oog komt te staan met Martine en haar de duivel noemt.quote:
Oh volgens mij wel ja maar is lang geledenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja! Uit 1998. De Reünie. Nog nooit gezien? Staat op youtube. Met een hysterische Helen die oog in oog komt te staan met Martine en haar de duivel noemt.
Hij maakt geen schijn van kans, als alleenstaande ex-crimineel.............toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Dat is al gebeurd, te zien aan de schizofrenie-scenequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop niet dat die bitch Bing op ideeen brengt qua voogdij en Bram
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb net een stukje gekeken die duurt wel lang die film of niet?Deel 1 van 9 duurt al 10 minuten.
Wel leuk om weer terug te zien zeg!
Ja als ik vrij ben binnenkort ga ik eens kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:57 schreef MoiMoi85 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik ga 'even' die film terugkijken, maar ben nu bij 9 van 9 haha! Maar leuk om al die vertrouwde gezichten terug te zien!
Ja belachelijk. Joep is een acteur die het zo kan neerzetten dat zijn karakter er best mee weg kan komen (zie Max Noordermeer), maar dan moet je hem wel goed materiaal geven om mee te werken. Zo stomquote:
Nu zit Lorena tussen Jef en Anton.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef LetsGame het volgende:
In alle opening vanaf seizoen 19 zitten Lorena en Jack naast elkaar, en nu hebben ze een relatie en zitten ze niet meer naast elkaar in de opening
DAT DUSquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
Ik denk dat Lucas ook wel een weekje opgesloten wil zitten in een grot met Benjaminquote:
Thanksquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef GSMboy het volgende:
Die rees uit zijn graf op (niet te zien geweest) en vermoorde toen Dorothea.
Later wou Janine met hem afrekenen, en toen lokte Rene haar in de val.
En vervolgens dreigde Rene om Janine te vermoorden en toen kwam Jack te hulp, en zodoende werd Rene naar de hel geschoten
Dit dus!quote:
Een slechter einde hadden ze niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef GSMboy het volgende:
En vervolgens dreigde Rene om Janine te vermoorden en toen kwam Jack te hulp, en zodoende werd Rene naar de hel geschoten
Seizoen 21 is nu helemaal aangepakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef GSMboy het volgende:
KUT KUT KUT
RTL lijkt zich te azen op de GTST filmpjes op Youtube, Enkele filmpjes op mijn account zijn al geblokkeerd![]()
![]()
Geen auteursrecht-claims met een waarschuwing gelukkig, maar wel wereldwijd geblokkeerd.
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Vos, Frey, let op je filmpjes en backup ze.....
Zijn er meer mensen die hun filmpjes kwijt zijn op Youtube?
Hoe moeten we nu nog genieten van de nostalgie van Neerlandse langste soap ever? Of moeten we wachten totdat de overige 30 DVD boxxen uit gaan komen de komende 20 jaar?
Ik vind 'r nog steeds een heel erg irritant personage, maar hoe ze tegen Bing tekeer ging - met net zo veel arrogantie - was wel goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit dus!![]()
aan de andere kant... AYSENNN!!![]()
Begin haar echt steeds leuker te vinden.
Waarschijnlijk juist wel, en dan missen ze reclame inkomsten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Echt belachelijk dat RTL de filmpjes van YT haaltze beseffen blijkbaar niet dat mensen eerder geneigd zijn om YT te kijken dan op die achterlijke RTLXL site
Inderdaad, het is heel erg jammer, maar dit is al een discussie die zo oud is als internet bestaat. Er zitten gewoonweg rechten op beeld en geluidsmateriaal en RTL bezit die, formeel staan ze in hun recht en we hebben geen enkele reden om er verontwaardigd over te zijn. Maar jammer blijft het wel, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist wel, en dan missen ze reclame inkomsten.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moederWat een onzin. Ik, en vele anderen met mij, verschoon mijn kind gewoon waar dat zo uitkomt. En dat kan de keukentafel zijn, de woonkamer tafel zijn, de bank, de vloer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het fragment neit gezien, dus weet niet of het een gedekte tafel was ofzo. Maar het niet zo dat we dan de luier met poep gaan uistmeren over de tafel ofzo.
en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef GSMboy het volgende:
Vanaf nu raad ik iedereen aan om hun favoriete scenes op YT via keepvid.com veilig te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een gedekte tafel ja. En ook al was dat niet zo, ik vind het niet echt fris om een baby te verschonen op een tafel waar aan gegeten wordt maarja das mijn mening.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik, en vele anderen met mij, verschoon mijn kind gewoon waar dat zo uitkomt. En dat kan de keukentafel zijn, de woonkamer tafel zijn, de bank, de vloer....
Ik heb het fragment neit gezien, dus weet niet of het een gedekte tafel was ofzo. Maar het niet zo dat we dan de luier met poep gaan uistmeren over de tafel ofzo.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers maandag/woensdag 27/29 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers maandag/woensdag 27/29 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af of die schrijvers echt niks anders voor Bing en Sjors kunnen bedenken dan babygezeur.. Schrijf ze er dan gewoon uit als je niks beters weet dit is al sinds het begin van het nieuwe seizoen bezig ik dacht nu Bram terug is bij Sjoerd en Rikki dat het eindelijk over was niet dus, begint gewoon weer van voor af aan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je weet wat Keepvid is?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geen gtst in de titel ofzo te zetten??? maar gewoon een codewoord ofzo.... masdikes ofzo (vertaling in het spaans van meerdijk)
Anyway, de beste scenes en cliffs heb ik al gedownload![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Dat van Rikki was wel dom zeg. Zelfs ik weet dat en ik ben niet eens moederik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dr werd niks van gezegd
of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor![]()
Onm had op het laatst ook zo een stel twee turken ging alleen maar over babies.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel afquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die schrijvers echt niks anders voor Bing en Sjors kunnen bedenken dan babygezeur.. Schrijf ze er dan gewoon uit als je niks beters weet dit is al sinds het begin van het nieuwe seizoen bezig ik dacht nu Bram terug is bij Sjoerd en Rikki dat het eindelijk over was niet dus, begint gewoon weer van voor af aan..![]()
![]()
Ohh dat is idd heel smerig zeg! Daar zou ik dan zelf iets van hebben gezegd. Sommige mensen denken dat ze alles kunnen makenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was laatst in amsterdam in een eettentje en daar presteerde een vrouw het haar kind midden in de zaak op een eettafel te verschonen
en dr werd niks van gezegd
of iemand thuis zijn/haar kind verschoont op de eettafel, zal me een worst wezen. maar in een openbare gelegenheid vind ik het gewoon goor![]()
![]()
Slaat helemaal nergens op, staat niet eens meer op RTLXL naar mijn weten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Seizoen 21 is nu helemaal aangepakt.![]()
QFT.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
RTL is gewoon ongelofelijk kut.
Bij GTST zelf hebben ze er geen problemen mee dat die filmpjes online staan, maar RTL wil het dus niet en wat RTL wil is blijkbaar belangrijker.
Klotebedrijf.
De GTST-webredactie was de redactie achter het GTST-account op YouTube, wat erg goed bezocht werd. Maar RTL krijgt het op de heupen, met als gevolg dat dat hele account nu, op 2 filmpjes na, naar de klote is geholpen.
En dat terwijl Endemol in principe de eigenaar van de filmpjes is...![]()
Overigens zat ik me net iets te bedenken: GTSTFanMark, die alle scènes van/met Lucas in het Engels ondertiteld, plaatst nu zijn filmpjes op het Facebook-kanaal van GTST.
Misschien ook een ideetje voor Frey?![]()
Dat Facebook-kanaal is in beheer van de GTST-webredactie. Waarschijnlijk hebben ze GTSTFanMark gevraagd om zijn werk voort te zetten voor hun kanaal, omdat ze dondersgoed weten wat voor free publicity dit geeft.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:45 schreef GSMboy het volgende:
Is dat Facebook kanaal wel in zijn eigen beheer?
EDIT: Ik zit nu dat Facebook-kanaal te bekijken; veel reacties uit het buitenland erop: http://www.facebook.com/gtst![]()
OMG dat kanaal ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
En viel me idd ook op ineens die buitenlandse reacties.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
haha een babyborn pop!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd zeg. geef bing gewoon zo'n babybornpop, dan zijn we van dat geouweneel af![]()
wel een donkere dan weten we zeker dat die van hem is!
![]()
Facepalm²quote:Talin Agh
i cant belive the show goes on without Edwin...everything is goin to be alright step by step... Lucas is alive and he might find new love but if thats happens im not gonna watch this show anymore..cuz i cant handle it if Lucas kiss someone else or watever,,((( writer ur suck..just sayin
![]()
Weet je waar ik ineens aan dacht? Dat ik niemand meer een Breaker zie eten/drinken. Zouden de acteurs het zat zijn?![]()
![]()
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.quote:![]()
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100%
Een heer met stijl![]()
Damn, jij beschrijft het goed!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.![]()
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]![]()
![]()
qft ja, zo jammer. Als personages met elkaar om gaan dan weet je ook zeker dat ze wat krijgen nu. Dat is ook 90% van de keren het geval met nieuwe personages, ze krijgen iets met iemand. En niet dat ze zelf een leven hebben en daardoor anderen dwars gaan zitten ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat het enkel en alleen gaat om wie er met wie gaat. Er bestonden vroeger ook vriendschappen (echte dus, geen aanloopje naar een relatie), mensen die de politiek ingingen, mensen die een bedrijf wilden opzetten (en geen tuttenbollenkapperszaak, maar een echt bedrijf). Mensen met visie, een doel en missie, die niet alleen aan hun truttenbaantje, hun huisje en hun liefje op de bank dachten.![]()
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]know'm sayin?
word? word.![]()
Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:07 schreef loezzzje het volgende:
Weet je waar ik ineens aan dacht? Dat ik niemand meer een Breaker zie eten/drinken. Zouden de acteurs het zat zijn?
(Misschien omdat edwin dood is??)![]()
Die ook idd niet!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:38 schreef Crazy-G90 het volgende:
[..]
Hahah of de bakken snoep van haribo ook al een tijdje niet gezien!
(Misschien omdat edwin dood is??)
Sjoerd pakte 2 blikjes drinken uit de koelkast, ik dacht hey geen breaker? En toen bedacht ik me ineens dat ik die al lang niet meer gezien heb![]()
![]()
Het is maar net wat de sponsor is, in seizoen 4 en 5 was dit overduidelijk Coca Cola, om de zoveel tijd trokken ze een blikje open of een fles. Als ze een cola bestelden was het zelfs 'mag ik een Coca-Cola?'. Ik verbaas me hier niet eens meer over en zie het als redelijk gebruikelijk voor een soap.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Herman Hogendoorn en de boevenbaas spanden samen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
Ferry gaat een rol in Wicked spelen
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/02_februari/entertainment/Ferry_Doedens_musical_wicked.xml![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het complete openbare leven (bedrijven, scholen, instituten, zaken, politiek) is compleet absent en het gaat alleen nog maar om huiskamer gekonkel. Dit was altijd al een onderdeel van de soap (een onderdeel dat ik altijd over probeerde te slaan), maar dit deel is gegroeid van 25% naar 100% [ afbeelding ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tom van Beek herken ik hier niet echt in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]Herman Hogendoorn en de boevenbaas spanden samen.![]()
Wel leuk dat beide boevenbazen in deze serie gezeten hebben.![]()
![]()
Toch vind ik Maxime best tof als barvrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ja Jef, dat krijg je als je een Sanders aanneemt in je zaak.
Die nemen gelijk de touwtjes in handen.
En waar heeft Anton tegenwoordig last van?
Van workaholic naar hitsige puber.
Vind dat niet echt bij hem passen, maar het blijft wel een man.
![]()
(En nee, ik stap niet over naar Team Maxime![]()
)
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oh, eerst nog 10 minuten reclame![]()
![]()
Doen ze vast expres ivm WIDM![]()
![]()
Nee, dat begint 20:30uquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Was dat net dan? Ik doe hem net een paar minuten geleden aan![]()
ze moest eens wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, zielig voor haar. Ze doet altijd zo haar best.![]()
![]()
Ze heeft allang geen koekjes meer gebakken! Maarja ze heeft wel wat anders aan der hoofd nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan slaat ze Anton met die deegroller ipv te klussen met koopmanspannenkoekenmix![]()
![]()
Koopmans is geen sponsor meer?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze heeft allang geen koekjes meer gebakken! Maarja ze heeft wel wat anders aan der hoofd nu![]()
![]()
't is maar geld, niet te lang bij stilstaan.
"maar het blijft doodzonde".
How can I make this topic about me?![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Koopmans is geen sponsor meer?![]()
![]()
ditquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan slaat ze Anton met die deegroller ipv te klussen met koopmanspannenkoekenmix
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ja, staat ie daar nakend in zijn tijgerstring met een roos in zijn mond...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
't is wachten tot Anton aanbelt...![]()
![]()
Anton is zoPer ongeluk vreemdgaan is nog tot daar aan toe maar bewust een andere vrouw verleiden. Foei
![]()
![]()
Ik ben zo mooiquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef loezzzje het volgende:
Anton is zoPer ongeluk vreemdgaan is nog tot daar aan toe maar bewust een andere vrouw verleiden. Foei
Ik ben zo hot
Ik ben Anton aus Meerdijk
Anton Anton Anton
Anton Anton Anton
Anton Anton Anton
Anton Anton Anton
Anton Anton Anton
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Anton"Wat moet dit voorstellen?"
Maxime gaat zo vast naar boven terwijl Bianca nog even stiekem in de prullenbak graait.
Janine![]()
![]()
Dat kaartje zit er niet in...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:20 schreef Klipnap het volgende:
Anton"Wat moet dit voorstellen?"
Maxime gaat zo vast naar boven terwijl Bianca nog even stiekem in de prullenbak graait.
JanineHow can I make this topic about me?![]()
Dat kaartje stopte ze toch terug in het boeket?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kaartje zit er niet in...![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kaartje stopte ze toch terug in het boeket?![]()
Niet goed gezien. zou wel dom zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kaartje stopte ze toch terug in het boeket?
Zou wel gaaf zijn, een Bianca die helemaal flipt en Anton een klap in zn gezicht geeft.
Als cliffhanger..
Zodat mensen denken "nou ja, dan kijk ik WIDM wel een andere keer, ben nu toch al te laat" en daardoor bij RTL 4 blijven plakken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen mist dan de eerste 5 minuten van WIDM dus waarom zouden ze dat doen?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou wel gaaf zijn, een Bianca die helemaal flipt en Anton een klap in zn gezicht geeft.
Als cliffhanger..Prima
![]()
![]()
Foei rtlquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zodat mensen denken "nou ja, dan kijk ik WIDM wel een andere keer, ben nu toch al te laat" en daardoor bij RTL 4 blijven plakken.daarom ben ik zo blij met mijn tv, ik kan het ene programma opnemen en het andere kijken. als dat afgelopen is kan ik naar de andere zender switchen en die terugspoelen naar het begin
de technologie van tegenwoordig
![]()
![]()
Nu zou je niet verwachten dat een Anton met die Maxime zou aanpappen....quote:How can I make this topic about me?![]()
Dit duurt niet lang tot het uitkomt, daar kun je op wachten.
Smoes op smoesHow can I make this topic about me?![]()
Nee dat is ook weer waar, maar hij is zo vaak weg om vreemde redenen de laatste tijd dat er toch misschien wel ergens een belletje moet gaan rinkelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu zou je niet verwachten dat een Anton met die Maxime zou aanpappen....![]()
Al helemaal als je zolang bij elkaar bent.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is ook weer waar, maar hij is zo vaak weg de laatste tijd dat er toch misschien wel ergens een belletje moet gaan rinkelen.![]()
"De prik is een beetje van de cola"quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Al helemaal als je zolang bij elkaar bent.How can I make this topic about me?![]()
Ja elke dag spinazie is ook viesquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"De prik is een beetje van de cola"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: