Wel leuk als icon straks.quote:Op zondag 4 september 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die titel ook. Lief hè"Mijn BVO'tje".
!
Je bekent dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Als ik het ontken, ben ik het.
Als ik het beken, ben ik het ook.
.
Ik wil gewoon weten wie dat was, snap dat danquote:
Ja, ga dan op zoek en ga niet iedereen lopen beschuldigen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wie dat was, snap dat dan
quote:
Dat is juist mijn tactiek, ooit zal iemand bekennenquote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ga dan op zoek en ga niet iedereen lopen beschuldigen.
Ik heb d'r in geen tijden meer gezienquote:Op zondag 4 september 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik zag Wytske vannacht nog.. Het woord was 'avond' volgens mij.
Morgen weer in Sterrenslagquote:Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb d'r in geen tijden meer gezien
Kijk dan naar die foto's in de OP!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn wij fan van BB-Dido?
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn wij fan van BB-Dido?
Kijk dan naar die foto's in de OP!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.![]()
Ik weet niet eens wie Dido is, eigenlijk.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
Avondfeest, avondjurk en avondwinkel!
Ofzo. EN IK WEET NIET WAAROM NAAR DAT KUTPROGRAMMA KEEK!
Zhenar is zelf ook BB-geil hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
De sukkels denken dat iedereen BB geil is.![]()
Ik weet niet eens wie Dido is, eigenlijk.
PWie?quote:Op zondag 4 september 2005 12:38 schreef Svensational het volgende:
Ik ga PW nog maar eens uitlachen.
Hé, zolang heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Skaai het volgende:
'Zomer' eten klonk nogal raar. Begon ze over salades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |