Ik vond die vent vroeger al zo'n eng hoofd hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Eduard Bouwhuis belt met Ludo.
Nu nogquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond die vent vroeger al zo'n eng hoofd hebben.
"Luister Sanders, je bent mij nog heel wat verschuldigd, dat weet je dondersgoed! Dus als ik jou was, zou ik maar doen wat ik zeg, voordat er ongelukjes kunnen gaan plaatsvinden!"quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Eduard Bouwhuis belt met Ludo.
Hij kan zich ook goed vermommen als Koekiemonster:quote:
Hij heeft zoveel stemmen ingesproken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kan zich ook goed vermommen als Koekiemonster:
En daarnaast doet hij ook de stem van Statler in de nieuwe Muppets-film
Ik snapte het al niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel stemmen ingesproken.
Alleen had je een recenter filmpje moeten pakken, want hier was het nog Peter Piekos.
Is dat nou Evert Scherpenzeel, de directeur van Waterland BV?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nog een rol voor deze baas in gtst?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Is dat nou Evert Scherpenzeel, de directeur van Waterland BV?
Ja klopt, was echt een toffe piet toen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Grappig, lees dat Erik de Vogel (Ludo) vroeger hoofdpiet is geweest en dat hij daarmee moest stoppen, omdat hij teveel herkend werd als Ludo. Kan ik mij dus niets bij voorstellen, Erik als Zwarte Piet.
Over Danny gesproken, ik zie nu Jan Kooijman bij Rtl Boulevard met zijn haar zo naar achteren. Dan vind ik hem echt zo'n zwijmel knappe kop hebben.quote:
Ik vind er nog steeds niks aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Danny gesproken, ik zie nu Jan Kooijman bij Rtl Boulevard met zijn haar zo naar achteren. Dan vind ik hem echt zo'n zwijmel knappe kop hebben.Terwijl ik er bij gtst totaal niet naar om kijk.
Wat een kapsel toch voor verschil kan maken.
Hij is ook een tijdje de financiënpiet geweest, totdat hij er met de miljoenen van Sinterklaas vandoor gingquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef MoiMoi85 het volgende:
Grappig, lees dat Erik de Vogel (Ludo) vroeger hoofdpiet is geweest en dat hij daarmee moest stoppen, omdat hij teveel herkend werd als Ludo. Kan ik mij dus niets bij voorstellen, Erik als Zwarte Piet.
Zijn de wonden van het het harde straat leven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Die groeven in die wangen van bing ook... brr
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn de wonden van het het harde straat leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |