ik geloof van wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ook. Als bepaalde hoofdpersonen maar geen allochtonenhaters worden, dat slaat namelijk nergens op.
Hehe, ik woon nog bij mijn moeder, maar zij vraagt altijd of ik het op pauze wil zettenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi mijn moeder belt me nooit tussen 20.00 en 20.30, ze houdt er helemaal rekening mee dat ik GTST kijk
Zwak... Als ze die Turkse meisjes gewoon goed neerzetten komt alles vanzelf goed...quote:
Zal wel weer Anton zijn, van homohater naar allochtonenhater.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zwak... Als ze die Turkse meisjes gewoon goed neerzetten komt alles vanzelf goed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:Zoals altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk de shortie maar eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En Sjors keert zich eindelijk tegen Bing.![]()
Werd tijd ook.
Het leek wel een Beatle of iemand uit de jaren 1920 ofzo. Kon het nog niet zo plaatsen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
die witte bies aan dat pak van Danny kon echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een happy bruiloft komt tussen Bing en Sjors, neem ik een gtst time-out!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |