Aan het eind van seizoen 5 had ik dat nog meer. Daarom kan ik ook niet wachten op seizoen 6, maar is nog altijd geen nieuws.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zit nu DVD 19 van seizoen 4 te kijken. Robert is eindelijk door de spiegel gegaan. Jeetje wat een lijnen... Nu voel je echt dat het einde van het seizoen nabij is, de lijnen leven allemaal naar een climax toe, alle lijnen zijn op weg ergens naartoe... Briljant.
Klinkt erg aardigquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Robert is eindelijk door de spiegel gegaan.
Ik ook, je kan wel duidelijk zien dat het nep is, maar om zo te vallen op zo'n spiegelglaspunt, brrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh ja, dat stukje ken ik nog wel!
Krijg wel een eng gevoel in m'n rug als ik het terugkijk.
Je ziet dat het een vaag marmottending als haar bevat (die dummy), maar die intense montage en dat krak-geluid, dat maakt het een legendarisch GTST-moment. En dat nog gewoon aan het begin van de aflevering, hè, midden in de week!quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Oh ja, dat stukje ken ik nog wel!
Krijg wel een eng gevoel in m'n rug als ik het terugkijk.
Maar of dit betrouwbaar is weet ik niet, als Alphen echt zo bepalend was dan hadden ze dat hele stuk er beter uit kunnen knippen of het zo monteren dat het minder op een schietshow leek. Het lijkt me overigens onwaarschijnlijk dat Wiet na wat ze had gedaan uiteindelijk daadwerkelijk ongestraft rond zou blijven wandelen in de stad.quote:In april 2011 waren alle verhaallijnen voor de soap al geschreven toen het drama in Alphen aan de Rijn zich afspeelde. In een winkelcentrum schoot Tristan van der Vlis mensen dood en daarvoor geldt een zware straf in Nederland. Tristan beroofde zichzelf van het leven en heeft dus niks te maken gehad met deze straf, maar de schrijvers van GTST zaten met hun handen in het haar.
Ze hadden net een verhaallijn geschreven waarin Wiet mensen zou vermoorden en waarin zij uiteindelijk vrij rond bleef lopen. Pip Pellens had net te horen gekregen dat ze graag met haar verder wilden in het nieuwe seizoen. Na het drama dachten de schrijvers hier heel anders over. Wiet moest gestraft worden.
De verhaallijnen werden snel anders geschreven en dat zorgde ervoor dat Pip Pellens afscheid moest nemen van GTST. “Ik had nog graag doorgegaan in de soap, maar helaas moest ik stoppen!” vertelt de actrice. Zo maakte de actualiteit dus een einde aan de GTST-carrière van Pip Pellens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch is Bing een veel grotere l*l!quote:Op maandag 19 december 2011 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jack is ook een kneus.
Eerst je wapen laten slingeren terwijl er in je familie/vrienden kring een ex gevangende. En twee oud psychiatice patienten rond lopen.
Dan valt meneer tegen de steun balk van de tent .
( Rosa dood)
Om vervolgens huilie huilie weg te gaan en terug te komen met een dodelijk virus. Wat een lul of niet.
Nou nou, wat een aannamequote:Op maandag 19 december 2011 16:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Toch is Bing een veel grotere l*l!
En ik wil bepaalde reakties even voor zijn, Bing heeft waarschijnlijk ook een grotere ... dan Jack.
Inderdaad. Half Meerdijk is al verlamd geweest en iedereen huppelt weer vrolijk rond.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik ook, je kan wel duidelijk zien dat het nep is, maar om zo te vallen op zo'n spiegelglaspunt, brrr.
Gelukkig komt dat altijd weer goed in GTST, verlamming gaat altijd over (kan alleen wel een seizoen of twee duren).
Is net zoiets als een griepje bij ons.
En dan de brandwonden van Janine.quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meerdijk bevind zich dan ook op de planeet van superman.
Bedenk maar eens hoeveel mensen er zijn neergeschoten en gewoon nog rondlopen. Bijvoorbeeld : Janine (in het hoofd!) Ludo (6kogels van nog geen 3 meter!!) Maxime (2x) Noud,
Ik weet niet wat ze daar gebruiken maar wat een super ziekenhuis.
Als ik een geheim heb bespreek ik dat meestal thuis en kijk ik toch constant om me heen. Nee, hun krijgen het voor elkaar dat Maxime hun al iets van 3x betrapt heeftquote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
Ja hoor, daar staat net toevallig alweer Maxime.
Daar moeten ze ook gewoon echt mee ophouden.. een personage die abusievelijk BIJNA een "geheim" ontdekt door alleen de laatste zin op te vangen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ik een geheim heb bespreek ik dat meestal thuis en kijk ik toch constant om me heen. Nee, hun krijgen het voor elkaar dat Maxime hun al iets van 3x betrapt heeftJe bespreekt zoiets ook echt in de Rozenboom
Nu moet ik zeggen (ik heb het linkje nog niet gekeken), dat ik ook even kwijt ben hoe dat zit met die littekens. Terwijl ik toch sinds 93 ongeveer (vrijwel) altijd gekeken heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En dan de brandwonden van Janine.
Wat was ze overstuur en onzeker over haar littekens.
De nieuwere GTST kijkers vragen zich vast af: welke littekens?
Dian lokte een zakelijk conflict met Ludo uit in De Rozenboom, waarbij Janine door Dian opzij/weggeduwd werd. Daardoor stootte ze tegen een brandende kaars aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen (ik heb het linkje nog niet gekeken), dat ik ook even kwijt ben hoe dat zit met die littekens. Terwijl ik toch sinds 93 ongeveer (vrijwel) altijd gekeken heb.
Bing met zijn droom club waar hij vervolgens nooit aan het werk is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:35 schreef loezzzje het volgende:
Wie houdt trouwens gay night op maandag? Lucas mocht het toch maar 1x in de week van Bing? Dan lijkt het me logischer dat je het op vrijdag of zaterdag doet
Hoezo toegewezen, het is nieteens officieel gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bing met zijn droom club waar hij vervolgens nooit aan het werk is.
Wonen ze er trouwens nog steeds boven ? Only in Gtst krijgen mensen die boven een club wonen een baby toe gewezen.
Nog erger wat komt Bing dan stoer praten met zijn straatverbod. En Sjors werkt nog wel bij het OM. Bram logeert daar dus gewoon ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo toegewezen, het is nieteens officieel gegaan.
Ohja!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dian lokte een zakelijk conflict met Ludo uit in De Rozenboom, waarbij Janine door Dian opzij/weggeduwd werd. Daardoor stootte ze tegen een brandende kaars aan.
Dian was toen flink belazerd door Huib in opdracht van Ludo en had nagenoeg geen cent meer te makken, toen ze Ludo nog eens tegenkwam ook was voor haar de maat vol en besloot ze hem eens goed de waarheid te vertellen, daar begint het filmpjequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dian lokte een zakelijk conflict met Ludo uit in De Rozenboom, waarbij Janine door Dian opzij/weggeduwd werd. Daardoor stootte ze tegen een brandende kaars aan.
Ik vind het niet echt zulke schokkende scènes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heb hier als kind nog een slapeloze nacht van gehad.
Was onze Barbara maar eens zo in de fik gevlogen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef Madame_Paon het volgende:
In ieder geval niet vergeleken bij de aflevering van As The World Turns waar Barbara volledig in brand vliegt.
Toko zit niet boven Dansatoria, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bing met zijn droom club waar hij vervolgens nooit aan het werk is.
Wonen ze er trouwens nog steeds boven ? Only in Gtst krijgen mensen die boven een club wonen een baby toegewezen.
Geloof het niet. Toko heeft toch een achtertuin? (Of het is een dakterras)quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toko zit niet boven Dansatoria, toch?
Echt verschikkelijk dit ja.quote:
Dat was Teluma volgens mij, waar ze boven woonden. Toko is weer iets anders volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toko zit niet boven Dansatoria, toch?
Volgens de spoilersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Toko lijkt gewon heel erg op Teluma/Scala boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hotel De Rozenboom is toch beetje de buurtsoos van Meerdijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ik een geheim heb bespreek ik dat meestal thuis en kijk ik toch constant om me heen. Nee, hun krijgen het voor elkaar dat Maxime hun al iets van 3x betrapt heeftJe bespreekt zoiets ook echt in de Rozenboom
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Frey het volgende:
SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Idd. Ik loop toch ook niet zomaar het Amstel hotel binnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Hotel De Rozenboom is toch beetje de buurtsoos van Meerdijk.
Echt iedereen uit Meerdijk, rijk & arm, jong & oud loopt daar maar rond en komt elkaar tegen.
Maar hierdoor komt Laura tenminste nog wel eens een keertje in beeld.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:13 schreef Frey het volgende:
SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wordt eindelijk leuk!!
CharlieHilarisch hoe Danny haar bespeelt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Toko is toch waar Bing etc. wonen? Dat kan zeker niet ergens boven zijn want laatst liep Rikki vanuit buiten gewoon naar binnen te kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Geloof het niet. Toko heeft toch een achtertuin? (Of het is een dakterras)
Ja, volgens mij wel. En waar Nina zo vreselijk verlamd raakte!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef loezzzje het volgende:
Toko is gewoon beneden.
Scala ging toen toch in de fik? Dat zat boven die bar, was die bar Teluma? Daar was destijds ook die gas ontploffing toch?
Charlie is eeuwig naief. Ik heb het gisteren uberhaupt niet gezien trouwens.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Sk00p het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt eindelijk leuk!!
CharlieHilarisch hoe Danny haar bespeelt.
Ja, dat was een vreselijk dramaquote:Op woensdag 21 december 2011 10:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. En waar Nina zo vreselijk verlamd raakte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef alors het volgende:
Ik vrees eigenlijk dit mbt spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:
Dat komt vast morgen en/of overmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.quote:
Dat gay gedoe mag inderdaad wel wat minder. Geef een ander ook eens een verhaallijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Had iemand de spoilers al gepost van wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren?
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ik
En laatste Dannywekenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Dit moeten toch zo'n beetje de laatste Charlie weken zijn
Scala WAS die bar, en werd later Teluma (amulet) Jack kocht het met het geld wat zijn oma in de oorlog had gestolen, ik dacht van joodse famillie's, ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef loezzzje het volgende:
Toko is gewoon beneden.
Scala ging toen toch in de fik? Dat zat boven die bar, was die bar Teluma? Daar was destijds ook die gas ontploffing toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een idee over wat er gaat gebeuren met Edwin rond 30 december:dat heeft met dat virus temaken, als ik de spoillers moet gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is vereeuwigd in de OP.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
Olga Madsen werd trouwens vandaag gecremeerd...
Fischers en eerlijkheidquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Jammer dat Rik zoveel begrip had voor Charlie.
Charlie moet namelijk lijden!
Charlie die tegen Rik zegt dat ze eerlijk moet zijn, da's dan ook voor het eerst.
Hoe eerder ze opdonderd, hoe liever!
Maar als ze dan uiteindelijk weg is, ben ik wel steeds bang dat ze weer een keer terug komt.
Laten we hopen dat Lieke veel aanbiedingen krijgt (het liefst ver weg in het buitenland) en het voortaan te druk heeft voor GTST.
Dat lijkt mij juist té voor de hand liggend. Alhoewel het niet zo gek moet zijn, gezien de fantasie van de huidige schrijversquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat heeft met dat virus temaken, als ik de spoillers moet geloven
Is een paar weken terug al gepost jaquote:Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Was dit al eens gepost?
http://www.gtstfanclub.nl/2011/11/julia-batelaan-terug-in-gtst/
De leuke amy weer terug, nu maar hopen dat ze niet continu in de paardenstal slaapt....
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fischers en eerlijkheid![]()
Voor hen gelden 2 regels omtrent eerlijkheid:
1) "Iedereen behalve wij moet eerlijk zijn, doen ze dit niet dan hebben wij het recht ons nog verzuurder te gedragen dan we normaal gesproken al zijn."
2) "Wij hoeven alleen eerlijk te zijn als dat ons zou uitkomt, zo niet dan hebben het privilege om te liegen en daar mogen anderen niet over zeuren, in ieder geval niet langer dan 1 dag, want ze moeten ook wel snappen dat het beter was voor ons en daar draait het nu eenmaal allemaal om"
Voor de rest een, wat ben ik blij dat de laatste Fischer eindelijk opsodeflikkert, in mijn opinie de meest afgrijselijke, hysterische, hypocriete en egoïstische familie ooit in gtst
En dan ook nog doen alsof ze kanker heeft om (te proberen) Martijn aan zich te binden. Daarna kotste iedereen haar (terecht) uit en wou ze uit zelfmedelijden van een brug springen. Barbaraquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
En dan het vreemdgaan van Barbara nog.
Met Jef's zoon Remco (oké, ze wist dan niet dat het de zoon van Jef was), Charlie's fysiotherapeut Wout, Martijn Huygens (ze was zelf dan vrijgezel, maar wist dat die man getrouwd was) en weer opnieuw wat beginnen met haar ex-man David.
Maar David ging zelf weer vreemd (net goed trouwens), dus toch maar weer terug naar Jef.
Het huis was te klein toen Jef vreemd ging met Anouk de Ruyter en ook met dat gedoe met Isabella, waarbij Jef eigenlijk niet echt is vreemdgegaan.
Ik zou denk ik wel vreemd gegaan zijn met een strippende Victoria Koblenko voor m'n neus.
En laten we het maar niet meer over het inpikken van Jef & Sylvia's huis hebben.
Fos Fischer vond ik dan wel een tof personage (als enige uitzondering).
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fischers en eerlijkheid![]()
Voor hen gelden 2 regels omtrent eerlijkheid:
1) "Iedereen behalve wij moet eerlijk zijn, doen ze dit niet dan hebben wij het recht ons nog verzuurder te gedragen dan we normaal gesproken al zijn."
2) "Wij hoeven alleen eerlijk te zijn als dat ons zou uitkomt, zo niet dan hebben het privilege om te liegen en daar mogen anderen niet over zeuren, in ieder geval niet langer dan 1 dag, want ze moeten ook wel snappen dat het beter was voor ons en daar draait het nu eenmaal allemaal om"
Voor de rest een, wat ben ik blij dat de laatste Fischer eindelijk opsodeflikkert, in mijn opinie de meest afgrijselijke, hysterische, hypocriete en egoïstische familie ooit in gtst
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Nina-Sanders het volgende:
Oooooh spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan samenwerken met Laura. Geen moord die onopgelost blijft! (En niks blijft privé)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef kan ook wel politieagent worden: die heeft ook bijna alles door.
Aangezien je er toch geen diploma voor nodig hebt. Jack was ook zakenman en nu politie agentquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Als Ludo & Janine erachter komen dat het wel Nick was gaan ze zich zo schuldig voelen
gewoon samen met bing laten opsluiten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Blossom86 het volgende:
Ik erger me zo aan Sjors...![]()
En zielig voor Maxime hoor.
Hij heeft al 2 strippen paracetemol op, moet hij niet al lang in coma liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Heeft Jack Lorena nu al aangestoken?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
Alles is weg! Waar is Yo?
[ afbeelding ]
Mooi toch, eindelijk actie!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet Jef wel een grote snor laten staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aangezien je er toch geen diploma voor nodig hebt. Jack was ook zakenman en nu politie agent
Ik zat een jaar terug te denken om een heel nieuw beroep te gaan uitoefenen. Maarja toen bedacht ik me dat je overal een diploma voor nodig hebt en ik heb geen zin meer om te studeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.
En een Charlie begint een eigen koffiecafé en later heeft ze weer een eigen beautysalon.
Kleine ondernemers gaan tenonder in deze slechte economische tijden, maar niet in Meerdijk.
Daar kun je zo 100 miljoen euro kwijtraken, vervolgens in een auto moeten slapen en een paar jaar later sta je weer aan de top.
Maar van Ludo klopt dat wel, want hij is nu eenmaal een uberbaas!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef kissaa het volgende:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:
Het KON maanden duren.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Frey het volgende:
Wat jij zegt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een teken van leven.quote:
Janine en Ludo (en Lucas en Nina) zijn ervan overtuigd dat Maxime degene is die met Janines medicijnen geknoeid heeft, maar ze doen alsof ze denken dat het Nick was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand die me even bij wil praten over wat er met Maxime is gebeurd?
Dat eerste had ik nog meegekregen, dat laatste niet. Thnx.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janine en Ludo (en Lucas en Nina) zijn ervan overtuigd dat Maxime degene is die met Janines medicijnen geknoeid heeft, maar ze doen alsof ze denken dat het Nick was.
Ondertussen hebben ze haar computer gehackt en allerlei foute investeringen gedaan en nu heeft ze helemaal geen geld meer.
En dat zonder dat Maxime haar ooit iets heeft aangedaan. Oh nee, wacht...quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Janine is echt een heks geworden.
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zonder dat Maxime haar ooit iets heeft aangedaan. Oh nee, wacht...
Ludo en Janine zijn toch niet getrouwd op dit moment?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.
En Nick en Nina en Barbara ...
Ze is pas de laatste maanden zo geworden. Misschien heeft die kogel toch hersenschade aangericht.
Geen idee. Maar ze wonen wel samen en hebben een relatie, dus op dat papiertje na is dat zo ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ludo en Janine zijn toch niet getrouwd op dit moment?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Frey het volgende:
Vanaf maandag:Ze doet me denken aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Nina-Sanders op 23-12-2011 23:27:31 ]
Vanaf maandag:Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf maandag:Uhhhmm... Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marian Mudder.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Uhhhmm... Wie is dat?
Gelukkig krijgen ze binnenkort weer een verhaallijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo was weer in total control, zoals altijd.
Janine is echt een domme muts en een zenuwpees.
'Wat als Maxime weet dat wij erachter zitten?' x10.
Janine, je bent de vrouw van de Ludo Sanders, gedraag je er dan ook naar!!!
Wat zal Cynthia Abma denken als ze 's ochtends naar haar werk toe gaat?
Vandaag weer lekker in de Bouwhuiskeuken cake & muffins bakken en af en toe opzij kijken naar Edwin & Ron die op de bank zitten.
Daarna maar weer eens bemoeien met het liefdesleven van haar beide zoons.
En een beetje in de beautysalon van Charlie rondlopen.
Erg jammer dat dit al maandenlang haar rol is.
Hetzelfde geldt voor Joep Sertons.
Natuurlijk kunnen ze niet altijd een grote verhaallijn hebben, maar dit is waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:16 schreef LetsGame het volgende:
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij alles wat Ludo anderen aandeed kreeg hij alles dubbel en dwars terug voor zijn kiezen, Ludo heeft meer meegemaakt en is zwaarder gestraft dan welk personage ook. Kortom die verschillende strijden zijn beslecht en verrekend, al heel lang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.
En Nick en Nina en Barbara ...
Ik waardeer het wel, Janine die eindelijk eens meedoet in plaats van Ludo te belemmeren in zijn plannetjesquote:Ze is pas de laatste maanden zo geworden. Misschien heeft die kogel toch hersenschade aangericht.
Eens, in de oorspronkelijke opzet was het zo dat de ouders eigen verhaallijnen hadden en niet alleen ondersteunend personeel voor hun kinderen waren, die of typische foute ouderdingen zeiden of lieve troostende woordjes in hun oren fluisterden als het fout ging.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo was weer in total control, zoals altijd.
Janine is echt een domme muts en een zenuwpees.
'Wat als Maxime weet dat wij erachter zitten?' x10.
Janine, je bent de vrouw van de Ludo Sanders, gedraag je er dan ook naar!!!
Wat zal Cynthia Abma denken als ze 's ochtends naar haar werk toe gaat?
Vandaag weer lekker in de Bouwhuiskeuken cake & muffins bakken en af en toe opzij kijken naar Edwin & Ron die op de bank zitten.
Daarna maar weer eens bemoeien met het liefdesleven van haar beide zoons.
En een beetje in de beautysalon van Charlie rondlopen.
Erg jammer dat dit al maandenlang haar rol is.
Hetzelfde geldt voor Joep Sertons.
Natuurlijk kunnen ze niet altijd een grote verhaallijn hebben, maar dit is waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef roos85 het volgende:
OMG, je kan GTST joggingbroeken winnen
quote:Op maandag 26 december 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Altijd he als er iemand vermoord wordt is dat ook altijd zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet. En Janine is ook helemaal niet zoquote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
Ik begin dat Janine, Ludo, Maxime gedoe echt zo vervelend te vinden. Ik vind Ludo en Janine niet echt overtuigend.
Het was toch van Ditzoquote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Wow kon die Dela reclame nog groter?
dus ditquote:
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.quote:Op maandag 26 december 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Al die bacteriën in het ziekenhuis.. Sjors.. die neem je dan toch mee naar huis
Juistquote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.
Volgens mij ook. Alleen voor het verhaal komt het uitermate goed uit omdat dat Rikki hem net terug wil op de dag dat de bedenktijd voorbij is.quote:Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
De periode waarin ze zich kon bedenken was toch 3 maanden?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef roos85 het volgende:
Ah kan Nanny McPhee niet een keer Bing onder handen nemen?
Sjors en Bing straks in quarantaine, Ricky gaat voor de baby zorgen?quote:Op maandag 26 december 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Al die bacteriën in het ziekenhuis.. Sjors.. die neem je dan toch mee naar huis
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!quote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Zag nou niemand benjamin? Dan begin ik gek te worden .
Ik zag in elk geval een lookalike ja, 't was hem vast niet.quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!
Wanneer??quote:Op maandag 26 december 2011 20:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik begon dus ook al te denken dat ik gek werd!
Nee idd want je zag hem nog een 2de keer in beeld en toen dacht ik oh nee volgens mij is het een look a like.quote:Op maandag 26 december 2011 20:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik zag in elk geval een lookalike ja, 't was hem vast niet.
Ik zag m ook! Maar dat kan helegaar niet! Benjamin is een engelquote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef fotostarter het volgende:
Zag nou niemand benjamin? Dan begin ik gek te worden .
Dat kon bij Lucas ook en die is nog steeds homoquote:Op maandag 26 december 2011 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In elk geval kan je karakter erdoor veranderen dat weer gunstig is voor Jack.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:46 schreef Frey het volgende:
En bij Bing gaat het lastig, want dat is zelf al een afwijking.
Ja. Ze is 18 november bevallen het is dus iets meer dan een maand geleden, maarja in Meerdijk gaat de tijd meer dan twee keer zo snelquote:Op maandag 26 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
De periode waarin ze zich kon bedenken was toch 3 maanden?
Zou het?quote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.
Whahaha, Jaap Knasterhuis uit RonFlonFlon!quote:Op zondag 25 december 2011 15:47 schreef PeterKelder het volgende:
En ook in seizoen 5 weer een verwijzing naar een medewerker van de serie: ene Jaap Knasterhuis blijkt ooit met het radioprogramma "Soul To Soul" te zijn begonnen.
Toen was ik precies zes maanden oud!quote:
Oh, interessant.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Toen was ik precies zes maanden oud!
Daar dacht ik ook aan dus. Iedereen kan gewoon dat virus zonder problemen overnemen van jack. Wel goed voor de kijkers die een compleet nieuwe cast willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef kissaa het volgende:
Vreemd! dat Jack zo ziek binnengebracht wordt in dat ziekenhuis en op een soort overloop gelegd wordt. Bovendien kan iedereen bij hem en hem aanraken.
Van quarantaine hebben ze nooit gehoord?
Lisettequote:
Dat eerste riep ik ook al, en denk dat hem dat ook gaat worden. Interessante verdere verhaallijnen kan dat opleveren. En eentje zal er minimaal wel dood gaan, kan ook nog die jonge arts zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Edit:
Een scenario kan zijn dat Sjors, Bing en dat mokkeltje van Jack tijdelijk in quarantaine moeten (Anton misschien ook). Rikki kan de baby verzorgen/inbezitnemen, Anton kan iets beginnen op te bouwen met die vrouwelijke arts, etc..
Ja, erg verrassend is het al niet nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Krijgt Anton een affaire met Marianne Mudder? Ik zie het van mijlenver aan komen! Zeker hoe hij nu al doet tegen Bianca...
Afgaande op de aftiteling denk ik ook dat Ron het niet gaat overleven. Ron wou toch zo graag naar Londen... en laat het karakter dat Marian Mudder speelt nou net Samantha van Londen heten. Be careful what you wish for!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:19 schreef ZaZoe het volgende:
Dat eerste riep ik ook al, en denk dat hem dat ook gaat worden. Interessante verdere verhaallijnen kan dat opleveren. En eentje zal er minimaal wel dood gaan, kan ook nog die jonge arts zijn.
Dat deze knul niet een tijd terug in New Chicks?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Afgaande op de aftiteling denk ik ook dat Ron het niet gaat overleven. Ron wou toch zo graag naar Londen... en laat het karakter dat Marian Mudder speelt nou net Samantha van Londen heten. Be careful what you wish for!
De 'geest' van Benjamin voorspelt in ieder geval niet veel goeds voor de inwoners van Meerdijk:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Afgaande op de aftiteling denk ik ook dat Ron het niet gaat overleven. Ron wou toch zo graag naar Londen... en laat het karakter dat Marian Mudder speelt nou net Samantha van Londen heten. Be careful what you wish for!
De 'geest' van Benjamin voorspelt in ieder geval niet veel goeds voor de inwoners van Meerdijk:
Volgens mij is het zijn halfbroer (oid) zat tijdje terug in New Chicksquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Hij heeft inderdaad wat weg van Winston Post.
Let ook op het commentaar erop van de RTL4-voiceover tijdens de aftitelingquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Lisette![]()
"Ik moet alleen naar huis, je kunt niet mee!"
Sylvia
Hij lijkt inderdaad wel heel erg op Benjamin!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Hij heeft inderdaad wat weg van Winston Post.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Let ook op het commentaar erop van de RTL4-voiceover tijdens de aftiteling
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
...De schrijvers van nu weten niet eens wie Benjamin is.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Benjamin... Was dat niet een broer van Rik?... Oh nee, dat is Danny... Was Benjamin niet een zoon van Robert en Laura?"
Waarschijnlijk. Maar wij weten toch ook wie Benjamin is?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overigens, die gast zijn KAPSEL lijkt op Winston Post's.
...De schrijvers van nu weten niet eens wie Benjamin is. Het is gewoon een figurant.
Erasmus heeft die afdeling ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef douche-eendje het volgende:
Virologie... ah. Ze maken daar gewoon niet-voorkomende afdelingen in het ziekenhuis daar.
En daar liggen ook patiënten? Vaak is het gewoon diagnostiek/onderzoekquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Erasmus heeft die afdeling ook.
Alweer.quote:
ach bedoel je het zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daar liggen ook patiënten? Vaak is het gewoon diagnostiek/onderzoek
Nou ja, net die Ditzo reclame eronderquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef amaranta het volgende:
Waar zouden die Meerdijkers verzekerd zijn, dat ze altijd, al gaan ze voor een ingescheurde nagel, op een 1persoonskamer liggen???
Vandaar....quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, net die Ditzo reclame eronder
Ik hoop dat het fataal is.quote:
Door middel van zijn broodjequote:
Half meerdijk heeft al in die kamer gelegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Door middel van zijn broodje
Waar Jack nu ligt was dat niet de kamer van Janine? Alleen andere afdeling nou
Een beetje andere inrichting en het is ineens een andere afdeling.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Half meerdijk heeft al in die kamer gelegen.
Niks mis met een of twee homo's in je soap. Een verhaallijn is ook prima. Maar dit is gewoon een hoop gezeik in de ruimte en ook helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edwin lucas ron van mij maken ze er een aparte soap van. Hoef ik het niet te zien . Homo overkill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |