quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:52 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk bij Boulevard: Everon Jackson Hooi is opgelicht
das toch altijdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
hmm het was minder erg dan ze deden voorkomen
Je zag haar twijfelen tussen Sjoerd helpen en de woede van Bing.quote:
Ik vind Sjors echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je zag haar twijfelen tussen Sjoerd helpen en de woede van Bing.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
van mij mogen ze die handel overslaan, ik wil oorlog (Bing, Sjors vs Rikki)
quote:
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
Meijdt, troost je. Er is in die 8 minuten niks gebeurd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
druk op een paar toetsen en zeg dat de batterij leeg is en je over een halfuur wel terugbelt...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
ik ging serieus kijken of mijn tv op mute stondquote:
hihi mijn moeder belt me nooit tussen 20.00 en 20.30, ze houdt er helemaal rekening mee dat ik GTST kijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder ook altijd, terwijl ze zelf eigenlijk ook vaak gtst kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |