Maar het is idd nephuilen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennendequote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
stfu Prins, hoelang blijft zij erin?
Hoe heet ze eigenlijk?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennende
Dochter heeft het zien gebeuren?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is het inderdaad.
Een helaas waargebeurd verhaal:
Een paar jaar geleden fietste een collega van mij met haar dochter van 16 op straat. Collega op weg naar werk en dochter op weg naar school.
Collega werd vol geschept door een vrachtwagen. Dochter is doorgereden naar school alsof er niks aan de hand was. Op school merkte ze echter meteen dat er iets goed mis was. Dochter vertoonde dus ook zo'n gedrag als Anton.. volledig verdringen van wat er aan de hand is.
Mijn collega is overigens ter plaatse overleden
In ieder geval een gebroken huwelijk, omdat ze er niet over kunnen praten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennende
Jammer voor jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit 'mooi' weggezet kunnen vinden
Hij is primaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
Ik kon trouwens geen fatsoenlijke tt bedenken, dus voelt u vrij om een andere aan te dragen.
Mooi en realistisch zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit 'mooi' weggezet kunnen vinden
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bianca.Zo'n lieve vrouw is dat.
ja, ze heeft het zien gebeuren...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dochter heeft het zien gebeuren?
Achja, toen mijn broer overleed. heb ik ook gekozen voor 'overleven' kon ook niet anders, aangezien mijn ouders allebei instortten.
dit is ook anton, anton, antonquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
anton anton antonwtf is deze muziek.
Ohzo, heb ff een stukje gemist.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Anita...
Alleen Rick, Rikke en Charlie waren daar aanwezig
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toestemming hoeft tegenwoordig niet meer he, gewoon die spuit erin.
Nou nee. Kan een shockreactie zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weten we meteen hoeveel z'n gezin 'm waard is.
Prima systeem lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik vanmiddag op het nieuws, dat er een ziekenhuis met rode bandjes gaat werken. En die worden dan gedragen door patiënten die bij een hartstilstand oid, niet gereanimeerd willen worden.
Kunnen we Anton wegstoppen in de bak, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
laat Noud doodgaan Anton, dat zal dat egokreng wel leren
met jou erbij als het kanquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kunnen we Anton wegstoppen in de bak, opgeruimd staat netjes.
dit.....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee. Kan een shockreactie zijn.
Ooit van een verdedigingsmechanisme gehoord?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weten we meteen hoeveel z'n gezin 'm waard is.
Praat jij altijd tegen jezelf?quote:
Reanimatiebeleid is iets wat eigenlijk standaard met elke opgenomen patiënt besproken zou moeten worden. Gebeurt in de praktijk alleen niet altijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Overigens hoorde ik vanmiddag op het nieuws, dat er een ziekenhuis met rode bandjes gaat werken. En die worden dan gedragen door patiënten die bij een hartstilstand oid, niet gereanimeerd willen worden.
Volgens mij heeft die acteur je ooit getrolltquote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Praat jij altijd tegen jezelf?
Als Nou er goed uitkomt misschien wel ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Anton komt straks bij Ludo in een goed straatje
Dan breekt Ludo zijn hand. En gaat vreemd met z'n vrouw.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als Nou er goed uitkomt misschien wel ja.
Niet als Noud, ehm, pakembeet, in een rolstoel beland. Dat zou echt iets totaals nieuws zijn in gtst.
Ga van het eerste uit. Daarna wordt ie misschien wel ontslagen als arts, maar Ludo zal hem wel onder zijn hoede nemenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet als Noud, ehm, pakembeet, in een rolstoel beland. Dat zou echt iets totaals nieuws zijn in gtst.
twee dagen later loopt ie dan alweer, zie charlie.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Morgen:shortie? is die al op rtlxl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Nee uit de gewone spoilers komt dat. Ik heb net echter wel de shortie bekeken, en:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Die haal ik hier vandaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef roos85 het volgende:
De shortie:gaat ook gestraft worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon bellen en net zo lang doorzeuren om een nieuw exemplaar van die disc (disc 19 toch?). En anders die vrouw van Radar bellenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef LetsGame het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord over aflevering 929 over Bridge Entertainment? Ze mailen niet terug!:(:(
Ze staan al op de aftitelingquote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Overmorgen sowieso acte de présence van een van de Turkse zusjes lijkt me, maar misschien morgen al.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Wat dacht je van Ludo zelf?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Anton komt straks bij Ludo in een goed straatje
Die was er toch al? Al was die enigszins bekoeld door het ongeluk met Noud vorig seizoen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef leilab het volgende:
Ik voel trouwens een mooie vriendschap tussen Anton en Ludo aankomen
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sanders Medicals: de nieuwe tak van Sanders Inc, gerund door Anton
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]SCHRIJVERSVERGADERING:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rohan: Ik heb gisteren... of nee, het was vorige week woensdag... of was het nou dinsdag? Naja, ik heb zo'n science fiction-film gezien, The Matrix. En ik dacht ineens: wat zou het zijn als we zo'n move uit die film toepassen in een scène in het ziekenhuis, met dat serum?
Kennard: Wow, da's een goed idee, Rohan!Dat ik daar niet eerder op gekomen ben! Dat doen we erin! Volgens Olga Madsen kan toch alles in een soap, dus dit ook wel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[...]
Indirect heeft ATWT invloed gehad op Goede tijden, slechte tijden (GTST). Kennard Bos, eerst hoofdschrijver en nu producent van Goede Tijden, is een grote fan van de serie.''ATWT was retespannend. Er zaten tientallen personages in en het tempo was snel in vergelijking met andere soaps.''
Wat ATWT volgens Bos zo goed maakt, is de magnifieke manier waarop geheimen uitkomen en de impact die dat heeft. ''Zoals toen Lily erachter kwam wie haar biologische moeder was. Dat was de zus van de man op wie zij verliefd was. Deze Iva was verkracht op haar 13e. Dat heeft zoveel impact op zoveel personages.''
'Goedkoop en lelijk'
Nadat hoofdschrijver Douglas Marland in 1995 overleed, ging de kwaliteit van de serie achteruit, meent Bos. De verhalen werden ongeloofwaardiger. De laatste tijd zaten er ook buitenopnames in, die er volgens hem vaak ''goedkoop en lelijk'' uitzien.
Toch begint ook voor Kennard Bos straks een periode van rouw, als hij personages Kim, Bob en Barbara moet missen. Over het einde van ATWT is hij kort: ''Verschrikkelijk.''
De buitenopnamen van de laatste seizoenen zien er ook goedkoop en lelijk uit en de verhaallijnen zijn ongeloofwaardig.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Lees net op nu.nl een artikel over het einde van ATWT. Ook Kennard Bos wordt geïnterviewd:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Oh dat zou cool zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Totdat blijkt dat Noud er een ernstige stoornis aan heeft overgehouden, die zorgt dat hij zijn schoonvader in een vlaag van verstandsverbijstering neersteekt
Natuurlijk komt 'The Ludo' er weer bovenop![]()
Ik vond dat Matrixgedoe trouwens wel cool![]()
Wat zieligquote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef ZaZoe het volgende:
Hondje van Fajah Lourens is vandaag ook overleden, aangereden door een auto, vreselijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als er veel handtekeningen binnen komen, wat willen ze dan doen?
mortuarium belt op: dokter bouwhuis? uw zoon bewoog net, hij is niet dood!![]()
![]()
Ik lees het ook net op Mediacourant:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat er een petitie komt voor Edwin
Nu vind ik dat wat overdreven... maar ik vraag me echt af waarom ze een van de populairste karakters in de serie zo om zeep helpen... is toch vrij naïef van de makers
Ach ja, die mensen moeten ook wat te doen hebben, nietwaar?quote:BESTE MENSEN EVEN EEN BELANGRIJK OPROEPJE TUSSENDOOR! Wij zijn uit respect voor de acteur Raynor Arkenbout, die de rol van Edwin Bouwhuis speelde in de soap gtst, een petitie actie gestart. en daarmee willen we ook meteen een signaal afgeven naar de makers van de serie. Ook jou stem hebben we nodig!! Want hoe meer stemmen,hoe sterker ons signaal. (het tekenen van de petitie kan ook anoniem) Als je mee wilt doen klik dan op de onderstaande link:
http://www.petities24.com/edwin_mag_niet_uit_gtst
Iedereen die mee wil doen, ontzettend bedankt!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]Nee joh, bij de begrafenis. Wordt er opeens vanuit de kist geklopt. "Jongens, mag ik eruit?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als er veel handtekeningen binnen komen, wat willen ze dan doen?
mortuarium belt op: dokter bouwhuis? uw zoon bewoog net, hij is niet dood!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk bij Boulevard: Everon Jackson Hooi is opgelicht
das toch altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomen
Je zag haar twijfelen tussen Sjoerd helpen en de woede van Bing.quote:
Ik vind Sjors echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je zag haar twijfelen tussen Sjoerd helpen en de woede van Bing.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
quote:
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
Meijdt, troost je. Er is in die 8 minuten niks gebeurd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
druk op een paar toetsen en zeg dat de batterij leeg is en je over een halfuur wel terugbelt...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
ik ging serieus kijken of mijn tv op mute stondquote:
hihi mijn moeder belt me nooit tussen 20.00 en 20.30, ze houdt er helemaal rekening mee dat ik GTST kijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijkt
Omdat Bing een randdebiel is, daarom niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:19 schreef roos85 het volgende:
Maar heb ik iets gemist? waarom mogen Sjoerd en Rikki niet bij Bram?
Is er al een uitspraak geweest dan
Geloof nooit dat het huwelijk doorgaat.quote:
Ja, wtf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof nooit dat het huwelijk doorgaat.
Btw, denkt Bing nu echt dat Bram getraumatiseerd ofzo raakt doordat Sjoerd even bij hem is? Pff!
Zag hem laatst bij Carlo & Irene, best een leuke gozertquote:
Nee, eerst komt Ludo roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou hop, neem maxime aan en weer terug naar bram.
Ik hoop dat Ludo Bing gaat bedreigen omdat hij zo triest tegen de zoon van Anton doetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, eerst komt Ludo roet in het eten gooien.
Dat straalt ie ook uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zag hem laatst bij Carlo & Irene, best een leuke gozert
Straks rukt ie je kop er nog afquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Danny, kijk uit hoor, als Bing terug komt en jij bent weg met Lana!!![]()
![]()
![]()
Ja duh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Wedden dat Bing binnenkomt als Sjoerd en Rikki er zijn
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
ahaaa het begin van het einde tussen Bing en Sjors, zij doet iets zonder zijn medeweten en goedkeuring.
Is haar verdiende loonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Maxime nu wel een beetje zielig..
ik geloof van wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ook. Als bepaalde hoofdpersonen maar geen allochtonenhaters worden, dat slaat namelijk nergens op.
Hehe, ik woon nog bij mijn moeder, maar zij vraagt altijd of ik het op pauze wil zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi mijn moeder belt me nooit tussen 20.00 en 20.30, ze houdt er helemaal rekening mee dat ik GTST kijk
Zwak... Als ze die Turkse meisjes gewoon goed neerzetten komt alles vanzelf goed...quote:
Zal wel weer Anton zijn, van homohater naar allochtonenhater.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zwak... Als ze die Turkse meisjes gewoon goed neerzetten komt alles vanzelf goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Zoals altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk de shortie maar eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En Sjors keert zich eindelijk tegen Bing.![]()
Werd tijd ook.
Het leek wel een Beatle of iemand uit de jaren 1920 ofzo. Kon het nog niet zo plaatsen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
die witte bies aan dat pak van Danny kon echt niet
Als er een happy bruiloft komt tussen Bing en Sjors, neem ik een gtst time-out!quote:
Zet de tissues alvast maar klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We hebben een nieuw bankstel gekocht, dus de afgelopen twee dagen heb ik door de verbouwing geen tijd gehad om te kijken
Morgen een uur lang GTST kijken als ik thuis kom
Volgensmij kwam Jack met nog iemand anders binnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef loezzzje het volgende:
Hadden Sjors & Bing geen straatverbod genomen na die ontvoering?
Anton
Waarom ging die turk zich verstoppen voor Jack, is ze illegaal ofzo
Ohja dat zag ik dan weer niet, het ging ook zo snelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij kwam Jack met nog iemand anders binnen.
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef loezzzje het volgende:
Maxime die al dacht dat ze die baan had, wat een ego heeft dat mens![]()
Omdat Ludo er toch wel voor had gezorgd dat ze die baan zou kwijtraken, aangezien hij de eigenaar (of zo) is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.
Maxime tegen Danny: 'Ik vraag aan Sabine gewoon een voorschot'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.
Ik wordt ook vaak gebeld tijdens GTST of Topchef en nog irritanter, tijdens het eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
twitter:MJK_88 twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 19:16:52@knbos @ferrydoedens Wat ik me wel afvraag... moet Stefano niet eens terugkomen uit New York om er voor zijn zoon te zijn? ;-) reageer retweet
twitter:
twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
twitter:ferrydoedens twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 22:05:14@knbos @Basmuijs jaa ik wil! scenes tussen lucas en papa
reageer retweet
Dat was superquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit was een leuke verhaallijn:
En dan die uitbundige lach van Lucas.![]()
Er is zelfs een stukje met Engelse ondertiteling:
Die lach is echt goed ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit was een leuke verhaallijn:
En dan die uitbundige lach van Lucas.![]()
Er is zelfs een stukje met Engelse ondertiteling:
Mag ik hem doodmaken please.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:DIT DUS!!! Wat een vieze vuile idioot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Het huwelijk loopt waarschijnlijk al stuk voor de bruiloft. Of Bram kotst alle kaartjes onderquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef loezzzje het volgende:
Zou er iets op de bruiloft van Bing & Sjors gebeuren? Ik bedoel, een bruiloft daar gaat nooit helemaal volgens planning
Bram maakt bezwaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef loezzzje het volgende:
Zou er iets op de bruiloft van Bing & Sjors gebeuren? Ik bedoel, een bruiloft daar gaat nooit helemaal volgens planning
Ik ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef ejiraM het volgende:
twitter:MJK_88 twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 19:16:52@knbos @ferrydoedens Wat ik me wel afvraag... moet Stefano niet eens terugkomen uit New York om er voor zijn zoon te zijn? ;-) reageer retweet
twitter:twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
twitter:ferrydoedens twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 22:05:14@knbos @Basmuijs jaa ik wil! scenes tussen lucas en papa
reageer retweet
Ik ben voor!
Dat is nou juist de vraag. Want ze schieten er niks mee op. Edwin zit nou lekker te pokeren met Ronquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:53 schreef cleany het volgende:
grappig dat er een petitie gemaakt is voor Edwin, maar wat willen ze nou? Dat hij terug komt als zombie (zou wel heel origineel zijn...en niet de eerste keer dat er iets bovennatuurlijks is in GTST)
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 10:48:24 ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
Die nieuwe partner van Jack vind ik echt ontzettend irritant.Wij denken dus niet hetzelfde over de zusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij denken dus niet hetzelfde over de zusjes
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:10 schreef roos85 het volgende:
Op het forum van gtst.nl staat het volgende over de exit van Danny:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
BlijkbaarIK vond die met hoofddoek slecht acteren en die zonder hoofddoek gewoon ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK vond die met hoofddoek slecht acteren en die zonder hoofddoek gewoon ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil Bas Muijs ook wel.quote:
Nou dat valt ook wel mee hoor.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Kan ik veel verwachten?
Niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoor.
Oei, de ''quote:
Maarja ik ben niet zo'n emo die bij elk dingetje gaat janken dus dat scheelt misschien ook wel.quote:
Ik ook. En ik denk dan altijd wat als het mijn eigen familie was en dan gaan de sluizen openquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry.. maar ik vond het echt heftig..
quote:Anonymous
woensdag 25 januari 2012 om 13:32
Als Wilders maar geen Kamervragen gaat stellen…
Ik zie het hem nog wel doen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef Supermen12 het volgende:
Haha lol die reactie op mediacourant op de berichtgeving over de komst van de turkse meiden in GTST vanavond
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef Supermen12 het volgende:
Haha lol die reactie op mediacourant op de berichtgeving over de komst van de turkse meiden in GTST vanavond
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stefano terug zou ik prima vinden, Bas Muis had een goede chemie met Erik de Vogel (Ludo) evenals Ferri Somogyi (Rik), bovendien is het voor Lucas ook wel relaxt om zijn pa om zich heen te hebben.
Overigens volgens de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Stefano terugkomt om Lucas te steunen is dat wel raar. Hij kwam nog niet eens toen zijn zoon in coma lag![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]Nou ja iemand die in coma ligt daar doe je niet veel aan zou je kunnen denken. Hier kan je iemand zodanig steunen dat ie er iets aan heeft. Maargoed je hebt wel een punt, het is maar net of acteurs beschikbaar zijn. Toen Dian overleed mocht je ook verwachten dat haar moeder Karin op zou komen draven, maar volgens hebben we 0,0 van haar gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Stefano terugkomt om Lucas te steunen is dat wel raar. Hij kwam nog niet eens toen zijn zoon in coma lag
Oh die tijd is er zeker wel geweest hoor, totdat na die strijd tussen Janine & Stefano vs Ludo: Stefano kwam Lucas brengen en hij ging Janine die boven was waarschuwen. Lucas bleef in de woonkamer zitten waar Ludo ook zat die de krant las, toen Lucas begon te huilen pakte Ludo hem op en begon hem troosten. Later heeft ie een tijd gedacht dat ie Lucas' opa was, wat de band ook heeft verstevigd. Bovendien is Lucas ook nog eens de zoon van Stefano die hij nog altijd als zijn (favoriete) zoon beschouwd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind Lucas en Ludo maar een rare relatie hebben.
Je ziet ze nooit samen en tijdens de strijd tussen Ludo
En Maxime was Lucas nooit voor Ludo maar er intussen wel bij inwonen. Terwijl ik had verwacht dat Ludo meer moeite met hem zou hebben omdat het toch de bastaard zoon is van Janine en Stefano.
Je ziet ze misschien niet veel samen, maar dat is ook niet echt nodig aangezien Ludo niet zijn vader is, maar meer een oom.Een heer met stijl
Das waar ja. En als acteurs niet beschikbaar zijn dan is het pech. Maar toch is het een beetje raarquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja iemand die in coma ligt daar doe je niet veel aan zou je kunnen denken. Hier kan je iemand zodanig steunen dat ie er iets aan heeft. Maargoed je hebt wel een punt, het is maar net of acteurs beschikbaar zijn. Toen Dian overleed mocht je ook verwachten dat haar moeder Karin op zou komen draven, maar volgens hebben we 0,0 van haar gehoord
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit topic: Edje weg uit GTST
Whehequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit topic: Edje weg uit GTST
Er word geen rekening gehouden met de mening van de fans. Dus stel dat er straks niemand meer kijkt, dat maakt ze dus ook niet uit.quote:
Heb je al wat gehoord? Of heb jij de disk gekregen?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon bellen en net zo lang doorzeuren om een nieuw exemplaar van die disc (disc 19 toch?). En anders die vrouw van Radar bellen
Vind het wel terecht eigenlijk. Je kunt het onmogelijk alle kijkers naar de zin maken en al kon dat wel, als een acteur ermee wil stoppen dan gebeurt dat gewoon.quote:
Ik wilde al zeggen.... dat zou voor het eerst zijn!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
'Dood is dood'... heeft die woordvoerder weleens gekeken? Gewoon voor de grap?
Maar sinds Lucas zijn comeback uit new york zie je ze nooit samen op de bank zitten of iets in die streking. Ook had ik nog wat oud zeer verwacht maar nee de deur stond voor hem open.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja iemand die in coma ligt daar doe je niet veel aan zou je kunnen denken. Hier kan je iemand zodanig steunen dat ie er iets aan heeft. Maargoed je hebt wel een punt, het is maar net of acteurs beschikbaar zijn. Toen Dian overleed mocht je ook verwachten dat haar moeder Karin op zou komen draven, maar volgens hebben we 0,0 van haar gehoord
[..]
Oh die tijd is er zeker wel geweest hoor, totdat na die strijd tussen Janine & Stefano vs Ludo: Stefano kwam Lucas brengen en hij ging Janine die boven was waarschuwen. Lucas bleef in de woonkamer zitten waar Ludo ook zat die de krant las, toen Lucas begon te huilen pakte Ludo hem op en begon hem troosten. Later heeft ie een tijd gedacht dat ie Lucas' opa was, wat de band ook heeft verstevigd. Bovendien is Lucas ook nog eens de zoon van Stefano die hij nog altijd als zijn (favoriete) zoon beschouwd.
Je ziet ze misschien niet veel samen, maar dat is ook niet echt nodig aangezien Ludo niet zijn vader is, maar meer een oom.
Dennisquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:10 schreef fotostarter het volgende:
Waar is Dennis? Dat is toch de vader van Noud?
Vast aan het bar hangenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:10 schreef fotostarter het volgende:
Waar is Dennis? Dat is toch de vader van Noud?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha ''biervat''
Dat vond ik zo'n grappig stukje met jack volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |