gaat ze gewoon in dat bosje zitten neuzen naar een kaartje. valt me nog mee dat ze hem niet uit de envelop haaltquote:
ik sta nu voor de deurquote:
Ervaring?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Maartel het volgende:
Als je een geheime affaire hebt ga je elkaar niet aanraken in een kroeg vol bekenden, en bewijs zoals kaartjes creëren
Hebben ze ook niet lang vol kunnen houden...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Die geheime affaire is nou niet echt geheim.
Als ze op deze manier doorgaan wel. Ze doen nou niet echt stiekem.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, zijn er al meer op de hoogte dan? 'k heb sinds Edwin's dood niet meer echt gekeken.
Ze weet niet eens hoelang een orgasme van een varken duurtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
kerstfilm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik ben de GTST kerstfilm aan het kijken, waarin het voornamelijk draait om Laura. Toch wel erg jammer dat ze bijna geen rol meer heeft in het huidige GTST. Net als Jef trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |