quote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:
Dat komt vast morgen en/of overmorgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.quote:
Dat gay gedoe mag inderdaad wel wat minder. Geef een ander ook eens een verhaallijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Hopelijk vandaag even geen gegaylord, tot nu toe gaat het goed.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is toch al wat evoluties verder dan Bing.
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Had iemand de spoilers al gepost van wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren?
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb ze al voorbij zien komen.. 1 of 2 blz terug geloof ik
En laatste Dannywekenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef roos85 het volgende:
Dit moeten toch zo'n beetje de laatste Charlie weken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scala WAS die bar, en werd later Teluma (amulet) Jack kocht het met het geld wat zijn oma in de oorlog had gestolen, ik dacht van joodse famillie's, ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef loezzzje het volgende:
Toko is gewoon beneden.
Scala ging toen toch in de fik? Dat zat boven die bar, was die bar Teluma? Daar was destijds ook die gas ontploffing toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een idee over wat er gaat gebeuren met Edwin rond 30 december:dat heeft met dat virus temaken, als ik de spoillers moet gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |