quote:Op maandag 9 januari 2012 20:29 schreef amaranta het volgende:
Wat een onvriendelijke man, van die camping.
Dat verdient Maxime niet.
Team Maxime!
Ja iieewwwquote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Zag je hoe die kerel naar maxime keek
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelenquote:
Hij deed eerderquote:
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iigquote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij deed eerder![]()
![]()
hoor.
Zouden ze een relatie krijgen?![]()
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik denk niet op vrijwillige basis iig
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, wanneer is er voor het laatst iemand verkracht?
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Leuk dat ze samenwerken, maar de realiteit is weer ver te zoeken. Als er een virus uitbreekt gaat er een team van topwetenschappers (echte onderzoekers, geen artsen) opzitten en dan nog is de kans op een succesvol serum redelijk nihil. En Anton gaat als arts in zijn eentje zo een serum ontwikkelen![]()
Maarja ach het is soap en dan mag het
Het zal ook wel niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Twee keer in een jaar tijd is wel iets te veel van het goede.
Kan me nog herinneren dat ie bijna met Kees Flodder getrouwd was.quote:
Ludo heeft oneindig veel geldquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
En niet te vergeten de miljoenen zo niet miljarden aan kosten die dat met zich meebrengt. Ludo mag dan rijk zijn, maar zo rijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |