quote:Op maandag 26 september 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het duurde zo lang dat ik zelf het openen van een topic al overwoog..
Gelukkig is Leonie er nog..
Welk topic heb ik gemist, Svörn?
Maar ik wist toch niet wat voor spoiler het was.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef Tania18 het volgende:
Daarom staat het ook in een spoiler slimpie
Ik wist het ook niet... en ik klikte selecteerde ook...quote:Op maandag 26 september 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wist toch niet wat voor spoiler het was..
EENS!!!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kom hier heeeeel af en toe wel is hoor
Hmm taalpuristequote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EENS!!!!!!
Ja, sorry, soms moet dat even..
Het is gewoon de domste fout die je kan maken, het verandert de hele betekenis van de zin namelijkquote:
Betekeneensquote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is gewoon de domste fout die je kan maken, het verandert de hele betekenis van de zin namelijk
Niet dat ik nooit fouten maak, maar deze stoort me gewoon heel erg
'Eens' klinkt wel want het is de juiste spellingquote:
Shit, die glipte erdoorheen..quote:
Ik snap nu waarom je vrijgezel bentquote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
'Eens' klinkt wel want het is de juiste spelling
Of gebruik anders 'es of 's ofzo, maar niet 'is' want dat woord betekent gewoon iets heel anders![]()
'Eens klinkt geenis' Nee dat klinkt mooi en is duidelijk en correct
Uuuhm... lees je eens in..quote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je vrijgezel bent![]()
Goede replyquote:
Nou als ze bij mij in de buurt waren welquote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goede reply![]()
Maar vertel: mensen die letten op hun taalgebruik zijn vaak vrijgezel? Goh, wist ik niet![]()
Het verschil tussen 'is' en 'eens' is basisschool-kennis, dus dan ben ik benieuwd naar de niet-vrijgezellen in jouw omgevingquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als ze bij mij in de buurt waren wel
Nogmaals... dagelijks op http://www.scribbly.nlquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's het enige dat ik mis aan de trein: Scribbly
quote:Op maandag 26 september 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
EENS!!!!!!
Ja, sorry, soms moet dat even..
quote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef MissBliss het volgende:
Maar vertel: mensen die letten op hun taalgebruik zijn vaak vrijgezel? Goh, wist ik niet![]()
quote:Heej,
ik zat vandaag wat te fokken (ja, zelfs zo op de vroege ochtend) en ik kwam per toeval een reeks smileys van jou tegen. Ik zag dat je ook een caviasmiley gemaakt had en die vond ik he-le-maal te gekDaarom zou ik aan je willen vragen of ik hem zou mogen toevoegen op mijn forum
Ik heb geen idee of dat je er nog copyright op hebt zitten ofzo
Ik hoor het wel,
groetjes,
quote:Dood aan Brainpower! .
Ik ben veel leuker hoor..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:03 schreef Bupatih het volgende:
Door BVO - maandag 26 september 2005 @ 23:29 - (-2 - Doodsverwensing)
[..].
quote:Wat is dit nu weer voor een reactie? Omdat Brainpower een chick scoort, moet je hem meteen het graf in wensen? Met welke reden is dit trouwens door de redactie goedgekeurd? Ik heb berichten met meer inhoud geplaatst die verwijdert worden, waarin niemand dood gewenst word. Ga je schamen BVO!!
die oude staan er niet op he?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Dizer het volgende:
Nogmaals... dagelijks op http://www.scribbly.nl
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:48 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/c/8.gif]afbeelding][/url]
Ik schaam mij diep.quote:
Als de vrouw riekt naar betaalde seks is Bupatih omquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]. Sophie.
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Als de vrouw riekt naar betaalde seks is Bupatih om
Vooral als postbode bij de KPN-reclamequote:Op dinsdag 27 september 2005 15:48 schreef Copycat het volgende:
Sophie is cool!
Gelukkig iemand die mn ergernis deeltquote:
Verklaart veel he?quote:![]()
mn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die mn ergernis deelt!
Uhuh.quote:Verklaart veel he?Maar het is mij ook gelukt, dus voor jou is er ook nog hoop
Sophie Hilbrandquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:00 schreef MissBliss het volgende:
Wie is Sophie?
Ik vin pursoonluk dat 'mn' niet so heel erch is want dat veranderd de betekeneens van de zin nie..quote:
Choed idé!quote:Uhuh..
Mesgien moet ik tog maar zoo srijvenmesgien lukt ut dan wel
Aha, ja op die foto's van Tom lag de nadruk niet op haar gezichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand
Maar daar hebben we al een keer een topic aan besteed..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Is er iemand die Dada's humor snapt?
Ik snap het niet.Of het moet van een ander niveau zijn
Tom?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, ja op die foto's van Tom lag de nadruk niet op haar gezicht
Andijvie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
En als het niet eens grappig bedoeld was, dan....tsja...sterkte ofzo.
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tom?
Ik heet nog altijd Bupatih, hoor.
Ja, maar dan mogen mensen dus bijvoorbeeld ook in de tegenwoordige tijd een werkwoord laten eindigen op een d, terwijl dat in sommige gevallen met een t moet, omdat "dat de betekenis van de zin niet verandert".quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vin pursoonluk dat 'mn' niet so heel erch is want dat veranderd de betekeneens van de zin nie..
[..]
quote:Choed idé!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
wat klinkt dat heerlijk: 3 dagen met 't pootje omhoog..... niks mogen doen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef timbob het volgende:
Getverdemme!
ik heb het helemaal gehad met die krukken en die tape en 3 dagen m'n enkel omhoog houden!
verdomme!
ik krijg kramp in mijn bilquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat klinkt dat heerlijk: 3 dagen met 't pootje omhoog..... niks mogen doen....![]()
maar dat zei ik laatst ook tegen MB toen ze ziek was en 3 dagen later lag ik te kotsen,
dus voor de duidelijkheid: ik wil niet ruilen hoor!!!
Dit is toch enigszins grappig bedoeld, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Als de vrouw riekt naar betaalde seks is Bupatih om
Maar 'mn' is een afkorting voor 'mijn' en dat is een hele andere 'fout' (ik vind het persoonlijk niet echt fout) dan een d/t-fout. Hoewel ik die ook nog wel eens maakquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dan mogen mensen dus bijvoorbeeld ook in de tegenwoordige tijd een werkwoord laten eindigen op een d, terwijl dat in sommige gevallen met een t moet, omdat "dat de betekenis van de zin niet verandert".
Sukses!quote:Nu noch afwagten
Het is al goed, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar 'mn' is een afkorting voor 'mijn' en dat is een hele andere 'fout' (ik vind het persoonlijk niet echt fout) een d/t-fout. Hoewel ik die ook nog wel eens maak
Tanks.quote:Sukses!
vervelendste klinkt ook voor geen meter...... eigenlijk is het "meest vervelende"quote:
En zinnen dienen altijd te beginnen met een hoofdletter en afgesloten te worden met een punt. Hoewel ik een smiley ook goedreken in plaats van een punt, maar dat is weer een héle andere discussiequote:Op dinsdag 27 september 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
vervelendste klinkt ook voor geen meter...... eigenlijk is het "meest vervelende"
Altijd? Nee, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En zinnen dienen altijd te beginnen met een hoofdletter en afgesloten te worden met een punt.
"Goedrekenen" is niet één woord, dus "goed" en "reken" moeten los van elkaar geschreven worden.quote:Hoewel ik een smiley ook goedreken in plaats van een punt, maar dat is weer een héle andere discussie![]()
Nou, en, of.quote:
quote:
Waarom doe je zo?quote:
Vrijwel altijd dan.. het is toch aardig gebruikelijkquote:
Ja, daar zat ik dus al naar te kijken, maar ik zag niet wat er mis mee wasquote:"Goedrekenen" is niet één woord, dus "goed" en "reken" moeten los van elkaar geschreven worden.
Sinds when is iedereen die hier post GTST-kijker?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Sinds when letten g.t.s.t kijksters op taalgebruik
Ja, als ik om 0.00 uur ga slapen is het logisch dat ik de volgende dag om 17.21 nog slaap... Maar vandaag niet dus.quote:
Als ik zo saai was als jou,bleef ik op bed liggen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, als ik om 0.00 uur ga slapen is het logisch dat ik de volgende dag om 17.21 nog slaap... Maar vandaag niet dus.
Gelukkig vind ik mezelf niet saai en hoef ik dus niet op bed te blijven liggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik zo saai was als jou,bleef ik op bed liggen denk ik![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Mijn smiley doet het niet.
Of wel?
Oh, het stond er al in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
*bookmarkt*
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Waarom doe je zo?
Is dat omdat je een onvoldoende voor je toets hebt gehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is toch enigszins grappig bedoeld, mag ik hopen?
Zo, nee: ...
Zo, ja: ik snap hem niet...leg hem eens uit.
Kop op.quote:
Ik vind Dada doorgaans enorm hilarischquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
En als het niet eens grappig bedoeld was, dan....tsja...sterkte ofzo.
Hij kan ook best grappig zijn, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind Dada doorgaans enorm hilarisch![]()
Het is de schrijfstijl, denk ik.
Ja, maar dat geldt toch voor ons allemaal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kan ook best grappig zijn, hoor.
Ik ben de laatste om dat te ontkennen.
Maar soms heeft hij ook van die moment, waarvan ik denk: "...Yeah, right!
"
Maar bij hem nét wat vaker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt toch voor ons allemaal?![]()
Oehquote:
Van het ShowChat-tournooi? Hebben we ronde 2 dan al gehad?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oeh![]()
Gaat ronde 3 van het toernooi nog beginnen![]()
Ik was tegen Christine dacht ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Airelle het volgende:
Ben ik door? Ben ik door?
Ik moest tegen MissBliss he? ... Ik vrees het ergst.
Nee. Want jij kent niet iedereen hier...quote:
Was mij niet opgevallen.quote:
Wat een kut tournament, hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd en volgens mij had ook nog niet iedereen in ronde 1 gestemd
Diegene die niet hebben gestemd wilden ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb ook nog niet gestemd en volgens mij had ook nog niet iedereen in ronde 1 gestemd
Twee a drie topics terug ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef Zhenar het volgende:
Waar is de lijst voor Ronde 2 dan eigenlijk?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!111!!!11quote:
Welk syndroom?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef mark_03 het volgende:
Eindelijk... we zijn van het quotesyndroom af.
quote:Bupatih vs. Skaai
pberends vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
*PETS!*quote:
Wat Airelle zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!111!!!11:R
![]()
:r:r;;R;#$^&*&&!1!
Sorry, Sven, maar je kunt de schoenen van BVO niet vullen.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, Sven, maar je kunt de schoenen van BVO niet vullen.BVO's Tournaments
,
BVO
![]()
Consider it corrected.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef BVO het volgende:
[..].
Je hebt de verkeerde loting ingevuld! Het is BVO tegen Tom ipv Pberends!!
BVO's en mark_03's tournamentsquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry, Sven, maar je kunt de schoenen van BVO niet vullen.BVO's Tournaments
,
BVO
![]()
Maat jouw tournaments in MUZ bevatten voor 90% nummers die ik niet ken.quote:
Dat is niet mijn schuldquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Maat jouw tournaments in MUZ bevatten voor 90% nummers die ik niet ken..
Oh, ik ben trouwens bezig met een pre-Idols tournamentachtig iets..
Altijd tof, wanneer men duidelijk vertelt wat ze bedoelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
Oh, ik ben trouwens bezig met een pre-Idols tournamentachtig iets..
Zoiets als babette voor GTST en ONM gedaan heeft, alleen dan voor Idols 1&2 samen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd tof, wanneer men duidelijk vertelt wat ze bedoelen.
Als dat jouw nalatenis aan deze wereld is...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mijn cavia-smiley wordt beroemd.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn schuld. Komt door die alternatievelingen in MUZ
. Ik ken al die nummers ook niet
.
Binnenkort speciaal voor jou ff een Hind toernooi houden.
Kan ik er wat aan doen dat mark RETEONDUIDELIJK deed??!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*PETS!*
Let dan ook op, DOOS!
Het elkaar-nadoe-syndroom natuurlijk!
Ik wist het al, hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Hind is van de week geïnterviewd door FOK! lees ik net op d'r site?
Waarom mochten wij niks vragen?.
Edit: Verkeerde topic.
Heeft je zus gewonnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Dubbel: Nou ja, kaartjes voor TMFgedoe binnen..
Wanneer komt het op de site? En was het wat verder??quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik heb verloren van die
![]()
![]()
Dizer
![]()
![]()
?!?!??!??/!1?!/1/!!11
![]()
@!@
!!!11!!>??????/
![]()
Pff, weet ik veel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wanneer komt het op de site? En was het wat verder??.
Waar blijft mijn kusje van haar?quote:
Oh, nou ja, okay, ik lees het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, weet ik veel.
Ik hoorde er alleen [iemand] over praten in [een bepaald medium].
Moeten ze natuurlijk wel de "Ken je FOK! al"-vraag stellen he.quote:
Omdat het een waardeloze zender is...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
Waarom staat de aflevering van Expeditie Robinson van gisteren nog niet op talpa.tv?? En BB van gisteren ook niet
En anders het 'Dood aan Brainpower'-ShowChattopic als illustratie laten zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Moeten ze natuurlijk wel de "Ken je FOK! al"-vraag stellen he..
Bupa, verander die TT eens bitte.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En anders het 'Dood aan Brainpower'-ShowChattopic als illustratie laten zien![]()
Yoka.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Yoka Verbeek en Inge Schrama door de Kalverstraat lopen vandaag. Ze zijn erg klein..
En ik ben bij de Lush geweest.. Voor m'n oma.
.
Inge.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag Yoka Verbeek en Inge Schrama door de Kalverstraat lopen vandaag. Ze zijn erg klein..
.
Je oma.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
M'n oma is tof ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
Je oma..
Ik dacht: ik doe het zelf maar, voordat iemand anders deze maakt...
Viel opzich mee, want het was er gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef Zhenar het volgende:
WHOO! Hoe kut was Fok!?!?!????
Dat is goed voor ShowChat.quote:
Zullen we een spelletje spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Jezus Fok
Ik verveel me, wees eens wat sneller zeg..
Zoals?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zullen we een spelletje spelen?
Nee, over ShowChat, alleen zijn er best aardig wat users die hier bijna nooit meer zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Copycat het volgende:
Bupatih
BVO
Duiveltja
MissBliss
Dizer
Svensational
Ik begrijp het trouwens toch goed dat het over SHO gaat en niet over ShowChat?
![]()
Doktertje spelen?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doktertje spelen?
Nee, ik weet eigenlijk helemaal geen spelletjes.
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaatquote:
Grflz?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaat!!!!
[afbeelding]
12 keerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
We kunnen tellen hoe vaak de banaan door Svernie's oor gaat!!!!
[afbeelding]
Oh, ik was tot 4 gekomen.quote:
Nou, ik zal je dit vertellen: ik vind het goed voor je dat je een eigen mening hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef timbob het volgende:
ik vond 'm zonder banaan en met knikkend hoofd leuker
Ja, die Rachel die ken ik amper.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt opIrene v.d. Laar
gestemd
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
En ik vind Irene gewoon strondtvervelend..
Oh... dan vind ik het niet meer zo naar dat ik eruit lig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
Nee, over ShowChat, alleen zijn er best aardig wat users die hier bijna nooit meer zijn..
Jaja, dat had ik al verbeterdquote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik al verbeterd. Gewoon een typo
.
Ach gut, meissie, was je daar dan zo verdrietig om?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh... dan vind ik het niet meer zo naar dat ik eruit lig..
Ja, maar leg dat morgen maar eens aan Bupatih uit.quote:
Maar nu ben ik er eigenlijk best blij meequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ach gut, meissie, was je daar dan zo verdrietig om? [afbeelding]
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar leg dat morgen maar eens aan Bupatih uit..
Is dat echt wat er gesuggereerd wordt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Svensational het volgende:
http://dirtyvideos.timeki(...)unexpecting_girl.htm
Ze ruikt er ook nog aan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat echt wat er gesuggereerd wordt?
Kan net zo goed yoghurt zijn natuurlijk
Dat heb ik over 2 jaar. Lekker rust.. een paar dagen werken, een heleboel dagen rusten. Zo nu en dan een keer solliciteren... denk ikquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau hoeft lekker helemaal niks te doen
Nou ja, misschien hier en daar solliciteren, maar dat heeft geen haast.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau draait Mono - Life in Mono
Vond het wel toepasselijk nu we zo alleen zijn.
1337!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben er ook semi!
1350 - 2 ?quote:
Is dat een fetish voor je?quote:
BOEIÛH!quote:
Weet ik veel.quote:
Maar dat komt me heel bekend voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Ik heb even voor je gekeken. Je hebt alleen gezegd dat pberends in BVO veranderd moest worden. Maar je hebt niet gestemdquote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Maar Sven postte dit:
[..]
Maar dat komt me heel bekend voor.
quote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jammer dat die vrouw van het plaatje niet zulke grote borsten heeft als Charisma Carpenter
[/Dizer]
quote:Op maandag 26 september 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Lekker op zijn Russisch. Echt fantastisch
![]()
![]()
Charisma
[/Dizer]
Ik schrok al.
ShowChat #485 met verleidelijke blikken van Hind.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken. Je hebt alleen gezegd dat pberends in BVO veranderd moest worden. Maar je hebt niet gestemd
ShowChat#486: Heeft zin in IDO (vanaf 1 oktober)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Bupatih vs. Skaai Moeilijk
BVO vs. Tom_Tom- Moeilijk
Tania18 vs. Duiveltja Wat minder moeilijk
MissBliss vs. Airelle Ook best pittig
_ElMaikel_ vs. Dizer Wat hierboven staat
Svensational vs. mark_03 Wat daar weer boven staat
Oh.. ik had een topic terug moeten kijken. En waarom is het pittig om te kiezen tussen ELM of ikquote:Op woensdag 28 september 2005 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #485 met verleidelijke blikken van Hind.
[..]
Bupa probeert iedereen het gevoel te geven belangrijk te zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. ik had een topic terug moeten kijken. En waarom is het pittig om te kiezen tussen ELM of ik![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bupa probeert iedereen het gevoel te geven belangrijk te zijn...![]()
![]()
Ik heb daar niet voor niets een note van Duiveltja voor gekregen.quote:Tania18 vs. Duiveltja Wat minder moeilijk
Deze heb ik wel:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Zo hehe... eindelijk![]()
Vraagje: heeft iemand toevallig () nog de avatar van onderstaande foto?
Ik geloof dat Dizer hem gemaakt had toen.
[afbeelding]
Wie ben je nu aan het imiterenquote:
Hoezo, ik heb toch duidelijk gezegd wie er nog moeten stemmen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
Wat een fröbelTournament is dit zeg!![]()
Niemand.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie ben je nu aan het imiteren?
Wat is dan de reden van het niet gebruiken van een PI?quote:
Misschien moet je je fotoboek eens checken.quote:
Ja, die had ik zelf ookquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet je je fotoboek eens checken..
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Helemaal gemist. En dat terwijl ik hier toch gepost heb terwijl het tournament bezig was.![]()
Ik ga maar even kijken van wie ik nog moet houden, en wie er op Mark stemde.
Heeeeeeeeeyyyyyyyyyyy, LeBeautjequote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Helemaal gemist. En dat terwijl ik hier toch gepost heb terwijl het tournament bezig was.![]()
Ik ga maar even kijken van wie ik nog moet houden, en wie er op Mark stemde.
Ik zag het wel hoor!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeyyyyyyyyyyy, LeBeautje![]()
![]()
Nog 4 stemmers dus...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
LeBeau, Christine, Copycat, Dada, beaverhausen, niksan: your votes please..
Dat je de 1e ronde op Mark stemde en niet op LeBeau...quote:
Tuurlijk mag je nog stemmenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef LeBeau het volgende:
Kan ik nog stemmen? Naja, maakt het ook uit: ik doe het gewoon.
Tania18 vs. Duiveltja
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je de 1e ronde op Mark stemde en niet op LeBeau...
Wat zij zegtquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik had toen een vuiltje in mijn oog. En terwijl ik LeBeau's naam wilde selecteren, schoot ik uit met de muis en had ik opeens Mark 'bold' staan.
Echt! Heus!
Lulquote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar ik had toen een vuiltje in mijn oog. En terwijl ik LeBeau's naam wilde selecteren, schoot ik uit met de muis en had ik opeens Mark 'bold' staan.
Echt! Heus!
Buup maakt vrienden.quote:
Wat een ongelooflijk egocentrisch kutwijf is het tochquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.. Tanja gaat wéér naar huis.
Ze heeft de weekopdracht verpest..
Dit kan niet, mannetje.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef timbob het volgende:
Tania18 vs. Duiveltja
En dit al helemaal niet.quote:Bupatih vs. Skaai
Dat mens spoort echt van geen kant hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef BVO het volgende:
Ruzie in het huis..
Tanja (tegen Rob of Dido): Je bent een ongelooflijke schijnheil..
Heeft ze gerookt?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef BVO het volgende:
Oh nee he.. Tanja gaat wéér naar huis.
Ze heeft de weekopdracht verpest..
Jij vind alles keilastig!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef timbob het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
moeluk moeluk..
Rob - Bobquote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik moet nog een keer stemmen:
Tanja - Tania
Uhuh, ze ging pontificaal in de tuin zitten met een sigaret in d'r bek, omdat ze morgen toch naar huis gaat. Ofzo.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik moet nog een keer stemmen:
Tanja - Tania
Ik niet dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Opa - Bupa
Sorry, mijn opa is lief![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ze ging pontificaal in de tuin zitten met een sigaret in d'r bek, omdat ze morgen toch naar huis gaat. Ofzo..
Rob zat ernaastquote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Maar als de rookpolitie het meldt, is de opdracht dan nóg mislukt??
Sinds wanneer draait 'lief zijn' om geld geven?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik van jou 200 euro gehad voor mijn buluitreiking?
Nee, dat bedoel ik dus![]()
Sinds ik bijna blut ben (was)quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait 'lief zijn' om geld geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |