twitter:raynorarkenbout twitterde op zondag 08-01-2012 om 19:18:37Mn vader is van homohater overgestapt op moslimhater, leuke rollen die je krijgt @JoepSertons
#whosinwhosout reageer retweet
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Mogelijkheid jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was die vent bij Charlie ook weer Frey?
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Een of andere Rus die snuff movies maakte.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef loezzzje het volgende:
Wie was die vent bij Charlie ook weer Frey?
Ohja staat me weer iets van bij.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Een of andere Rus die snuff movies maakte.
Ergens verwachtte ik toch een foto van Ludotwitter:MarlyvdVelden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 21:00:57En dan nu met mijn lieve vader:) http://t.co/685efKfX reageer retweet
Toen Ik die foto zag kreeg ik even een visioen hoe Marly als 40-jarige er komt uit te zienquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Moelie het volgende:
Ergens verwachtte ik toch een foto van Ludotwitter:MarlyvdVelden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 21:00:57En dan nu met mijn lieve vader:) http://t.co/685efKfX reageer retweet
![]()
haha arme meidquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen Ik die foto zag kreeg ik even een visioen hoe Marly als 40-jarige er komt uit te zien![]()
Ik keek datquote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef DeLuna het volgende:
twitter:raynorarkenbout twitterde op zondag 08-01-2012 om 19:18:37Mn vader is van homohater overgestapt op moslimhater, leuke rollen die je krijgt @JoepSertons
#whosinwhosout reageer retweet
Meike, die herinner ik me. Erg mooie wat vooraf ging tune was er destijds!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat in godsnaam afgelopen?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.![]()
Janine heeft gelogen tegen Ludoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Ludo tune, Sanders tune, Ludo en Janine tune, het zit vol bekende muziekjes.![]()
Ze verzonnen een schuilnaam voor Lucas toch? Jonas dacht ik? Ik heb ergens op videotape een fragment dat een woedende Ludo Barbara's huis binnenwalst en 'Jonas' opeist.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Frey het volgende:
Jonas was de baby van Barbara. Hij is dood geboren (of vlak na de geboorte gestorven). Maar waarom ze Lucas en Jonas hadden verwisselt weet ik niet meer. Het had geloof ik iets met Ludo te maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze verzonnen een schuilnaam voor Lucas toch? Jonas dacht ik? Ik heb ergens op videotape een fragment dat een woedende Ludo Barbara's huis binnenwalst en 'Jonas' opeist.
quote:Lucas is het resultaat uit een onenightstand tussen Stefano Sanders en Janine Elschot. Hij werd verwekt in een periode dat Ludo Sanders, de echtgenoot van Janine, in een rolstoel zit. Hun huwelijk gaat door een dal omdat Ludo zijn frustraties omtrent zijn plotselinge handicap afreageert op zijn vrouw. Janine vindt troost bij Stefano, op dat moment gezien als de zoon van Ludo. Als ze ontdekt dat ze zwanger is verzwijgt ze voor Ludo dat het kind niet van hem is. Ze wist haar echtgenoot hiervan te overtuigen; Ludo hoort pas dat het kind van Stefano is als hij Bowien Galema, zijn rivale en op dat moment de vrouw van Stefano, van een bergkloof dreigt te duwen.
Janine vreest voor het leven van haar kind en besluit onder te duiken bij haar beste vriendin Barbara Fischer en haar man Jef Alberts. Het echtpaar heeft net zelf een kind verloren; Jonas, gedragen door draagmoeder Meike Griffioen, was te vroeg geboren en stierf door complicaties. Janine wil de dood van haar zoon veinzen en vraagt haar vrienden Lucas de plaats van Jonas in te laten nemen, zodat haar zoon veilig is voor de rancuneuze Ludo. Ondanks de bezwaren van Jef om Ludo voor te liegen, gaat iedereen akkoord met het plan. Niet lang daarna claimt Meike haar kind bij Barbara en Jef. Janine besluit open kaart te spelen: ze vertelt Ludo de waarheid over Lucas en haalt haar kind terug. Janine en Ludo gaan uit elkaar; Barbara en Jef zijn ontroostbaar en schuiven hun gezamenlijke kinderwens opzij.
Wow, goed geheugen!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
barbara kon niet (meer) zwanger worden en had meike als draagmoeder. maar die baby werd dus doodgeboren (jonas dus) en toen janine moest bevallen werd lucas voor jonas ingeruild.
(zo zat het toch? ik weet het ook niet meer zo goed hoor, dat is zooo lang geleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |