In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgevingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het vreemd dat Nick langs Nina loopt en ze elkaar niet eens aankijken. Ze hebben toch geen ruzie?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In de rozenboom heeft iedereen oogkleppen op voor de omgeving
Ik kreeg gelijk zin om te wokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Hoeveel verschillen Danny en Maxime qua leeftijd? Wat een toyboy is hij toch![]()
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 10 jaar? Danny 30 & Maxime 40. Of moet Maxime ouder voorstellen?
Jan Kooijman is 30 en Marjolein Keuning is 49, maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, ik had Danny in de 20 en Maxime in de 50 geschat.
Klopt, want die was pas 4 toen Ludo haar neerschoot als 13-jarige jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
maar volgens mij is het personage Maxime jonger dan zijzelf.
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:10 schreef heaven7 het volgende:
Zo dan ziet Marjolein er nog verdomd goed uit!
De vraag is of Ludo Sanders zich laat gebruiken!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ze moeten gewoon wat bloed aftappen bij Ludo Sanders en dat weer gaan injecteren bij de Ebola slachtoffers.
De sterke Sanders afweerstoffen uit dat bloed vernietigen binnen een seconde alle kwalijke virussen.
En Nina, je hoeft niet bang te zijn dat je net zo gaat worden als je vadurrrr.
Want jij bent geen echte Sanders!
Dan vind ik Lucas nog meer een Sanders.
Die ziet over een paar maandjes Sarah, mooie vrouw. Zelfde geldt voor Marjolein Keuning.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik vind die Caroline de Bruijn ook nog zeer knap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:team_maxime twitterde op woensdag 04-01-2012 om 20:19:32Waarom ziet Lucas Edwin niet als de huilende kwallebal die die is... #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op donderdag 05-01-2012 om 11:15:38Ik hoop dat m'n huis vandaag wegwaait en Janine plet. Ding dong, the witch is dead! #gtst reageer retweet
twitter:team_maxime twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:06:00Maxime: "IJ GA JOU EGT DODE!!" #gtst reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:09 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |