twitter:team_maxime twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:09:15Oh, Nina. Dat mondkapje. Valt me nog mee dat het geen panterprint met kant is. Nieuwe accessoire voor tasjesdief? #gtst reageer retweet
"Lorena's met Lorena"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Wordt tijd dat Lorena de kapsalon over gaat nemen..
In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgevingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het vreemd dat Nick langs Nina loopt en ze elkaar niet eens aankijken. Ze hebben toch geen ruzie?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgeving
Ik kreeg gelijk zin om te wokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Hoeveel verschillen Danny en Maxime qua leeftijd? Wat een toyboy is hij toch![]()
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?
Jan Kooijman is 30 en Marjolein Keuning is 49, maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.
Klopt, want die was pas 4 toen Ludo haar neerschoot als 13-jarige jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef heaven7 het volgende:
Zo dan ziet Marjolein er nog verdomd goed uit!
De vraag is of Ludo Sanders zich laat gebruiken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ze moeten gewoon wat bloed aftappen bij Ludo Sanders en dat weer gaan injecteren bij de Ebola slachtoffers.
De sterke Sanders afweerstoffen uit dat bloed vernietigen binnen een seconde alle kwalijke virussen.
En Nina, je hoeft niet bang te zijn dat je net zo gaat worden als je vadurrrr.
Want jij bent geen echte Sanders!
Dan vind ik Lucas nog meer een Sanders.
Die ziet over een paar maandjes Sarah, mooie vrouw. Zelfde geldt voor Marjolein Keuning.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:team_maxime twitterde op woensdag 04-01-2012 om 20:19:32Waarom ziet Lucas Edwin niet als de huilende kwallebal die die is... #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:15:38Ik hoop dat m'n huis vandaag wegwaait en Janine plet. Ding dong, the witch is dead! #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:06:00Maxime: "IJ GA JOU EGT DODE!!" #gtst reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het was ook bij Boulevardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Als je als volwassen vrouw het verschil tussen soap en realiteit niet ziet, moet je je echt ff laten nakijken.
(Zou me overigens niks verbazen als het gewoon een 11-jarige is.)
Ze twittert onder haar eigen naam, en als je die even op facebook opzoekt vind je in elk geval een meisje dat niet ouder is dan 12quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het was ook bij BoulevardAls het een volwassene is dan is het helemaal triest. Maar als je naar het taalgebruik kijkt dan zal ze tussen de 10 & 15 zijn.
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
Ik snapte 'm eerst niet maar toen zag ik die Team Maxime user icon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
oh dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
Die bril van Jan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Oh okquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
quote:
twitter:RuudFeltkamp twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 15:34:00Hoor net dat "#noud" gisteren trending topic is geweest! Ben vereerd :a reageer retweet
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef loezzzje het volgende:
Wedden dat Noud niet dood gaat? Het ligt er allemaal veel te dik boven op.
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.
hoe lang weten wij al dat charlie er binnenkort een keertje tussenuit knijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Dat lag er echt meters dik bovenop, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!Waarom spoileren? Het is toch gewoon een speculatie net zoals Noud die dood zou gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Again, Edwin gaat misschien dood. Of Noud. Ik hoop Edwin. Maar niemand heeft het over die acteur omdat hij toch niks nuttigs te zeggen heeft
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Ik denk nu ineens: Als Edwin doodgaat, misschien word Bram dan het 'nieuwe broertje' van het gezin Bouwhuis. Dan kunnen Rikki en Sjoerd hem samen met Anton en Bianca opvoeden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Bram zegt mama tegen Rikkiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatNog even en ze kunnen dalijk Bram/Stan zelf vragen wie zijn mama en papa zijn
Eens en bovendien Sjors en Bing verdienen dat kind helemaal niet. Vooral Bing niet, maar Sjors was ook een beetje aasgierig in deze hele kwestie vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Ze kunnen het nu toch niet meer maken om haar dat kind weer af te pakken...
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Kan nog komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat het kind opgroeid bij Rik/Famillie Bouwhuis.
Is de normale gang van zaken. Was zeker niet spannend genoeg.
Prachtig verwoord!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Baby te huur?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Nee, die toko is de perfecte plekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenHoe kom je uiteindelijk aan geld?
En waarom wordt dat huisje nooit gecontroleerd? Zijn er nooit mensen die dat huisje willen huren?
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijdquote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom er een box staat is nog wel te verklaren. Wat ik nog vreemder vind is dat ze blijkbaar gewoon via de voordeur van dat huisje naar binnen kunnen.
Je hoeft dus niet langs de receptie voor een sleutel? Of om huur te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijd) Het vreemde is idd dat ze gewoon daar verblijven zonder te moeten betalen. En nog vreemder, dat niemand van dat bedrijf het door heeft. Zo maken ze natuurlijk nooit winst
Noud welquote:
Onder de deurmat waarschijnlijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Moelie het volgende:
[..]
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..
ik kan me nog herinneren dat toen Rikki de vorige keer in het huisje verbleef en Sjoerd haar ging zoeken, hij aan haar vroeg hoe ze binnen was gekomen en dat Rikki iets zei als: De sleutel lag op dezelfde plek als de vorige keer..
Dus wellicht gewoon een onnozele verhuurder die de sleutel onder de mat legt
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
En wéér nieuwe spoilers (voor afleveringen die volgende maand op de buis komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ludo tune ook weer aanwezig in die aflevering.![]()
En Rosa al.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
twitter:raynorarkenbout twitterde op zondag 08-01-2012 om 19:18:37Mn vader is van homohater overgestapt op moslimhater, leuke rollen die je krijgt @JoepSertons
#whosinwhosout reageer retweet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Mogelijkheid jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was die vent bij Charlie ook weer Frey?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Een of andere Rus die snuff movies maakte.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef loezzzje het volgende:
Wie was die vent bij Charlie ook weer Frey?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.
Ohja staat me weer iets van bij.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Een of andere Rus die snuff movies maakte.![]()
Ergens verwachtte ik toch een foto van Ludotwitter:MarlyvdVelden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 21:00:57En dan nu met mijn lieve vader:) http://t.co/685efKfX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Toen Ik die foto zag kreeg ik even een visioen hoe Marly als 40-jarige er komt uit te zienquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Moelie het volgende:
Ergens verwachtte ik toch een foto van Ludotwitter:MarlyvdVelden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 21:00:57En dan nu met mijn lieve vader:) http://t.co/685efKfX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
haha arme meidquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen Ik die foto zag kreeg ik even een visioen hoe Marly als 40-jarige er komt uit te zien![]()
Paar tweets eerder staat een foto met haar moeder.. geeft ook wel een duidelijk beeld
![]()
Ik keek datquote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef DeLuna het volgende:
twitter:raynorarkenbout twitterde op zondag 08-01-2012 om 19:18:37Mn vader is van homohater overgestapt op moslimhater, leuke rollen die je krijgt @JoepSertons
#whosinwhosout reageer retweet
![]()
![]()
Carolien Spoor aka Florienspeelde er ook in.
know'm sayin?
word? word.![]()
Meike, die herinner ik me. Erg mooie wat vooraf ging tune was er destijds!quote:
Ik weet nog dat ik in dit jaar begon met kijken maar ik had de afloop van de zomercliff door mijn aardige moeder gemist. Ik vroeg in november dus totaal onwetend wanneer GTST terugkwam omdat ik wilde weten hoe het Bowien verging.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Goede tijden, Slechte tijden..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt saaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe is dat in godsnaam afgelopen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.![]()
Janine heeft gelogen tegen Ludoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.![]()
.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ze verzonnen een schuilnaam voor Lucas toch? Jonas dacht ik? Ik heb ergens op videotape een fragment dat een woedende Ludo Barbara's huis binnenwalst en 'Jonas' opeist.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Jonas was de baby van Barbara. Hij is dood geboren (of vlak na de geboorte gestorven). Maar waarom ze Lucas en Jonas hadden verwisselt weet ik niet meer. Het had geloof ik iets met Ludo te maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze verzonnen een schuilnaam voor Lucas toch? Jonas dacht ik? Ik heb ergens op videotape een fragment dat een woedende Ludo Barbara's huis binnenwalst en 'Jonas' opeist.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 09-01-2012 17:46:02 ]![]()
barbara kon niet (meer) zwanger worden en had meike als draagmoeder. maar die baby werd dus doodgeboren (jonas dus) en toen janine moest bevallen werd lucas voor jonas ingeruild.
(zo zat het toch? ik weet het ook niet meer zo goed hoor, dat is zooo lang geleden)![]()
Het was omdat Lucas van Stefano was en ze Ludo dus bedrogen had..
hele verhaalquote:Lucas is het resultaat uit een onenightstand tussen Stefano Sanders en Janine Elschot. Hij werd verwekt in een periode dat Ludo Sanders, de echtgenoot van Janine, in een rolstoel zit. Hun huwelijk gaat door een dal omdat Ludo zijn frustraties omtrent zijn plotselinge handicap afreageert op zijn vrouw. Janine vindt troost bij Stefano, op dat moment gezien als de zoon van Ludo. Als ze ontdekt dat ze zwanger is verzwijgt ze voor Ludo dat het kind niet van hem is. Ze wist haar echtgenoot hiervan te overtuigen; Ludo hoort pas dat het kind van Stefano is als hij Bowien Galema, zijn rivale en op dat moment de vrouw van Stefano, van een bergkloof dreigt te duwen.
Janine vreest voor het leven van haar kind en besluit onder te duiken bij haar beste vriendin Barbara Fischer en haar man Jef Alberts. Het echtpaar heeft net zelf een kind verloren; Jonas, gedragen door draagmoeder Meike Griffioen, was te vroeg geboren en stierf door complicaties. Janine wil de dood van haar zoon veinzen en vraagt haar vrienden Lucas de plaats van Jonas in te laten nemen, zodat haar zoon veilig is voor de rancuneuze Ludo. Ondanks de bezwaren van Jef om Ludo voor te liegen, gaat iedereen akkoord met het plan. Niet lang daarna claimt Meike haar kind bij Barbara en Jef. Janine besluit open kaart te spelen: ze vertelt Ludo de waarheid over Lucas en haalt haar kind terug. Janine en Ludo gaan uit elkaar; Barbara en Jef zijn ontroostbaar en schuiven hun gezamenlijke kinderwens opzij.know'm sayin?
word? word.![]()
Wow, goed geheugen!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
barbara kon niet (meer) zwanger worden en had meike als draagmoeder. maar die baby werd dus doodgeboren (jonas dus) en toen janine moest bevallen werd lucas voor jonas ingeruild.
(zo zat het toch? ik weet het ook niet meer zo goed hoor, dat is zooo lang geleden)![]()
![]()
weg hoop ikquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Saai..... Waar blijven Bing, Swjorws en Rikki?![]()
Je kunt er net zo goed een lappenpop neerzetten i.p.v. Jack. Zelfde effect.There's a lesson that you always have to learn
Nou, die laat die heks gewoon bij hoeheetzeookalweer?quote:
Die baas die hij vroeger was, had dat nooooooit gedaan.![]()
Hij is ziek. Dekhaas.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Je kunt er net zo goed een lappenpop neerzetten i.p.v. Jack. Zelfde effect.![]()
Of ze nou bij de ene heks of de andere heks is ...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, die laat die heks gewoon bij hoeheetzeookalweer?
Die baas die hij vroeger was, had dat nooooooit gedaan.There's a lesson that you always have to learn
Nu ook niet volgens mij hoor...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die baas die hij vroeger was, had dat nooooooit gedaan.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dat heeft die heks over zichzelf afgeroepenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die baas die hij vroeger was, had dat nooooooit gedaan.![]()
wie bij welke heks? ik volg het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Of ze nou bij de ene heks of de andere heks is ...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Eerst was Janine bij Amy, nu Maxime. Van de ene naar de andere heks.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wie bij welke heks? ik volg het nietThere's a lesson that you always have to learn
Wel. Hun zijn naar het ziekenhuis toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nu ook niet volgens mij hoor...![]()
niet naudbouw
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zelfs Amy acteert beter dan sjoerd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
hej waar komt die stem vandaan?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
Zelfs Amy acteert beter dan sjoerd edwin![]()
Charlie's verhaallijn is echt verschrikkelijk saai, ik wilde dat ze gewoon eens opschoot en naar Barbara toe oprotKeukenkastje in een ruimteschip![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Charlie's verhaallijn is echt verschrikkelijk saai, ik wilde dat ze gewoon eens opschoot en naar Barbara toe oprot![]()
![]()
"Het was toch zo leuk laatst hier met z´n allen?"
Wanneer Amy?
Het aftellen is begonnen.There's a lesson that you always have to learn
oh dus toch wel, ik begon te twijfelen.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Aftellen? Gaan ze nou een wedstrijdje houden wie als eerst doodgaat? Kunnen ze niet wat kandidaten toevoegen dan?![]()
Is dit niet de camping waar jeff ook zat toen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Gaat Ludo nu proberen de arts te bedreigen/om te kopen om een ziekte te stoppen?
Keukenkastje in een ruimteschip![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Wat een onvriendelijke man, van die camping.
Dat verdient Maxime niet.
Team Maxime!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Anton die ff lekker in z'n eentje een serum gaat bedenken![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
"De politie is naar hen op zoek."
Niet heel goed blijkbaar.
There's a lesson that you always have to learn
Ja iieewwwquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Zag je hoe die kerel naar maxime keek
know'm sayin?
word? word.![]()
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelenquote:![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het
Een heer met stijl![]()
Hij deed eerderquote:![]()
![]()
hoor.
Zouden ze een relatie krijgen?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij deed eerder![]()
![]()
hoor.
Zouden ze een relatie krijgen?![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
maar ik dacht steeds, bedoelen ze niet een vaccin ipv serum? Dat is toch heel wat anders?
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iig
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?There's a lesson that you always have to learn
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelen![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het![]()
Het zal ook wel niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.
Kan me nog herinneren dat ie bijna met Kees Flodder getrouwd was.quote:![]()
Maar hij zat haar wel heel sneaky aan te kijken ja.![]()
Ludo heeft oneindig veel geldquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?![]()
![]()
Misschien biedt hij wel aan dat ze wel in natura kan betalen, maar meer zal wel niet, dat zou een beetje sneu zijn ook.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Waar gaat u heen mevrouwtje?!?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik denk dat het slecht geacteerde verbazing was...![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo'n hele rare reactie vond ik het nog niet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef vincerusso het volgende:
Laura die uit frustratie maar een zondebok zoekt![]()
Wat doet dat mens eigenlijk nog in de serie![]()
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelen![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het
in Day's of our lives is Marlena al meerdere keren door de duivel bezeten geweest, en dat vind ik (hoewel ik wel in het bovenatuurlijke geloof) toch een pietsie onrealistischer dan een super anton, en super jack(ass)![]()
Hij heeft net het hele vermogen van Maxime erbij gekregen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?
Ik zeg natuurlijk niet dat het niet erger kanquote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.
in Day's of our lives is Marlena al meerdere keren door de duivel bezeten geweest, en dat vind ik (hoewel ik wel in het bovenatuurlijke geloof) toch een pietsie onrealistischer dan een super anton, en super jack(ass)
Een heer met stijl![]()
En ze vertellen eigenlijk niks wat we niet al wisten. Ik wil foto's zien!!!quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik vind het trouwens erg vervelend dat ze om de dag een verhaallijn bespreken. Ene dag Sanders/Virus, andere dag Baby/LucasEdwin..![]()
ja triestquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:
'ik neem aan dat het geen echt bloed is'
wel eens op dat forum gekeken? wat een verzameling droeftoeters daar![]()
![]()
Zeker allemaal meisjes die zeggen: 'oh Jan Kooiman trek je shirt uit!!!'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja triest
wel eens op dat forum gekeken? wat een verzameling droeftoeters daar
Of niet?![]()
![]()
15-jarigen waarschijnlijk dus ja daar kun je gelijk in hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker allemaal meisjes die zeggen: 'oh Jan Kooiman trek je shirt uit!!!'
Of niet?![]()
![]()
Liever Bing/Sjors dan die baby, al is Sjors minder irritant als ze niet met Bing is.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Gentileschi het volgende:
Nou die baby nog ff een virusje en dat probleem is ook weer opgelostEen heer met stijl![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 09-01-2012 23:55:20 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Decoratie denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef vincerusso het volgende:
Laura die uit frustratie maar een zondebok zoekt![]()
Wat doet dat mens eigenlijk nog in de serie
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
In de shortie kijkt Bing weer alsof ie moet poepen zoals gewoonlijk.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Bing poep negertThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HAHA die tijd van Days of our lives had ik ook gevolgd.. Dat was creepy op een gegeven moment.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.
in Day's of our lives is Marlena al meerdere keren door de duivel bezeten geweest, en dat vind ik (hoewel ik wel in het bovenatuurlijke geloof) toch een pietsie onrealistischer dan een super anton, en super jack(ass)
Maar deze virus verhaallijn is best leuk bedacht
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Stomme bing..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch schandalig hoe ze met een actrice omspringen die zoveel ervaring en kwaliteiten heeft als zij. Hetzelfde geldt voor Bartho Braat (Jef).quote:Een heer met stijl![]()
Ludo krijgt elke dag wel weer een paar miljoen euro op zijn rekening gestortquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?.
Sanders Inc. zit wereldwijd en ook Dex is nog centjes aan het verdienen voor z'n ex-schoonpa in Praag.
Hij is ook nog de eigenaar van Sanders Meubelstad en van een snackbar in Didam: Counter Sanders.
Die man raakte een paar jaar geleden nog 100 miljoen euro kwijt, woonde eventjes in een auto en stond al snel weer aan de top.
De camping eigenaar, acteur Har Smeets kende ik nog van Baantjer en op IMDB zag ik net dat hij al veel kleine gastrolletjes heeft gehad in verschillende tv-series.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
En dat was de 2e keer dat ie alles kwijt raakte, door toedoen van Dian, Huib en Bowien raakte hij ook letterlijk alles wat ie bezat kwijt. Eigenlijk zit er nog een keer tussen, toen Stefano Ludo ontoerekeningsvatbaar had verklaard en zo een volmacht had over Ludo's bezittingen. Maar toen was het geld niet kwijt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die man raakte een paar jaar geleden nog 100 miljoen euro kwijt, woonde eventjes in een auto en stond al snel weer aan de top.Een heer met stijl![]()
Kom ooklin nachtbagger vriendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow mag ik even kotsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja? Hij wordt verantwoordelijk gemaakt om een serum te laten bedenken, dat is net iets anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Anton die ff lekker in z'n eentje een serum gaat bedenken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ìk dacht even dat ik naar Flodder zat te kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Wat een onvriendelijke man, van die camping.
Dat verdient Maxime niet.
Team Maxime!Schorriemorrie!
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Geen slecht idee! Ik stem voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind Edwin en Lucas best leuk samen, maar hij moet niet zo vaag doen.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Wanneer komen de turkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende week?quote:
Snap de toegevoegde waarde nog niet echt, en heb een fokking hekel aan hoofddoekjes en het promoten ervan. Dus misschien dat het weer tijd wordt om een pauze in te lassen met GTST
(heb ik ook gedaan toen die Fajah in GTST kwam)![]()
Wat was er dan met Fajah?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week?
Snap de toegevoegde waarde nog niet echt, en heb een fokking hekel aan hoofddoekjes en het promoten ervan. Dus misschien dat het weer tijd wordt om een pauze in te lassen met GTST
(heb ik ook gedaan toen die Fajah in GTST kwam)[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ze dragen geen hoofdoek toch dit zijn hippe inburg turken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond haar zo slecht als Actrice. Ik weet niet wat het was, maar ik vond haar slecht acteren. En het maakte het kijken niet boeiender voor mijquote:Eigenlijk irriteerde ik me aan haar
Dus toen ging ik automatisch niet meer gtst kijken. Ben weer gaan kijken toen ze eruit ging
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 16:23:27 ]![]()
Volgens de spoilers welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze dragen geen hoofdoek toch dit zijn hippe inburg turken.
Eentje wel geloof ik, de andere niet.
De ander is een hippe turk en de ander een ouderwetse![]()
![]()
Ah ok, dat kan, kan me er wel iets bij voorstellen. Ik dacht dat ze ook een hoofddoek droeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar zo slecht als Actrice. Ik weet niet wat het was, maar ik vond haar slecht acteren. En het maakte het kijken niet boeiender voor mijEigenlijk irriteerde ik me aan haar
Dus toen ging ik automatisch niet meer gtst kijken. Ben weer gaan kijken toen ze eruit ging
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Hahaha nee dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah ok, dat kan, kan me er wel iets bij voorstellen. Ik dacht dat ze ook een hoofddoek droeg.![]()
![]()
hihi[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Oh man, ik heb al sinds Elwan een hekel aan hippe Turken op tv.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens de spoilers wel
Eentje wel geloof ik, de andere niet.
De ander is een hippe turk en de ander een ouderwetse
Oh men die Lucas & Edwin scene vanavond is wel tenenkrommend zegzelfs mijn vriend die achter de laptop zat die keek mee, dan is het wel heel slecht
Ik had een beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar zo slecht als Actrice. Ik weet niet wat het was, maar ik vond haar slecht acteren. En het maakte het kijken niet boeiender voor mijEigenlijk irriteerde ik me aan haar
Vond haar een ordinair mens met een zeer irritante stem.
Vooral als ze lachtte.
Fajah is ook een paar keer negatief in de mediaaandacht gekomen, kan me nog een voorval herinneren in een restaurant.
Er stond mevrouw iets niet aan en toen begon ze als een viswijf te schreeuwen & schelden.
Ik ben wel GTST blijven kijken en heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met kijken als Ludo er uit zou gaan.
Maar toen Ludo werd neergeschoten, ben ik toch blijven kijken.
Misschien had ik een voorgevoel dat hij weer terug zou keren?.
Op het moment dat Ludo nog springlevend bleek te zijn, rinkelde de telefoon.
Dat was mijn kameraad en tevens Ludo Sanders fan, die me wilde vertellen dat Ludo terug was.
Nog een oud clipje van Bing.
Hij had dan wel reden om boos te zijn op Milan.
Wat doe ik nu?
Ik zeg warempel iets positiefs over Bing.
Ik ben trouwens echt benieuwd wat de reden zou zijn om het karakter Edwin te slachtofferen als het inderdaad hij is die de pijp uit zou gaan...
Raynor Arkenbout is niet de beste acteur dus wellicht is dat de reden, maar dan zou je de rol ook opnieuw kunnen casten. Als rol introduceer je hem slechts 1,5 jaar geleden met een nieuwe familie en laat je hem in de 1,5 jaar uit de kast komen, "vreemdgaan" en dan gaat ie ineens de pijp uit. In het karakter zit meer groeimogelijkheid dan in karakters die al veel langer mee lopen in Meerdijk.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het einde van deze clip laat zien dat ik dat ook had.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Maar toen Ludo werd neergeschoten, ben ik toch blijven kijken.
Misschien had ik een voorgevoel dat hij weer terug zou keren?.
![]()
Verder vind ik het gewoon tof dat Ludo en Anton weer samenwerken.![]()
Ik hoop dat Ludo weer eens een heldenrol krijgt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik denk dat de excuushomo's uit zijn en ze nu overstappen op turken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens echt benieuwd wat de reden zou zijn om het karakter Edwin te slachtofferen als het inderdaad hij is die de pijp uit zou gaan...
Raynor Arkenbout is niet de beste acteur dus wellicht is dat de reden, maar dan zou je de rol ook opnieuw kunnen casten. Als rol introduceer je hem slechts 1,5 jaar geleden met een nieuwe familie en laat je hem in de 1,5 jaar uit de kast komen, "vreemdgaan" en dan gaat ie ineens de pijp uit. In het karakter zit meer groeimogelijkheid dan in karakters die al veel langer mee lopen in Meerdijk.![]()
Weer ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Het einde van deze clip laat zien dat ik dat ook had.![]()
Verder vind ik het gewoon tof dat Ludo en Anton weer samenwerken.![]()
Ik hoop dat Ludo weer eens een heldenrol krijgt.
Wat heb ik gemist?![]()
In het begin waren Ludo en Anton goede vrienden en zagen we ze regelmatig samen op de golfbaan. Ook hielp Anton Ludo nadat die Noud had aangereden. (slechte verhaallijn) Maar toen het uitkwam, kregen ze een woordenwisseling en daarna zagen we ze niet meer op de golfbaan en zo. Jammer, want ik vind ze wel tof samen. En nu gaan ze weer samenwerken.quote:
Thanks. Stukkie gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:44 schreef Frey het volgende:
[..]
In het begin waren Ludo en Anton goede vrienden en zagen we ze regelmatig samen op de golfbaan. Ook hielp Anton Ludo nadat die Noud had aangereden. (slechte verhaallijn) Maar toen het uitkwam, kregen ze een woordenwisseling en daarna zagen we ze niet meer op de golfbaan en zo. Jammer, want ik vind ze wel tof samen. En nu gaan ze weer samenwerken.![]()
![]()
Dan liever die excuusneger eruit want daar erger ik me 10x meer aan dan aan Edwin.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik denk dat de excuushomo's uit zijn en ze nu overstappen op turken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan liever die excuusneger eruit want daar erger ik me 10x meer aan dan aan Edwin.![]()
![]()
Wat ontzettend nep zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Nog een oud clipje van Bing.
Hij had dan wel reden om boos te zijn op Milan.
Wat doe ik nu?
Ik zeg warempel iets positiefs over Bing.
![]()
![]()
GTST werkt bij mij niet via rtlgemist, dus ik keek even de shortie via youtube, maar man o manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben ik nou de enige die Lucas irritanter vind dan Edwin?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
ik vind ze beiden niet irritant eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben ik nou de enige die Lucas irritanter vind dan Edwin?
Ik vind Bing irritanter![]()
![]()
O WE HEBBEN INEENS DE KEUS TUSSEN EEN HOMO, EEN HOMO EN EEN NEGER? STELLETJE!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Ik ook..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben ik nou de enige die Lucas irritanter vind dan Edwin?
Edwin is een personage die op jongens valt.
Lucas is eerst homo dan nog eens homo en dan pas een rol.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook..
Lucas is eerst homo dan nog eens homo en dan pas een rol.![]()
Dat gay gedoe met Dex Naud en Edwin duurde echt te lang.
Laat Lucas maar een verhaalijn krijgen wat niet draait om liefde of gay zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die koppen die lucas af en toe trekt vind ik zo hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dex, Noud & Edwin? Die combi ken ik nog niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef loezzzje het volgende:
Die koppen die lucas af en toe trekt vind ik zo hilarisch.Dan sla ik vanavond wel over....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadverdamme...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En toch, als je dit topic leest vraag je je af waarom we het in godshemelsnaam nog kijkenKeukenkastje in een ruimteschip![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef loezzzje het volgende:
Die koppen die lucas af en toe trekt vind ik zo hilarisch.Dat gezicht is wel mooi ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dex, Noud & Edwin? Die combi ken ik nog niet
Wie heeft Christophe beroofd in de kleedkamer van Zorro?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik zag het net bij Boulevard ja. Hoe kom je uberhaupt bij die kleedkamers?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie heeft Christophe beroofd in de kleedkamer van Zorro?![]()
Door de extra kijkende homo's krijgen we straks ook met turken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
En toch, als je dit topic leest vraag je je af waarom we het in godshemelsnaam nog kijken
Inclusief moeder Fatima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat vraag ik me bij sommige mensen hier inderdaad afquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
En toch, als je dit topic leest vraag je je af waarom we het in godshemelsnaam nog kijken
Ik kijk alleen soms shorties.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Turkse chick voor Danny bloot bovenlijf de Jong?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach, ik ben meestal wel aardig negatief.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
Maar de gebeurtenissen rond de familie Sanders en het gebeuren nu met dat virus vind ik nog wel leuk om te kijken.![]()
Behalve het "nichterige" karakter van Lucas draait het juist bij Edwin alleen maar over homo gedoe en relaties, nooit heeft hij het over iets anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook..
Lucas is eerst homo dan nog eens homo en dan pas een rol.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Het is gewoon prima vermaak.
Het is ook pulp, niet altijd geloofwaardig of goed geacteerd.
Maar het is wel heul leuk
Das heul nie leuk meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou, vandaag weer eens de Rikki/Bing verhaallijn hoop ik..![]()
![]()
Leuk we gaan weer de relnigger zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou, vandaag weer eens de Rikki/Bing verhaallijn hoop ik..![]()
Gewoon z'n adamsappel op moeten etenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet?
Ze had in Bing's gezicht moeten hoesten!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: