Het was ook bij Boulevardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Als je als volwassen vrouw het verschil tussen soap en realiteit niet ziet, moet je je echt ff laten nakijken.
(Zou me overigens niks verbazen als het gewoon een 11-jarige is.)
Ze twittert onder haar eigen naam, en als je die even op facebook opzoekt vind je in elk geval een meisje dat niet ouder is dan 12quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het was ook bij BoulevardAls het een volwassene is dan is het helemaal triest. Maar als je naar het taalgebruik kijkt dan zal ze tussen de 10 & 15 zijn.
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
Ik snapte 'm eerst niet maar toen zag ik die Team Maxime user icon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
oh dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
Die bril van Jan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Oh okquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
quote:
twitter:RuudFeltkamp twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 15:34:00Hoor net dat "#noud" gisteren trending topic is geweest! Ben vereerd :a reageer retweet
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef loezzzje het volgende:
Wedden dat Noud niet dood gaat? Het ligt er allemaal veel te dik boven op.
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.
hoe lang weten wij al dat charlie er binnenkort een keertje tussenuit knijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Dat lag er echt meters dik bovenop, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!Waarom spoileren? Het is toch gewoon een speculatie net zoals Noud die dood zou gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Again, Edwin gaat misschien dood. Of Noud. Ik hoop Edwin. Maar niemand heeft het over die acteur omdat hij toch niks nuttigs te zeggen heeft
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Ik denk nu ineens: Als Edwin doodgaat, misschien word Bram dan het 'nieuwe broertje' van het gezin Bouwhuis. Dan kunnen Rikki en Sjoerd hem samen met Anton en Bianca opvoeden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Bram zegt mama tegen Rikkiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |