quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:
Dat komt vast morgen en/of overmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.quote:
Dat gay gedoe mag inderdaad wel wat minder. Geef een ander ook eens een verhaallijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Had iemand de spoilers al gepost van wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren?
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ik
En laatste Dannywekenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Dit moeten toch zo'n beetje de laatste Charlie weken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scala WAS die bar, en werd later Teluma (amulet) Jack kocht het met het geld wat zijn oma in de oorlog had gestolen, ik dacht van joodse famillie's, ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef loezzzje het volgende:
Toko is gewoon beneden.
Scala ging toen toch in de fik? Dat zat boven die bar, was die bar Teluma? Daar was destijds ook die gas ontploffing toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een idee over wat er gaat gebeuren met Edwin rond 30 december:dat heeft met dat virus temaken, als ik de spoillers moet gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is vereeuwigd in de OP.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
Olga Madsen werd trouwens vandaag gecremeerd...
Fischers en eerlijkheidquote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Jammer dat Rik zoveel begrip had voor Charlie.
Charlie moet namelijk lijden!
Charlie die tegen Rik zegt dat ze eerlijk moet zijn, da's dan ook voor het eerst.
Hoe eerder ze opdonderd, hoe liever!
Maar als ze dan uiteindelijk weg is, ben ik wel steeds bang dat ze weer een keer terug komt.
Laten we hopen dat Lieke veel aanbiedingen krijgt (het liefst ver weg in het buitenland) en het voortaan te druk heeft voor GTST.
Dat lijkt mij juist té voor de hand liggend. Alhoewel het niet zo gek moet zijn, gezien de fantasie van de huidige schrijversquote:Op woensdag 21 december 2011 22:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat heeft met dat virus temaken, als ik de spoillers moet geloven
Is een paar weken terug al gepost jaquote:Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Was dit al eens gepost?
http://www.gtstfanclub.nl/2011/11/julia-batelaan-terug-in-gtst/
De leuke amy weer terug, nu maar hopen dat ze niet continu in de paardenstal slaapt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fischers en eerlijkheid![]()
Voor hen gelden 2 regels omtrent eerlijkheid:
1) "Iedereen behalve wij moet eerlijk zijn, doen ze dit niet dan hebben wij het recht ons nog verzuurder te gedragen dan we normaal gesproken al zijn."
2) "Wij hoeven alleen eerlijk te zijn als dat ons zou uitkomt, zo niet dan hebben het privilege om te liegen en daar mogen anderen niet over zeuren, in ieder geval niet langer dan 1 dag, want ze moeten ook wel snappen dat het beter was voor ons en daar draait het nu eenmaal allemaal om"
Voor de rest een, wat ben ik blij dat de laatste Fischer eindelijk opsodeflikkert, in mijn opinie de meest afgrijselijke, hysterische, hypocriete en egoïstische familie ooit in gtst
En dan ook nog doen alsof ze kanker heeft om (te proberen) Martijn aan zich te binden. Daarna kotste iedereen haar (terecht) uit en wou ze uit zelfmedelijden van een brug springen. Barbaraquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
En dan het vreemdgaan van Barbara nog.
Met Jef's zoon Remco (oké, ze wist dan niet dat het de zoon van Jef was), Charlie's fysiotherapeut Wout, Martijn Huygens (ze was zelf dan vrijgezel, maar wist dat die man getrouwd was) en weer opnieuw wat beginnen met haar ex-man David.
Maar David ging zelf weer vreemd (net goed trouwens), dus toch maar weer terug naar Jef.
Het huis was te klein toen Jef vreemd ging met Anouk de Ruyter en ook met dat gedoe met Isabella, waarbij Jef eigenlijk niet echt is vreemdgegaan.
Ik zou denk ik wel vreemd gegaan zijn met een strippende Victoria Koblenko voor m'n neus.
En laten we het maar niet meer over het inpikken van Jef & Sylvia's huis hebben.
Fos Fischer vond ik dan wel een tof personage (als enige uitzondering).
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fischers en eerlijkheid![]()
Voor hen gelden 2 regels omtrent eerlijkheid:
1) "Iedereen behalve wij moet eerlijk zijn, doen ze dit niet dan hebben wij het recht ons nog verzuurder te gedragen dan we normaal gesproken al zijn."
2) "Wij hoeven alleen eerlijk te zijn als dat ons zou uitkomt, zo niet dan hebben het privilege om te liegen en daar mogen anderen niet over zeuren, in ieder geval niet langer dan 1 dag, want ze moeten ook wel snappen dat het beter was voor ons en daar draait het nu eenmaal allemaal om"
Voor de rest een, wat ben ik blij dat de laatste Fischer eindelijk opsodeflikkert, in mijn opinie de meest afgrijselijke, hysterische, hypocriete en egoïstische familie ooit in gtst
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Nina-Sanders het volgende:
Oooooh spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan samenwerken met Laura. Geen moord die onopgelost blijft! (En niks blijft privé)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef kan ook wel politieagent worden: die heeft ook bijna alles door.
Aangezien je er toch geen diploma voor nodig hebt. Jack was ook zakenman en nu politie agentquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Jef kan ook wel politieagent worden: die heeft ook bijna alles door.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Als Ludo & Janine erachter komen dat het wel Nick was gaan ze zich zo schuldig voelen
gewoon samen met bing laten opsluiten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:25 schreef Blossom86 het volgende:
Ik erger me zo aan Sjors...![]()
En zielig voor Maxime hoor.
Hij heeft al 2 strippen paracetemol op, moet hij niet al lang in coma liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Heeft Jack Lorena nu al aangestoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |