Bij alles wat Ludo anderen aandeed kreeg hij alles dubbel en dwars terug voor zijn kiezen, Ludo heeft meer meegemaakt en is zwaarder gestraft dan welk personage ook. Kortom die verschillende strijden zijn beslecht en verrekend, al heel lang.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.
En Nick en Nina en Barbara ...
Ik waardeer het wel, Janine die eindelijk eens meedoet in plaats van Ludo te belemmeren in zijn plannetjesquote:Ze is pas de laatste maanden zo geworden. Misschien heeft die kogel toch hersenschade aangericht.
Eens, in de oorspronkelijke opzet was het zo dat de ouders eigen verhaallijnen hadden en niet alleen ondersteunend personeel voor hun kinderen waren, die of typische foute ouderdingen zeiden of lieve troostende woordjes in hun oren fluisterden als het fout ging.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo was weer in total control, zoals altijd.
Janine is echt een domme muts en een zenuwpees.
'Wat als Maxime weet dat wij erachter zitten?' x10.
Janine, je bent de vrouw van de Ludo Sanders, gedraag je er dan ook naar!!!
Wat zal Cynthia Abma denken als ze 's ochtends naar haar werk toe gaat?
Vandaag weer lekker in de Bouwhuiskeuken cake & muffins bakken en af en toe opzij kijken naar Edwin & Ron die op de bank zitten.
Daarna maar weer eens bemoeien met het liefdesleven van haar beide zoons.
En een beetje in de beautysalon van Charlie rondlopen.
Erg jammer dat dit al maandenlang haar rol is.
Hetzelfde geldt voor Joep Sertons.
Natuurlijk kunnen ze niet altijd een grote verhaallijn hebben, maar dit is waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 26 december 2011 01:07 schreef roos85 het volgende:
OMG, je kan GTST joggingbroeken winnen
quote:Op maandag 26 december 2011 10:38 schreef TheVulture het volgende:
Altijd he als er iemand vermoord wordt is dat ook altijd zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet. En Janine is ook helemaal niet zoquote:Op maandag 26 december 2011 16:43 schreef vencodark het volgende:
Ik begin dat Janine, Ludo, Maxime gedoe echt zo vervelend te vinden. Ik vind Ludo en Janine niet echt overtuigend.
Het was toch van Ditzoquote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Wow kon die Dela reclame nog groter?
dus ditquote:
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.quote:Op maandag 26 december 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Al die bacteriën in het ziekenhuis.. Sjors.. die neem je dan toch mee naar huis
Juistquote:Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan gaat Bram dood en is Rikki boos en gaat Sjors en Bing uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |