quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
Alles is weg! Waar is Yo?
[ afbeelding ]
Mooi toch, eindelijk actie!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet Jef wel een grote snor laten staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef kan ook wel politieagent worden: die heeft ook bijna alles door.
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aangezien je er toch geen diploma voor nodig hebt. Jack was ook zakenman en nu politie agent
Ik zat een jaar terug te denken om een heel nieuw beroep te gaan uitoefenen. Maarja toen bedacht ik me dat je overal een diploma voor nodig hebt en ik heb geen zin meer om te studeren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Laura is ook al van alles geweest: Huismoeder, advocate, jazz zangeres, eigenaresse van een relatiebureau, soort van hoerenmadam en nu dan hotelmanager.
En een Charlie begint een eigen koffiecafé en later heeft ze weer een eigen beautysalon.
Kleine ondernemers gaan tenonder in deze slechte economische tijden, maar niet in Meerdijk.
Daar kun je zo 100 miljoen euro kwijtraken, vervolgens in een auto moeten slapen en een paar jaar later sta je weer aan de top.
Maar van Ludo klopt dat wel, want hij is nu eenmaal een uberbaas!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:04 schreef kissaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het KON maanden duren.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Nina-Sanders het volgende:
Best wel apart. Een week of wat geleden zei Ludo tegen Janine en Nina dat het nog maanden kon duren dat Maxime alles kwijt zou zijn. En nu zijn we een ruime week verder, en whoepa.... Maxime is alles kwijt.
Gaat de tijd daar gewoon zo snel? En gaan we halverwege 2012 Laura en Jef al met een rollator al in GTST spotten?
ik heb het idee dat de verhaallijnen gewoon niet meer zo lang duren. Die verhaallijn met dat Veilhuis het Oosten. Die Frederik (toch?) was ik één klap dankzij Ludo uit Meerdijk opgerot.
Dat kon toch in een langere verhaallijn?
Ik wil lange verhaallijnen die spannend zijn, net als die Hafkamp v.s Ludo verhaallijn. Die heeft wel een ruim half jaar geduurd geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Frey het volgende:
Wat jij zegt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een teken van leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |