Houd van mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Bupatih. Je hebt # 466 & #467 erbij gezet
Kijk eens naar de OP zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
waarom zijn we precies fan van Dido?!
mja daarom ben jíj misschien fan van haar, maar ik vroeg naar het stukje "wij"quote:
ik heb je wel door hoor: dit heb je er net nog even aan toegevoegdquote:Mooi, geestig en ook nog wel slim geloof ik..
ik heb alleen pas piemelfoto's gezienquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
Waar blijven de tietfoto's?
Tietfoto van Dido (nee, veel tiet heb ze nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
Waar blijven de tietfoto's?
Dat dat nou 2.5 uur moest duren zeg.quote:
Vond het daarstraks ook al vreemd, maar ging toen net weg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat dat nou 2.5 uur moest duren zeg..
Post ik regelmatig mee hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja Dido is hot
BVO post trouwens eens mee in de live stream slowchat
Wie ben jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef Boeman het volgende:
hoi!
Ooh en je slaapt zeker snachts ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Post ik regelmatig mee hoor..
Ik kan alleen niet teveel kijken vanwege datalimiet op m'n pc..
Wist jij dat er ook nog andere PI's zijn dan "quote:
Hoe triestquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh en je slaapt zeker snachts ?
Ja dan loop ik je idd net mis![]()
Wat moet ik anders snachts doen ?quote:
Misschien erg raar hoor maar: slapen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet ik anders snachts doen ?![]()
Voorspelbaar antwoordquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien erg raar hoor maar: slapen?
aaaaghr.... kutzooiquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
De zus (of iets wat er op leek) van Patsy was op bezoek.
Ze gingen 'eten'.
Jouw opmerking was daarentegen erg origineel.quote:
Veel plezier met HP.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaghr.... kutzooi
en fok heeft er ook al geen zin in vandaag.........![]()
nou, dan ga ik maar naar bed.... HP wacht op me
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
die bagger?
hm, 'n oude liefde... [roest niet he]quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
Veel plezier met HP.
wat is hp?
Slaapze.
Daar praat ik dan ook niet zo vaak over.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Kwaliteit is een stuk hoger dan GTST hoor.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |