Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaatNog even en ze kunnen dalijk Bram/Stan zelf vragen wie zijn mama en papa zijn
Eens en bovendien Sjors en Bing verdienen dat kind helemaal niet. Vooral Bing niet, maar Sjors was ook een beetje aasgierig in deze hele kwestie vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Ze kunnen het nu toch niet meer maken om haar dat kind weer af te pakken...
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Kan nog komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat het kind opgroeid bij Rik/Famillie Bouwhuis.
Is de normale gang van zaken. Was zeker niet spannend genoeg.
Prachtig verwoord!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.
En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.
En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt
Baby te huur?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
Nee, die toko is de perfecte plekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebrokenHoe kom je uiteindelijk aan geld?
En waarom wordt dat huisje nooit gecontroleerd? Zijn er nooit mensen die dat huisje willen huren?
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijdquote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom er een box staat is nog wel te verklaren. Wat ik nog vreemder vind is dat ze blijkbaar gewoon via de voordeur van dat huisje naar binnen kunnen.
Je hoeft dus niet langs de receptie voor een sleutel? Of om huur te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijd) Het vreemde is idd dat ze gewoon daar verblijven zonder te moeten betalen. En nog vreemder, dat niemand van dat bedrijf het door heeft. Zo maken ze natuurlijk nooit winst
Noud welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder de deurmat waarschijnlijk jaquote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Moelie het volgende:
[..]
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..
ik kan me nog herinneren dat toen Rikki de vorige keer in het huisje verbleef en Sjoerd haar ging zoeken, hij aan haar vroeg hoe ze binnen was gekomen en dat Rikki iets zei als: De sleutel lag op dezelfde plek als de vorige keer..
Dus wellicht gewoon een onnozele verhuurder die de sleutel onder de mat legt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
En wéér nieuwe spoilers (voor afleveringen die volgende maand op de buis komen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |