SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 10:48:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
Die nieuwe partner van Jack vind ik echt ontzettend irritant.Wij denken dus niet hetzelfde over de zusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij denken dus niet hetzelfde over de zusjes
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:10 schreef roos85 het volgende:
Op het forum van gtst.nl staat het volgende over de exit van Danny:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
BlijkbaarIK vond die met hoofddoek slecht acteren en die zonder hoofddoek gewoon ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK vond die met hoofddoek slecht acteren en die zonder hoofddoek gewoon ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Bas Muijs ook wel.quote:
Nou dat valt ook wel mee hoor.quote:
Jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Kan ik veel verwachten?
Niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee hoor.
Oei, de ''quote:
Maarja ik ben niet zo'n emo die bij elk dingetje gaat janken dus dat scheelt misschien ook wel.quote:
Ik ook. En ik denk dan altijd wat als het mijn eigen familie was en dan gaan de sluizen openquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry.. maar ik vond het echt heftig..
quote:Anonymous
woensdag 25 januari 2012 om 13:32
Als Wilders maar geen Kamervragen gaat stellen…
Ik zie het hem nog wel doen ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:36 schreef Supermen12 het volgende:
Haha lol die reactie op mediacourant op de berichtgeving over de komst van de turkse meiden in GTST vanavond
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |