Ja iieewwwquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Zag je hoe die kerel naar maxime keek
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelenquote:
Hij deed eerderquote:
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij deed eerder![]()
![]()
hoor.
Zouden ze een relatie krijgen?![]()
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iig
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelen![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het
Het zal ook wel niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.
Kan me nog herinneren dat ie bijna met Kees Flodder getrouwd was.quote:
Ludo heeft oneindig veel geldquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?
Misschien biedt hij wel aan dat ze wel in natura kan betalen, maar meer zal wel niet, dat zou een beetje sneu zijn ook.quote:
Waar gaat u heen mevrouwtje?!?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
Ik denk dat het slecht geacteerde verbazing was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n hele rare reactie vond ik het nog niet hoor!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef vincerusso het volgende:
Laura die uit frustratie maar een zondebok zoekt![]()
Wat doet dat mens eigenlijk nog in de serie
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelen![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het
Hij heeft net het hele vermogen van Maxime erbij gekregen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?
Ik zeg natuurlijk niet dat het niet erger kanquote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.
in Day's of our lives is Marlena al meerdere keren door de duivel bezeten geweest, en dat vind ik (hoewel ik wel in het bovenatuurlijke geloof) toch een pietsie onrealistischer dan een super anton, en super jack(ass)
En ze vertellen eigenlijk niks wat we niet al wisten. Ik wil foto's zien!!!quote:
ja triestquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:
'ik neem aan dat het geen echt bloed is'
Zeker allemaal meisjes die zeggen: 'oh Jan Kooiman trek je shirt uit!!!'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja triest
wel eens op dat forum gekeken? wat een verzameling droeftoeters daar
15-jarigen waarschijnlijk dus ja daar kun je gelijk in hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zeker allemaal meisjes die zeggen: 'oh Jan Kooiman trek je shirt uit!!!'
Of niet?
Liever Bing/Sjors dan die baby, al is Sjors minder irritant als ze niet met Bing is.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:18 schreef Gentileschi het volgende:
Nou die baby nog ff een virusje en dat probleem is ook weer opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 09-01-2012 23:55:20 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Decoratie denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef vincerusso het volgende:
Laura die uit frustratie maar een zondebok zoekt![]()
Wat doet dat mens eigenlijk nog in de serie
HAHA die tijd van Days of our lives had ik ook gevolgd.. Dat was creepy op een gegeven moment.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat er een soap is, die met een realistisch en echt bestaand virus komt.
in Day's of our lives is Marlena al meerdere keren door de duivel bezeten geweest, en dat vind ik (hoewel ik wel in het bovenatuurlijke geloof) toch een pietsie onrealistischer dan een super anton, en super jack(ass)
Toch schandalig hoe ze met een actrice omspringen die zoveel ervaring en kwaliteiten heeft als zij. Hetzelfde geldt voor Bartho Braat (Jef).quote:
Ludo krijgt elke dag wel weer een paar miljoen euro op zijn rekening gestortquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En dat was de 2e keer dat ie alles kwijt raakte, door toedoen van Dian, Huib en Bowien raakte hij ook letterlijk alles wat ie bezat kwijt. Eigenlijk zit er nog een keer tussen, toen Stefano Ludo ontoerekeningsvatbaar had verklaard en zo een volmacht had over Ludo's bezittingen. Maar toen was het geld niet kwijt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Die man raakte een paar jaar geleden nog 100 miljoen euro kwijt, woonde eventjes in een auto en stond al snel weer aan de top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja? Hij wordt verantwoordelijk gemaakt om een serum te laten bedenken, dat is net iets anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Ascendancy het volgende:
Anton die ff lekker in z'n eentje een serum gaat bedenken![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ìk dacht even dat ik naar Flodder zat te kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Wat een onvriendelijke man, van die camping.
Dat verdient Maxime niet.
Team Maxime!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Geen slecht idee! Ik stem voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |