Houd van mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Bupatih. Je hebt # 466 & #467 erbij gezet
Kijk eens naar de OP zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
waarom zijn we precies fan van Dido?!
mja daarom ben jíj misschien fan van haar, maar ik vroeg naar het stukje "wij"quote:
ik heb je wel door hoor: dit heb je er net nog even aan toegevoegdquote:Mooi, geestig en ook nog wel slim geloof ik..
ik heb alleen pas piemelfoto's gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
Waar blijven de tietfoto's?
Tietfoto van Dido (nee, veel tiet heb ze nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
Waar blijven de tietfoto's?
Dat dat nou 2.5 uur moest duren zeg.quote:
Vond het daarstraks ook al vreemd, maar ging toen net weg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dat nou 2.5 uur moest duren zeg..
Post ik regelmatig mee hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja Dido is hot
BVO post trouwens eens mee in de live stream slowchat
Wie ben jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef Boeman het volgende:
hoi!
Ooh en je slaapt zeker snachts ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Post ik regelmatig mee hoor..
Ik kan alleen niet teveel kijken vanwege datalimiet op m'n pc..
Wist jij dat er ook nog andere PI's zijn dan "quote:
Hoe triestquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh en je slaapt zeker snachts ?
Ja dan loop ik je idd net mis![]()
Wat moet ik anders snachts doen ?quote:
Misschien erg raar hoor maar: slapen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders snachts doen ?![]()
Voorspelbaar antwoordquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien erg raar hoor maar: slapen?
aaaaghr.... kutzooiquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
De zus (of iets wat er op leek) van Patsy was op bezoek.
Ze gingen 'eten'.
Jouw opmerking was daarentegen erg origineel.quote:
Veel plezier met HP.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaghr.... kutzooi
en fok heeft er ook al geen zin in vandaag.........![]()
nou, dan ga ik maar naar bed.... HP wacht op me
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
die bagger?
hm, 'n oude liefde... [roest niet he]quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
Veel plezier met HP.
wat is hp?
Slaapze.
Daar praat ik dan ook niet zo vaak over.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Kwaliteit is een stuk hoger dan GTST hoor.
.
Klopt. Maar dat zei ik alquote:
Boeiend, alles beter dan z'n vorigequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
wat is er zo interessant aan dat plaatje dan?!?
en als dat een Didge voorstelt, doet ze het wel goed fout
Ik kan het niet eens zien wat het moet voorstellen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
wat is er zo interessant aan dat plaatje dan?!?
en als dat een Didge voorstelt, doet ze het wel goed fout
beev, pak eens even een of ander voorwerp - maakt niet uit wat - en zuig "erop"..quote:
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
beev, pak eens even een of ander voorwerp - maakt niet uit wat - en zuig "erop"..
wat gebeurd er met je wangen????
nu ga je erop blazen... wat gebeurt er nu met je wangen?????
en kijk nu nog eens naar je eigen reply....
ja da's dan wel weer waar jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Boeiend, alles beter dan z'n vorige.
Dat heb ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook een hekel aan onscherpe icons. En toen ik ze plaatste zei ik al dat het onscherp was
Nee, ik had 't ook weg ge-editquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gezien.
Ik heb niet echt zin om altijd alles bij te lezen.
Dan is jou opmerking al helemaal belachelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik had 't ook weg ge-edit
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan is jou opmerking al helemaal belachelijk..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, helemaal nietJij voelde je direct aangevallen, maar zo bedoelde ik 't niet.
Hij is trouwens niet eens zo onscherpquote:
Dag hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:44 schreef Airelle het volgende:
Sooo morgen weer vroeg op dus ik ben er vandoor.
Het was me een waar genoegen![]()
.
Laat me raden, iedereen slaaptquote:
Nee het gaat over films en fear factorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat me raden, iedereen slaapt?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Huiliequote:Op zaterdag 3 september 2005 09:42 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een hekel aan BB dus dit topic mijd ik.
En dan de rest van het topic nog doorlezenquote:
Ik weet dat je gewoon doorgepost hebt, maar dat neemt niet weg dat je hetzelfde zei.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan de rest van het topic nog doorlezen.
Jij wintquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet dat je gewoon doorgepost hebt, maar dat neemt niet weg dat je hetzelfde zei.![]()
Wie was dit nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef Lucille het volgende:
SvensationaI is weg, profiel is imitatie van andere gebruiker.
Kijkcijfers Talpa gister:quote:
quote:Vrijdag 2 september
1800 THUIS 130.000
1900 NSE 222.000
1935 BIG BROTHER 499.000
2007 SAMEN 151.000
2034 IN DE HUID VAN 223.000
2136 MENEER DE HUISVROUW 174.000
2227 VOORUITBLIK ORANJE UIT 179.000
2304 SAMEN 156.000
2331 BIG BROTHER 208.000
2403 THUIS 47.000
2501 NSE 59.000
2533 BIG BROTHER 43.000
Voor 3 uur liggen ze niet in bed hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zon doodgaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik vind die zon lief.
Dan ga jij ook dood, gekkie. *hihi*quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zon doodgaat [afbeelding]
Echt nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga jij ook dood, gekkie. *hihi*
Deze zon is kei-lief. Want deze zon heeft appelwangetjes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt niet. Mijn zon heeft geen ogen en een mond
Ik schijt op die zonquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze zon is kei-lief. Want deze zon heeft appelwangetjes..
Hè, bah.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schijt op die zon
[afbeelding]
Ja, toen was die zon ineens niet meer zo lief he.quote:
Hij verneukte ook al mijn signature.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, toen was die zon ineens niet meer zo lief he.
Wat een schijtgedicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
En speciaal voor deze gebeurtenis heb ik een gedicht geschreven, genaamd De zon.
De zon.
Zon de
Zo'n topic hoeft niet op slot.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:34 schreef Svensational het volgende:
Ga liever eens wat topics op slot gooien.
Praat hier tegen je bitch
Dat is het "ONZ-niveau"quote:
Geen slotjes meer in ONZquote:
Neen.quote:
Okee, ff kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen.
Losser modereren.
Niet alleen maar hoogstaande topics verwachten, maar ook ruimte overlaten voor wat het gros van de users als 'minder leuk' bestempelt.
Rustig, ELM.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat is eigenlijk best wel afgezakt![]()
Het is zaterdag, vandaar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat is eigenlijk best wel afgezakt![]()
Zou het daar aan liggen ?quote:
Je negeert Bupatih, bravo!quote:
De grap mislukt een beetje in je fotoboek.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Ik heb niet voor niets deze quote van jou in mijn fotoboek.
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik eindelijk écht slapen....... [zoals ik 'n uur geleden al zei]
goodnight, sleep tight![]()
Lijkt me leuk, Diesquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Wat grap?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De grap mislukt een beetje in je fotoboek..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Behalve als hij er niet is natuurlijk..
Doe ff normaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:46 schreef BVO het volgende:
Ze zouden weer zo'n kutnewbie-tournament moeten doen, _bigmac_ zou winnen![]()
.
Berend dit gaat dus gewoon te verquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
Mijn ode aan kanker
Die naam van de TS.
Alive and kickingquote:
Waarom? Ik ben het niet. Ik denk dat het iemand is met kanker die heel cynisch is geworden. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Berend dit gaat dus gewoon te ver![]()
In je fotoboek valt het niet op dat het een reply is op Marks quotequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat grap?![]()
En deze natuurlijk:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Sven, je bent irritant met je gequote uit gedateerde topics.
Je PIquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben het niet. Ik denk dat het iemand is met kanker die heel cynisch is geworden. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
Beter een kapotte prostaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Bassie & Adriaan - Alles Is Voor Bassie.mp3
Hoezo? Zag je weer een groepje gillende meiden om iemand heen staan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik zag gister iemand die ergens wat van jou weghad Bu. Je was niet gisteravond 9 uur in Rotterdam neem ik aan?
Hij wilde aan de verkeerde kant uitstappen in de metro, het perron was aan de andere kantquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Zag je weer een groepje gillende meiden om iemand heen staan?
Maar wat heb ik te zoeken in Rotterdam?
Ah. That would be me.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij wilde aan de verkeerde kant uitstappen in de metro, het perron was aan de andere kant
Net alsof ik er irl uitzie als op mijn Zoolander-foto's.quote:Nee maar dat dacht ik al, hij leek ook maar een beetje op je. Ik moest lachen want hij deed me denken aan je Zoolander foto's
Jaaaaa daarom dacht ik al dat jij het niet was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Net alsof ik er irl uitzie als op mijn Zoolander-foto's.
Whehequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaaaaa daarom dacht ik al dat jij het niet was.
En jij zou mij herkend hebben denk ik. Iig niet gedacht hebben dat ik je uitlachte omdat ie verkeerd stond, want hij liep verontwaardigd de deur uit toen ie zag dat ik lachte.
Waarom heb je er geen foto van gemaakt?quote:
Ik kan toch moeilijk mn telefoon op hem richten, zodat er twee tellen later een apenlachje klinkt en zo t risico te lopen door een verwarde Bupatih wannabe in elkaar geslagen te worden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen foto van gemaakt?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk mn telefoon op hem richten, zodat er twee tellen later een apenlachje klinkt en zo t risico te lopen door een verwarde Bupatih wannabe in elkaar geslagen te worden?
Ze hebben een boek over je geschreven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
Hoi..
En doei..
* BVO is weg voor komende 20 uur..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding] [[url=http://www.marmarisonline.be/Pizza-Hawai1.jpg]afbeelding][/url]
zaterdag
het leven is zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:Ik heb net een stuk pizza en een saucijzenbroodje op, en naast mij staat een glas rosé.
Nee, dat heb je zó vaak gezegd in SC dat ik het niet weet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Wist jij wel dat ik af en toe rosé drink, Bupatih?
Ik luister naar Clouseau - Zie me graag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
het leven is zo slecht nog niet
En noem me geen "Bupatih". Helemaal in combinatie met die "quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Wist jij wel dat ik af en toe rosé drink, Bupatih?
Zie je welquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat heb je zó vaak gezegd in SC dat ik het niet weet.
Que?quote:
Ha, je ontkent weer, net als met bar_delquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Dus omdat ik weet dat jij wel eens rosé drinkt, ben ik Svensational_met_een_i ??
Dude, heel veel weten dat jij rosé drinkt
Misschien niet zo'n heel goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, je ontkent weer, net als met bar_del!
Die pizzaquote:
je raakt aan de schijt van pizza's??? how sadquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die pizza
Ik raak er van aan de schijt![]()
Wel van die pizzaquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
je raakt aan de schijt van pizza's??? how sad
Thanks for the information, Mark.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb net lasagne gehad en zit ook alles bij elkaar te ruften.
Ze was Joost aan het teasen met een banaanquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze was Joost aan het teasen met een banaan![]()
Aaah... pippiequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
* Babetje voelt zich weer helemaal 8
kindertelevisie
Jos Brink
en Tommy en Anikaquote:
Villa kakelbontquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
en Tommy en Anika
maar die zijn niet Nederlands dus kwamen niet langs
maar wél meneer de Uil, mét Bor de Wolf
Dude, you're brilliant.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
Kijk Bupa.. wat ik vandaag heb gekocht:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze hebben een boek over je geschreven.
Die titel ook. Lief hèquote:
Wel leuk als icon straks.quote:Op zondag 4 september 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die titel ook. Lief hè"Mijn BVO'tje".
!
Je bekent dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het ontken, ben ik het.
Als ik het beken, ben ik het ook.
.
Ik wil gewoon weten wie dat was, snap dat danquote:
Ja, ga dan op zoek en ga niet iedereen lopen beschuldigen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wie dat was, snap dat dan
quote:
Dat is juist mijn tactiek, ooit zal iemand bekennenquote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ga dan op zoek en ga niet iedereen lopen beschuldigen.
Ik heb d'r in geen tijden meer gezienquote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik zag Wytske vannacht nog.. Het woord was 'avond' volgens mij.
Morgen weer in Sterrenslagquote:Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb d'r in geen tijden meer gezien
Kijk dan naar die foto's in de OP!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn wij fan van BB-Dido?
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn wij fan van BB-Dido?
Kijk dan naar die foto's in de OP!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.![]()
Ik weet niet eens wie Dido is, eigenlijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
Avondfeest, avondjurk en avondwinkel!
Ofzo. EN IK WEET NIET WAAROM NAAR DAT KUTPROGRAMMA KEEK!
Zhenar is zelf ook BB-geil hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.![]()
Ik weet niet eens wie Dido is, eigenlijk.
PWie?quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Ik ga PW nog maar eens uitlachen.
Hé, zolang heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Skaai het volgende:
'Zomer' eten klonk nogal raar. Begon ze over salades.
Als de rapen gaar zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef Svensational het volgende:
Buup, wanneer neem je weer eens een nieuw icon?
Toevallig haal ik net de pan van het vuur.quote:
Echt goed.quote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Tom. Bevalt het in Amsterdam?
Verdammt!quote:Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toevallig haal ik net de pan van het vuur.
Ah, da's leuk.quote:Op zondag 4 september 2005 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt goed..
De intreeweek was enorm tof en gezellig en leuk en tof en gaaf.
Expeditie Robinson.quote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
Wat de neuk is ER nou?
Oh dat.quote:
Emergency Roomquote:Op zondag 4 september 2005 13:04 schreef Skaai het volgende:
Wat de neuk is ER nou?
quote:Op zondag 4 september 2005 12:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toevallig haal ik net de pan van het vuur.
Niet volgens dat programma hoorquote:Op zondag 4 september 2005 13:10 schreef Airelle het volgende:
Ik blokkeer Sven, ghehe.
En dat vertrouw je zomaar?quote:Op zondag 4 september 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Uhuhquote:
Maar..maar...maar...er was ook/ooit een andere Fok!ker met zo'n avatarquote:
Ik heb al 3 verschillende email adressen ingevuld, en die drie verschillende emailadressen blokkeren allemaal dezelfde mensenquote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet volgens dat programma hoor!!! Nou, daar klopt dus geen flikker van, dat programma
Ik bedoelde ook eigenlijk gewoon een nieuwe Kristin Davis-avatarquote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar..maar...maar...er was ook/ooit een andere Fok!ker met zo'n avatar
Nee, het is ook niet waar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet volgens dat programma hoor!!! Nou, daar klopt dus geen flikker van, dat programma
Ja, dat hadden ze wel even mogen vertellen, dat ze iedereen een mailtje sturenquote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet waar.
Maar ik kreeg een mailtje.
Wat? Dat ik een nieuwe KD-avatar moet nemen?quote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk gewoon een nieuwe Kristin Davis-avatar
Ja het komt nog al uhhhh raar over.quote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze wel even mogen vertellen, dat ze iedereen een mailtje sturen.
3 e-mail adresen van jezelfquote:Op zondag 4 september 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb al 3 verschillende email adressen ingevuld, en die drie verschillende emailadressen blokkeren allemaal dezelfde mensen.
Tijd geleden gezienquote:
Nou hup, aan het werk dan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Dat ik een nieuwe KD-avatar moet nemen?
Hmm, misschien niet zo'n slecht idee.
Uhuh. Die gast is érg ad rem.quote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tijd geleden gezienHeel leuk om zijn verhalen en antwoorden te horen. Heel adrem, gevat en grappig
Zo lelijk is ze nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]'
Waarom is die lelijke doos zo populair?
quote:
Een cumshotje zou haar niet misstaan.quote:
quote:
Dat is echt de minst leuke van de 4.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 13:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ze's duidelijk over der hoogtepunt heen met der heksenkapsel. Tis nooit meer goed gekomen met haar kapsel sinds ze een paar maanden in GTST zat.
Ze weet wel wat contrast is. Wat een gothic-alike zegquote:
Jij ging toch op visitequote:
Ik zou het een basic goth willen noemen, zonder allerlei extra's.quote:
Oke, daar kan ik een beetje inkomen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou het een basic goth willen noemen, zonder allerlei extra's.
Ik dacht dat rood haar haar trademark wasquote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke, daar kan ik een beetje inkomen.
Vond zelf het witte haar ook geslaagder.
Als ze het zo vaak veranderd kun je niet echt spreken van een trademarkquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht dat rood haar haar trademark was
Ik vond alle kleuren wel wat hebben, maar bordeaux en oranje blijven het mooist bij haar staan!quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als ze het zo vaak veranderd kun je niet echt spreken van een trademark.
Eerst bruin toen bordeaux, paars, oranje, blond(of witter) en zwart.
Uhm ... Ja!quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Gaat het nog steeds over Victoria Kobold?
quote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Gaat het nog steeds over Victoria Kobold?
Ik ben er nog, maar dat kan ik bupie niet aandoenquote:Op zondag 4 september 2005 14:07 schreef Airelle het volgende:
[..].
Nu niet meer, want ik ga weg.
Tenzij pberends nog even in z'n eentje wil doorlullen.
Jouw aanwezigheid is niet erg, maar het gebrabbel over Victoria wel.quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik ben er nog, maar dat kan ik bupie niet aandoen
Ok, ik hou mijn mond over Vika. Waar gaan we het dan over hebben?quote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is niet erg, maar het gebrabbel over Victoria wel.
Pff, Vivienne is een Dido-look-a-likequote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tijd voor een foto van een echte vrouw
[afbeelding]
![]()
Heerlijk toch
[afbeelding]
Maar dan tig keer zo leukquote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, Vivienne is een Dido-look-a-like.
Andersom bedoel jequote:Op zondag 4 september 2005 14:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pff, Vivienne is een Dido-look-a-like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |