twitter:team_maxime twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:09:15Oh, Nina. Dat mondkapje. Valt me nog mee dat het geen panterprint met kant is. Nieuwe accessoire voor tasjesdief? #gtst reageer retweet
"Lorena's met Lorena"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Wordt tijd dat Lorena de kapsalon over gaat nemen..
In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgevingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het vreemd dat Nick langs Nina loopt en ze elkaar niet eens aankijken. Ze hebben toch geen ruzie?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgeving
Ik kreeg gelijk zin om te wokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Hoeveel verschillen Danny en Maxime qua leeftijd? Wat een toyboy is hij toch![]()
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?
Jan Kooijman is 30 en Marjolein Keuning is 49, maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.
Klopt, want die was pas 4 toen Ludo haar neerschoot als 13-jarige jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef heaven7 het volgende:
Zo dan ziet Marjolein er nog verdomd goed uit!
De vraag is of Ludo Sanders zich laat gebruiken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ze moeten gewoon wat bloed aftappen bij Ludo Sanders en dat weer gaan injecteren bij de Ebola slachtoffers.
De sterke Sanders afweerstoffen uit dat bloed vernietigen binnen een seconde alle kwalijke virussen.
En Nina, je hoeft niet bang te zijn dat je net zo gaat worden als je vadurrrr.
Want jij bent geen echte Sanders!
Dan vind ik Lucas nog meer een Sanders.
Die ziet over een paar maandjes Sarah, mooie vrouw. Zelfde geldt voor Marjolein Keuning.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:team_maxime twitterde op woensdag 04-01-2012 om 20:19:32Waarom ziet Lucas Edwin niet als de huilende kwallebal die die is... #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:15:38Ik hoop dat m'n huis vandaag wegwaait en Janine plet. Ding dong, the witch is dead! #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:06:00Maxime: "IJ GA JOU EGT DODE!!" #gtst reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het was ook bij Boulevardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Als je als volwassen vrouw het verschil tussen soap en realiteit niet ziet, moet je je echt ff laten nakijken.
(Zou me overigens niks verbazen als het gewoon een 11-jarige is.)
Ze twittert onder haar eigen naam, en als je die even op facebook opzoekt vind je in elk geval een meisje dat niet ouder is dan 12quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het was ook bij BoulevardAls het een volwassene is dan is het helemaal triest. Maar als je naar het taalgebruik kijkt dan zal ze tussen de 10 & 15 zijn.
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
Ik snapte 'm eerst niet maar toen zag ik die Team Maxime user icon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef loezzzje het volgende:
Waarom zou het Madame Paon zijn? Die is toch ouder dan 12
oh dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
Die bril van Jan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Die doodsbedreiging was gisteren zelfs op Shownieuws.![]()
Oh okquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had het over het team Maxime account, niet over die breezertroela die Everon heeft getweet.
quote:
twitter:RuudFeltkamp twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 15:34:00Hoor net dat "#noud" gisteren trending topic is geweest! Ben vereerd :a reageer retweet
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:55 schreef loezzzje het volgende:
Wedden dat Noud niet dood gaat? Het ligt er allemaal veel te dik boven op.
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:42 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Oké, maar normaal gesproken is het al dik in het nieuws als acteurs uit gtst eruit gaan.
hoe lang weten wij al dat charlie er binnenkort een keertje tussenuit knijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet je nergens over laten verbazen. Het lag er ook te dik op dat Edwin een relatie zou krijgen met Ron.
Dat lag er echt meters dik bovenop, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien houdt Noud het wel beter verborgen!Waarom spoileren? Het is toch gewoon een speculatie net zoals Noud die dood zou gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Again, Edwin gaat misschien dood. Of Noud. Ik hoop Edwin. Maar niemand heeft het over die acteur omdat hij toch niks nuttigs te zeggen heeft
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Ik denk nu ineens: Als Edwin doodgaat, misschien word Bram dan het 'nieuwe broertje' van het gezin Bouwhuis. Dan kunnen Rikki en Sjoerd hem samen met Anton en Bianca opvoeden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Wat was dat trouwens met die beschrijving over Rikki en Sjoerd en dat Bram zelf het antwoord gaf. Die snap ik nog steeds niet
Bram zegt mama tegen Rikkiquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:50 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoop ook Edwin. Maar ik zou het wel zielig vinden voor Bianca.
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatNog even en ze kunnen dalijk Bram/Stan zelf vragen wie zijn mama en papa zijn
Eens en bovendien Sjors en Bing verdienen dat kind helemaal niet. Vooral Bing niet, maar Sjors was ook een beetje aasgierig in deze hele kwestie vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Ze kunnen het nu toch niet meer maken om haar dat kind weer af te pakken...
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Kan nog komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat het kind opgroeid bij Rik/Famillie Bouwhuis.
Is de normale gang van zaken. Was zeker niet spannend genoeg.
Prachtig verwoord!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Baby te huur?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Nee, die toko is de perfecte plekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenHoe kom je uiteindelijk aan geld?
En waarom wordt dat huisje nooit gecontroleerd? Zijn er nooit mensen die dat huisje willen huren?
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijdquote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom er een box staat is nog wel te verklaren. Wat ik nog vreemder vind is dat ze blijkbaar gewoon via de voordeur van dat huisje naar binnen kunnen.
Je hoeft dus niet langs de receptie voor een sleutel? Of om huur te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijd) Het vreemde is idd dat ze gewoon daar verblijven zonder te moeten betalen. En nog vreemder, dat niemand van dat bedrijf het door heeft. Zo maken ze natuurlijk nooit winst
Noud welquote:
Onder de deurmat waarschijnlijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Moelie het volgende:
[..]
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..
ik kan me nog herinneren dat toen Rikki de vorige keer in het huisje verbleef en Sjoerd haar ging zoeken, hij aan haar vroeg hoe ze binnen was gekomen en dat Rikki iets zei als: De sleutel lag op dezelfde plek als de vorige keer..
Dus wellicht gewoon een onnozele verhuurder die de sleutel onder de mat legt
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
En wéér nieuwe spoilers (voor afleveringen die volgende maand op de buis komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |