Zet de tissues alvast maar klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We hebben een nieuw bankstel gekocht, dus de afgelopen twee dagen heb ik door de verbouwing geen tijd gehad om te kijken
Morgen een uur lang GTST kijken als ik thuis kom
Volgensmij kwam Jack met nog iemand anders binnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:20 schreef loezzzje het volgende:
Hadden Sjors & Bing geen straatverbod genomen na die ontvoering?
Anton
Waarom ging die turk zich verstoppen voor Jack, is ze illegaal ofzo
Ohja dat zag ik dan weer niet, het ging ook zo snelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij kwam Jack met nog iemand anders binnen.
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef loezzzje het volgende:
Maxime die al dacht dat ze die baan had, wat een ego heeft dat mens![]()
Omdat Ludo er toch wel voor had gezorgd dat ze die baan zou kwijtraken, aangezien hij de eigenaar (of zo) is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.
Maxime tegen Danny: 'Ik vraag aan Sabine gewoon een voorschot'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Had ze ook, maar Ludo deed niks en ze kapt het zelf af.
Ik wordt ook vaak gebeld tijdens GTST of Topchef en nog irritanter, tijdens het eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Waarom moet mijn familie altijd rond 8 uur bellen? Ik loop nu al 7 minuten achter doordat mijn moeder altijd naar alle kinderen moet informeren
twitter:MJK_88 twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 19:16:52@knbos @ferrydoedens Wat ik me wel afvraag... moet Stefano niet eens terugkomen uit New York om er voor zijn zoon te zijn? ;-) reageer retweet
twitter:
twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
twitter:ferrydoedens twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 22:05:14@knbos @Basmuijs jaa ik wil! scenes tussen lucas en papa
reageer retweet
Dat was superquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit was een leuke verhaallijn:
En dan die uitbundige lach van Lucas.![]()
Er is zelfs een stukje met Engelse ondertiteling:
Die lach is echt goed ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol, dit was een leuke verhaallijn:
En dan die uitbundige lach van Lucas.![]()
Er is zelfs een stukje met Engelse ondertiteling:
Mag ik hem doodmaken please.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:DIT DUS!!! Wat een vieze vuile idioot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Het huwelijk loopt waarschijnlijk al stuk voor de bruiloft. Of Bram kotst alle kaartjes onderquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef loezzzje het volgende:
Zou er iets op de bruiloft van Bing & Sjors gebeuren? Ik bedoel, een bruiloft daar gaat nooit helemaal volgens planning
Bram maakt bezwaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:19 schreef loezzzje het volgende:
Zou er iets op de bruiloft van Bing & Sjors gebeuren? Ik bedoel, een bruiloft daar gaat nooit helemaal volgens planning
Ik ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:45 schreef ejiraM het volgende:
twitter:MJK_88 twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 19:16:52@knbos @ferrydoedens Wat ik me wel afvraag... moet Stefano niet eens terugkomen uit New York om er voor zijn zoon te zijn? ;-) reageer retweet
twitter:twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
twitter:ferrydoedens twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 22:05:14@knbos @Basmuijs jaa ik wil! scenes tussen lucas en papa
reageer retweet
Ik ben voor!
Dat is nou juist de vraag. Want ze schieten er niks mee op. Edwin zit nou lekker te pokeren met Ronquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:53 schreef cleany het volgende:
grappig dat er een petitie gemaakt is voor Edwin, maar wat willen ze nou? Dat hij terug komt als zombie (zou wel heel origineel zijn...en niet de eerste keer dat er iets bovennatuurlijks is in GTST)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |