Erasmus heeft die afdeling ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef douche-eendje het volgende:
Virologie... ah. Ze maken daar gewoon niet-voorkomende afdelingen in het ziekenhuis daar.
En daar liggen ook patiënten? Vaak is het gewoon diagnostiek/onderzoekquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Erasmus heeft die afdeling ook.
Alweer.quote:
ach bedoel je het zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daar liggen ook patiënten? Vaak is het gewoon diagnostiek/onderzoek
Nou ja, net die Ditzo reclame eronderquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef amaranta het volgende:
Waar zouden die Meerdijkers verzekerd zijn, dat ze altijd, al gaan ze voor een ingescheurde nagel, op een 1persoonskamer liggen???
Vandaar....quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, net die Ditzo reclame eronder
Ik hoop dat het fataal is.quote:
Door middel van zijn broodjequote:
Half meerdijk heeft al in die kamer gelegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Door middel van zijn broodje
Waar Jack nu ligt was dat niet de kamer van Janine? Alleen andere afdeling nou
Een beetje andere inrichting en het is ineens een andere afdeling.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Half meerdijk heeft al in die kamer gelegen.
Niks mis met een of twee homo's in je soap. Een verhaallijn is ook prima. Maar dit is gewoon een hoop gezeik in de ruimte en ook helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edwin lucas ron van mij maken ze er een aparte soap van. Hoef ik het niet te zien . Homo overkill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |