abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106531063
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bram zegt mama tegen Rikki
Oooh dan wil ik Bing z'n kop wel eens zien! :D
pi_106531669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een wink naar het feit dat deze verhaallijn véél te lang doorgaat :') Nog even en ze kunnen dalijk Bram/Stan zelf vragen wie zijn mama en papa zijn :')
Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebroken :') Hoe kom je uiteindelijk aan geld?

En waarom wordt dat huisje nooit gecontroleerd? Zijn er nooit mensen die dat huisje willen huren? :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:42:32 #78
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106531699
Bram kan al praten? Nog meer soapmagie!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:58:39 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106532274
Ik ben benieuwd hoe ze dit met Bram gaan oplossen.
Als ze de boodschap willen overbrengen dat je geen tienermoeder moet willen zijn, dan zal het wel niets worden.
Of, juist het feit dat je verantwoordelijkheid moet nemen voor je daden.
Het opgroeien (in eerste instantie) in huize Bouwhuis is dan een mogelijkheid.
Ik zeg, houden dat kind, vooral als je al geprobeerd hebt om het te laten adopteren, maar je gevoelens te sterk zijn om hem te laten gaan, dan moet je je taak als moeder/vader serieus nemen, al betekent dit dat het leven dan niet meer zo gemakkelijk is/zal gaan.
Ook dat kan een boodschap zijn. Tegenwoordig zijn ze nogal van de boodschappen, heb ik zo het idee.

Ze kunnen alle kanten op met dit verhaal.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_106533429
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.

En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.

En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt :D

Ze kunnen het nu toch niet meer maken om haar dat kind weer af te pakken...
know'm sayin?
word? word.
pi_106533727
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:27 schreef alors het volgende:

Eens en bovendien Sjors en Bing verdienen dat kind helemaal niet. Vooral Bing niet, maar Sjors was ook een beetje aasgierig in deze hele kwestie vind ik. ;)
Een heer met stijl
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:40:42 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106533861
quote:
Een tienermoeder/vaderschap is volgens mij iig nog nooit eerder in GTST voorgekomen. Iig exclusief lui als Rik en Dennis die in hun tienerjaren iemand zwanger hebben geschopt zonder daarvan te weten of daarvoor weg te lopen, om vervolgens 15 jaar later kennis te maken met hun kroost.

En als jij een dochter van 16 had dan zou je toch ook niet zeggen, meid, zoek het zelf maar uit, hier is het gat van de deur. Rik wilde juist eerst dat ze het zelf ging houden en wilde haar helpen, idem voor Bianca. Dus waarom zou dan nu niet kunnen? Zat kinderen van tienermoeder die de eerste jaren zo worden opgevoed. Als Rikki 21 is, gaat dat kind naar school en kan ze gewoon studeren/werken. Het is misschien niet ideaal, maar echt niet onmogelijk.

En als boodschap kunnen ze prima laten zien dat baby's en kinderen niet alleen maar schattig zijn. Hoe heette dat programma van BNN daarover ook alweer? Met van die Anita's die niet konden wachten om moeder te worden, viel dat even tegen in het echt :D

Mee eens.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:51:15 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106534225
Dat het kind opgroeid bij Rik/Famillie Bouwhuis.
Is de normale gang van zaken. Was zeker niet spannend genoeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 20:05:09 #84
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_106534852
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat het kind opgroeid bij Rik/Famillie Bouwhuis.
Is de normale gang van zaken. Was zeker niet spannend genoeg.
Kan nog komen.
  zondag 8 januari 2012 @ 02:59:53 #85
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_106549659
quote:

Prachtig verwoord!!
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 8 januari 2012 @ 03:04:22 #86
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106549717
quote:

Baby te huur?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 8 januari 2012 @ 03:11:59 #87
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_106549792
quote:

_O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 8 januari 2012 @ 03:12:37 #88
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_106549796
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bram zegt mama tegen Rikki
Voila dat dus _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 8 januari 2012 @ 10:43:14 #89
123170 alors
zlata1234
pi_106552755
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 03:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Baby te huur?
Dat was em ja.
know'm sayin?
word? word.
pi_106556451
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:41 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Rikki. Hoe kun je nou een kind opvoeden in een vakantiehuisje waar je hebt ingebroken :') Hoe kom je uiteindelijk aan geld?

En waarom wordt dat huisje nooit gecontroleerd? Zijn er nooit mensen die dat huisje willen huren? :')
Nee, die toko is de perfecte plek :')
Ze had toch ook gewoon flesvoeding en luiers gekocht? Dus daar zijn vast wel winkels in de buurt. En ik neem aan dat zij dit als een tijdelijke oplossing ziet, dus als een uitvlucht.
Wat ik me wel afvraag is hoe er ineens een box in dat huisje staat.Dat huisje ziet er nou niet bepaald uit alsof het van Landal of CP is (waar standaard kindermeubilair staat), maar meer een huisje echt alleen voor fam. Bouwhuis.

Ik hoop dat Bram bij fam Bouwhuis komt te wonen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_106556993
Waarom er een box staat is nog wel te verklaren. Wat ik nog vreemder vind is dat ze blijkbaar gewoon via de voordeur van dat huisje naar binnen kunnen.
Je hoeft dus niet langs de receptie voor een sleutel? Of om huur te betalen? :')
pi_106559978
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom er een box staat is nog wel te verklaren. Wat ik nog vreemder vind is dat ze blijkbaar gewoon via de voordeur van dat huisje naar binnen kunnen.
Je hoeft dus niet langs de receptie voor een sleutel? Of om huur te betalen? :')
Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijd :') ) Het vreemde is idd dat ze gewoon daar verblijven zonder te moeten betalen. En nog vreemder, dat niemand van dat bedrijf het door heeft. Zo maken ze natuurlijk nooit winst :')
pi_106560744
En wéér nieuwe spoilers (voor afleveringen die volgende maand op de buis komen :D)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 8 januari 2012 @ 15:32:14 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106561706
Ik zie Noud en Edwin nergens staan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106561986
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:52 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Die box hebben ze idd gewoon gekocht denk ik (bij dezelfde ikea als bing toendertijd :') ) Het vreemde is idd dat ze gewoon daar verblijven zonder te moeten betalen. En nog vreemder, dat niemand van dat bedrijf het door heeft. Zo maken ze natuurlijk nooit winst :')
volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..

ik kan me nog herinneren dat toen Rikki de vorige keer in het huisje verbleef en Sjoerd haar ging zoeken, hij aan haar vroeg hoe ze binnen was gekomen en dat Rikki iets zei als: De sleutel lag op dezelfde plek als de vorige keer..

Dus wellicht gewoon een onnozele verhuurder die de sleutel onder de mat legt :s)
pi_106562069
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Noud en Edwin nergens staan.
Noud wel

SPOILER
pi_106564376
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Moelie het volgende:

[..]

volgens mij was het van een particuliere verhuurder en staat dat huisje ergens in een bos ofzo..

ik kan me nog herinneren dat toen Rikki de vorige keer in het huisje verbleef en Sjoerd haar ging zoeken, hij aan haar vroeg hoe ze binnen was gekomen en dat Rikki iets zei als: De sleutel lag op dezelfde plek als de vorige keer..

Dus wellicht gewoon een onnozele verhuurder die de sleutel onder de mat legt :s)
Onder de deurmat waarschijnlijk ja :')

SPOILER
  zondag 8 januari 2012 @ 16:39:32 #98
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 8 januari 2012 @ 19:05:25 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_106570452
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:10:49 #100
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_106570647
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
En wéér nieuwe spoilers (voor afleveringen die volgende maand op de buis komen :D)

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')