quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
quote:
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
Meijdt, troost je. Er is in die 8 minuten niks gebeurd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
druk op een paar toetsen en zeg dat de batterij leeg is en je over een halfuur wel terugbelt...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
ik ging serieus kijken of mijn tv op mute stondquote:
hihi mijn moeder belt me nooit tussen 20.00 en 20.30, ze houdt er helemaal rekening mee dat ik GTST kijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |