Maar het is idd nephuilen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik krokodillentranen heb geleerd, betekent dat dat je keihard zit te janken.
Dat bedoel ik dus.
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennendequote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
stfu Prins, hoelang blijft zij erin?
Hoe heet ze eigenlijk?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennende
Dochter heeft het zien gebeuren?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is het inderdaad.
Een helaas waargebeurd verhaal:
Een paar jaar geleden fietste een collega van mij met haar dochter van 16 op straat. Collega op weg naar werk en dochter op weg naar school.
Collega werd vol geschept door een vrachtwagen. Dochter is doorgereden naar school alsof er niks aan de hand was. Op school merkte ze echter meteen dat er iets goed mis was. Dochter vertoonde dus ook zo'n gedrag als Anton.. volledig verdringen van wat er aan de hand is.
Mijn collega is overigens ter plaatse overleden
In ieder geval een gebroken huwelijk, omdat ze er niet over kunnen praten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok tot Anton een affaire met haar krijgt of zo. Bianca zal de dood van haar zoon tenslotte niet binnen twee weken verwerkt hebben, dus reden tot vreemdgaan. De schrijvers kennende
Jammer voor jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit 'mooi' weggezet kunnen vinden
Hij is primaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef amaranta het volgende:
Ik kon trouwens geen fatsoenlijke tt bedenken, dus voelt u vrij om een andere aan te dragen.
Mooi en realistisch zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef L0t.. het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit 'mooi' weggezet kunnen vinden
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bianca.Zo'n lieve vrouw is dat.
ja, ze heeft het zien gebeuren...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dochter heeft het zien gebeuren?
Achja, toen mijn broer overleed. heb ik ook gekozen voor 'overleven' kon ook niet anders, aangezien mijn ouders allebei instortten.
dit is ook anton, anton, antonquote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
anton anton antonwtf is deze muziek.
Ohzo, heb ff een stukje gemist.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van Anita...
Alleen Rick, Rikke en Charlie waren daar aanwezig
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toestemming hoeft tegenwoordig niet meer he, gewoon die spuit erin.
Nou nee. Kan een shockreactie zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weten we meteen hoeveel z'n gezin 'm waard is.
Prima systeem lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik vanmiddag op het nieuws, dat er een ziekenhuis met rode bandjes gaat werken. En die worden dan gedragen door patiënten die bij een hartstilstand oid, niet gereanimeerd willen worden.
Kunnen we Anton wegstoppen in de bak, opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef vincerusso het volgende:
laat Noud doodgaan Anton, dat zal dat egokreng wel leren
met jou erbij als het kanquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kunnen we Anton wegstoppen in de bak, opgeruimd staat netjes.
dit.....quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou nee. Kan een shockreactie zijn.
Ooit van een verdedigingsmechanisme gehoord?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weten we meteen hoeveel z'n gezin 'm waard is.
Praat jij altijd tegen jezelf?quote:
Reanimatiebeleid is iets wat eigenlijk standaard met elke opgenomen patiënt besproken zou moeten worden. Gebeurt in de praktijk alleen niet altijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
Overigens hoorde ik vanmiddag op het nieuws, dat er een ziekenhuis met rode bandjes gaat werken. En die worden dan gedragen door patiënten die bij een hartstilstand oid, niet gereanimeerd willen worden.
Volgens mij heeft die acteur je ooit getrolltquote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Praat jij altijd tegen jezelf?
Als Nou er goed uitkomt misschien wel ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef ZaZoe het volgende:
Anton komt straks bij Ludo in een goed straatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |