En dan de brandwonden van Janine.quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meerdijk bevind zich dan ook op de planeet van superman.
Bedenk maar eens hoeveel mensen er zijn neergeschoten en gewoon nog rondlopen. Bijvoorbeeld : Janine (in het hoofd!) Ludo (6kogels van nog geen 3 meter!!) Maxime (2x) Noud,
Ik weet niet wat ze daar gebruiken maar wat een super ziekenhuis.
Als ik een geheim heb bespreek ik dat meestal thuis en kijk ik toch constant om me heen. Nee, hun krijgen het voor elkaar dat Maxime hun al iets van 3x betrapt heeftquote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
Ja hoor, daar staat net toevallig alweer Maxime.
Daar moeten ze ook gewoon echt mee ophouden.. een personage die abusievelijk BIJNA een "geheim" ontdekt door alleen de laatste zin op te vangen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ik een geheim heb bespreek ik dat meestal thuis en kijk ik toch constant om me heen. Nee, hun krijgen het voor elkaar dat Maxime hun al iets van 3x betrapt heeftJe bespreekt zoiets ook echt in de Rozenboom
Nu moet ik zeggen (ik heb het linkje nog niet gekeken), dat ik ook even kwijt ben hoe dat zit met die littekens. Terwijl ik toch sinds 93 ongeveer (vrijwel) altijd gekeken heb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
En dan de brandwonden van Janine.
Wat was ze overstuur en onzeker over haar littekens.
De nieuwere GTST kijkers vragen zich vast af: welke littekens?
Dian lokte een zakelijk conflict met Ludo uit in De Rozenboom, waarbij Janine door Dian opzij/weggeduwd werd. Daardoor stootte ze tegen een brandende kaars aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen (ik heb het linkje nog niet gekeken), dat ik ook even kwijt ben hoe dat zit met die littekens. Terwijl ik toch sinds 93 ongeveer (vrijwel) altijd gekeken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |