quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
Alles is weg! Waar is Yo?
[ afbeelding ]
Mooi toch, eindelijk actie!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet Jef wel een grote snor laten staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef kan ook wel politieagent worden: die heeft ook bijna alles door.
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aangezien je er toch geen diploma voor nodig hebt. Jack was ook zakenman en nu politie agent
Ik zat een jaar terug te denken om een heel nieuw beroep te gaan uitoefenen. Maarja toen bedacht ik me dat je overal een diploma voor nodig hebt en ik heb geen zin meer om te studeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.
En een Charlie begint een eigen koffiecafé en later heeft ze weer een eigen beautysalon.
Kleine ondernemers gaan tenonder in deze slechte economische tijden, maar niet in Meerdijk.
Daar kun je zo 100 miljoen euro kwijtraken, vervolgens in een auto moeten slapen en een paar jaar later sta je weer aan de top.
Maar van Ludo klopt dat wel, want hij is nu eenmaal een uberbaas!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het KON maanden duren.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Frey het volgende:
Wat jij zegt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een teken van leven.quote:
Janine en Ludo (en Lucas en Nina) zijn ervan overtuigd dat Maxime degene is die met Janines medicijnen geknoeid heeft, maar ze doen alsof ze denken dat het Nick was.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand die me even bij wil praten over wat er met Maxime is gebeurd?
Dat eerste had ik nog meegekregen, dat laatste niet. Thnx.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janine en Ludo (en Lucas en Nina) zijn ervan overtuigd dat Maxime degene is die met Janines medicijnen geknoeid heeft, maar ze doen alsof ze denken dat het Nick was.
Ondertussen hebben ze haar computer gehackt en allerlei foute investeringen gedaan en nu heeft ze helemaal geen geld meer.
En dat zonder dat Maxime haar ooit iets heeft aangedaan. Oh nee, wacht...quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Janine is echt een heks geworden.
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zonder dat Maxime haar ooit iets heeft aangedaan. Oh nee, wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ludo en Janine zijn toch niet getrouwd op dit moment?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ludo heeft haar ook genoeg aan gedaan, maar met hem kan ze zelfs getrouwd blijven.
En Nick en Nina en Barbara ...
Ze is pas de laatste maanden zo geworden. Misschien heeft die kogel toch hersenschade aangericht.
Geen idee. Maar ze wonen wel samen en hebben een relatie, dus op dat papiertje na is dat zo ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ludo en Janine zijn toch niet getrouwd op dit moment?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:01 schreef Frey het volgende:
Vanaf maandag:Ze doet me denken aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Nina-Sanders op 23-12-2011 23:27:31 ]
Vanaf maandag:Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf maandag:Uhhhmm... Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marian Mudder.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Uhhhmm... Wie is dat?
Gelukkig krijgen ze binnenkort weer een verhaallijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo was weer in total control, zoals altijd.
Janine is echt een domme muts en een zenuwpees.
'Wat als Maxime weet dat wij erachter zitten?' x10.
Janine, je bent de vrouw van de Ludo Sanders, gedraag je er dan ook naar!!!
Wat zal Cynthia Abma denken als ze 's ochtends naar haar werk toe gaat?
Vandaag weer lekker in de Bouwhuiskeuken cake & muffins bakken en af en toe opzij kijken naar Edwin & Ron die op de bank zitten.
Daarna maar weer eens bemoeien met het liefdesleven van haar beide zoons.
En een beetje in de beautysalon van Charlie rondlopen.
Erg jammer dat dit al maandenlang haar rol is.
Hetzelfde geldt voor Joep Sertons.
Natuurlijk kunnen ze niet altijd een grote verhaallijn hebben, maar dit is waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:16 schreef LetsGame het volgende:
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |