quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als er veel handtekeningen binnen komen, wat willen ze dan doen?
mortuarium belt op: dokter bouwhuis? uw zoon bewoog net, hij is niet dood!![]()
![]()
Ik lees het ook net op Mediacourant:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat er een petitie komt voor Edwin
Nu vind ik dat wat overdreven... maar ik vraag me echt af waarom ze een van de populairste karakters in de serie zo om zeep helpen... is toch vrij naïef van de makers
Ach ja, die mensen moeten ook wat te doen hebben, nietwaar?quote:BESTE MENSEN EVEN EEN BELANGRIJK OPROEPJE TUSSENDOOR! Wij zijn uit respect voor de acteur Raynor Arkenbout, die de rol van Edwin Bouwhuis speelde in de soap gtst, een petitie actie gestart. en daarmee willen we ook meteen een signaal afgeven naar de makers van de serie. Ook jou stem hebben we nodig!! Want hoe meer stemmen,hoe sterker ons signaal. (het tekenen van de petitie kan ook anoniem) Als je mee wilt doen klik dan op de onderstaande link:
http://www.petities24.com/edwin_mag_niet_uit_gtst
Iedereen die mee wil doen, ontzettend bedankt!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]Nee joh, bij de begrafenis. Wordt er opeens vanuit de kist geklopt. "Jongens, mag ik eruit?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als er veel handtekeningen binnen komen, wat willen ze dan doen?
mortuarium belt op: dokter bouwhuis? uw zoon bewoog net, hij is niet dood!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk bij Boulevard: Everon Jackson Hooi is opgelicht
das toch altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |