quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:47 schreef loezzzje het volgende:
Die koppen die lucas af en toe trekt vind ik zo hilarisch.Dat gezicht is wel mooi ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dex, Noud & Edwin? Die combi ken ik nog niet
Wie heeft Christophe beroofd in de kleedkamer van Zorro?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik zag het net bij Boulevard ja. Hoe kom je uberhaupt bij die kleedkamers?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie heeft Christophe beroofd in de kleedkamer van Zorro?
Door de extra kijkende homo's krijgen we straks ook met turken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
En toch, als je dit topic leest vraag je je af waarom we het in godshemelsnaam nog kijken
Dat vraag ik me bij sommige mensen hier inderdaad afquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
En toch, als je dit topic leest vraag je je af waarom we het in godshemelsnaam nog kijken
Ach, ik ben meestal wel aardig negatief.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
Behalve het "nichterige" karakter van Lucas draait het juist bij Edwin alleen maar over homo gedoe en relaties, nooit heeft hij het over iets anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook..
Edwin is een personage die op jongens valt.
Lucas is eerst homo dan nog eens homo en dan pas een rol.
Das heul nie leuk meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou, vandaag weer eens de Rikki/Bing verhaallijn hoop ik..
Leuk we gaan weer de relnigger zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou, vandaag weer eens de Rikki/Bing verhaallijn hoop ik..
Gewoon z'n adamsappel op moeten etenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet?
Ze had in Bing's gezicht moeten hoesten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |